Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahti / lähialue

13.06.2006 |

Kahden kouluikäisen lapsen työssäkäyvä mutsi (31) etsii räväkkää ja puheliasta seuraa rannalle, kuntosalille, terassille ja vaikka minne - varsinkin nyt kesällä kun on vapaata vähän liikaakin! En edelleenkään tunne täältä ketään..

Harrastan siis kaikenlaista urheilua ja musiikkia, rakastan ruokaa ja ruuanlaittoa, luen ja kirjoittelen paljon ja matkustelen aina tilaisuuden mukaan.

Heitä mua heti jollain!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle saapi myös pistää sähköpostia osotteeseen hanna.1984@netti.fi, itsellä ikää 22v ja pojilla 1,5v ja 1kk. Uudet tuttavuudet ovat enemmän ku tervetulleita! :)

Vierailija
2/4 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis yks mehevä mutsi lahdesta, tuoreen 4viikkoisen pojan äiti ja 14 vuotiaan tytön äitipuoli. Jos vielä kaipaat puheliasta, iloista ja huumorintajuista seuraa niin pistä maililla emilia.miikkulainen@saunalahti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!Tässä olis 25-vuotias äippä lahdesta.Mulla on 9kk:n ikäinen poika.Mies on päivät töissä,joten olen kaksin pojan kanssa joten uudet tuttavuudet on tervetulleita.Jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä ositteeseen paivistarck@hotmail.com

Vierailija
4/4 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syksyllä 20v täyttävä,pienen 1v2kk vanhan tytön onnellinen äti Lahdesta.Mäkin kaipaan juuri kuvailemaasi ystävää jonka kanssa jakaa kaikki elämän ilot ja surut,sellaista jonka kanssa voi juuri käydä kuntosalilla ym.tai viettää vaan aikaa yhdessä:)Kouluaikaiset kamut levinneet kuka minnekin ja ovat niin erilaisessa elämäntilanteessa etteivät meikäläistä oikein ymmärrä...Meiliä saa laittaa osoitteeseen mertsi86@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi