Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Medaljonki ihastukseni kohteelle joululahjaksi

Vierailija
11.12.2019 |

Eli olen korviani myöten hullaantunut tuttavapiiriini kuuluvaan naiseen ja tekisi mieli antaa hänelle jonkinmoinen joululahja. Onko pähkähullu ajatus laittaa lahjaksi kultainen medaljonki, jonka sisälle laittaisin oman kuvani? Tää loppu menisi toki osittain vitsin piikkiin.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna medaljonki ilman omaa kuvaa?

En ymmärrä ollenkaan, miksi hänen pitäisi toimia niin. Siis tuossahan nimenomaan on ideana, että saa oman kuvansa ujutettua mukaan:D

Juuri näin. Toki hän voi tehdä sitten kuvalleni, mitä tahtoo :)

Vierailija
22/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin ennemmin vaikka came-korun. Anna ennemmin koru ja oma kuvasi vaikka sitten erikseen.

Eikös toi kamee ole enemmänkin vanhempaan makuun? Kun tämä nainen on vasta reilu parikymppinen.

Ap

Oon parikymppinen ja pidän camée-koruista. Mutta en kyllä haluaisi sellaista keneltä tahansa hyypiöltä :D

No tää ihme hyypiö käy tamppaamassa neitosen matot kerran viikossa, elikkä jonkinlaista luottamusta löytyy :)

:D hyvä trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni kävi valokuvaajalla otattamassa itsestään useita kuvia ja antoi ne sitten ihastukselleen lahjaksi. Oli otattanut itsestään monissa eri tunnetiloissa olevia kuvia ja halusi näin yllättää miehen. En tiedä voiko itserakkaus mennä enää pidemmälle. Ei heistä sitten paria tullut.

Joten vaikka aloitus provolta tuntuu, niin kyllä tämmöisiäkin on olemassa.

Vierailija
24/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan, miksi hänen pitäisi toimia niin. Siis tuossahan nimenomaan on ideana, että saa oman kuvansa ujutettua mukaan:D

Sehän tekee tilanteesta vain kiusallisen, jos kyseinen ”neito” ei tunnekaan samoin. Pelkkä medaljonki (johon voi itse sitten laittaa sen kuvan minkä mielii) menee vielä ihan viattomasta lahjasta; kuvallisesta tulee vain pelkät stalkkerivibat. Mitähän AP lähettää seuraavaksi, omia hiuksiaan? Photoshopatun hääkuvan?

Vierailija
25/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan, miksi se oma kuva pitää ujuttaa mukaan.

Vierailija
26/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.chanti.fi/t-medaljongit-kulta

Tämmöistä ajattelin laittaa lahjaksi.

Ap

Vierailija
27/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni kävi valokuvaajalla otattamassa itsestään useita kuvia ja antoi ne sitten ihastukselleen lahjaksi. Oli otattanut itsestään monissa eri tunnetiloissa olevia kuvia ja halusi näin yllättää miehen. En tiedä voiko itserakkaus mennä enää pidemmälle. Ei heistä sitten paria tullut.

Joten vaikka aloitus provolta tuntuu, niin kyllä tämmöisiäkin on olemassa.

Itserakkaus on juurikin se sana, joka ensimmäisenä tuli mieleen ajatuksesta antaa ihastukselle omalla kuvalla varustettu lahja.

Vierailija
28/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin ennemmin vaikka came-korun. Anna ennemmin koru ja oma kuvasi vaikka sitten erikseen.

Eikös toi kamee ole enemmänkin vanhempaan makuun? Kun tämä nainen on vasta reilu parikymppinen.

Ap

Oon parikymppinen ja pidän camée-koruista. Mutta en kyllä haluaisi sellaista keneltä tahansa hyypiöltä :D

No tää ihme hyypiö käy tamppaamassa neitosen matot kerran viikossa, elikkä jonkinlaista luottamusta löytyy :)

:D hyvä trolli

No eipä tilanne tästä silti miksikään muutu.

Ap

Vierailija
29/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen tajuavani, miksi: AP on kertonut tunteistaan (varmaan enemman tai vahemman vitsikkaasti) talle naiselle, joka sitten on nauranut (silleen hyvantahtoisesti, toivon). 

Nailla spekseilla olisi mun mielesta ainakin just hauskaa ja rohkeaa miehelta laittaa se oma kuva sinne sisalle lapalla, tyyliin "no ehka muutat mielesi kun katselet mun kuvaa joka paiva ja sita povellasi kannat" :D 

Mulle menis lapi, olen vahan kieroutuneen huumorin ystava. 

Menisi siis lapi vaikka mulla ei miesta kohtaan romanttisia tunteita olisikaan :) 

Vierailija
30/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Herttinen sentas, aika kallis lahja! Mutta mikas siina jos on varaa. Ala kuitenkaan viimeisia rahojasi tuohon laita. 

Vierailija
31/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös ihastunut yhteen harraste kaveriin ja jos olen oikein tulkinnut käytöksen niin voipi olla tunteita naisellakin, miksi tämä on niin vaikeaa. Miksi ei voi kertoa tunteitaan  ja selvittää asiaa?

Vierailija
32/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä noista?

Vierailija
33/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen tajuavani, miksi: AP on kertonut tunteistaan (varmaan enemman tai vahemman vitsikkaasti) talle naiselle, joka sitten on nauranut (silleen hyvantahtoisesti, toivon). 

Nailla spekseilla olisi mun mielesta ainakin just hauskaa ja rohkeaa miehelta laittaa se oma kuva sinne sisalle lapalla, tyyliin "no ehka muutat mielesi kun katselet mun kuvaa joka paiva ja sita povellasi kannat" :D 

Mulle menis lapi, olen vahan kieroutuneen huumorin ystava. 

Menisi siis lapi vaikka mulla ei miesta kohtaan romanttisia tunteita olisikaan :) 

Osuit naulan kantaan :) Olen kertonut hänelle tunteistani ja vitsillä sitten polvistunut ja kosinutkin jopa. Pariin otteeseen olen taivutellut hänelle pussinsulkijasta sormuksen sormeen ja sitä rataa..

Ap

Vierailija
34/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin sitä näistä reilusti glögille ja kertoisin siinä tunteistani. On kiusallista saada korulahja, jos ei olekaan miehestä kiinnostunut romanttisessa mielessä.

Osta irtomyynnistä käsin tehtyjä konvehteja kauniiseen rasiaan ja laita kuvasi sinne rasiaan sisälle. Vähemmän kiusallinen oli tulee ihmiselle suklaasta kuin korusta, jos tunteet ei kohtaa.

Jos tunteet taas kohtaavat, ehdit vielä antaa sen korunkin.

Hän tietää kyllä tunteistani ja useimmiten nauraa päin naamaa, kun uskoudun hänelle niistä. No täytyypä vielä miettiä asiaa.

Ap

Nauraa sinulle ja silti haluat ostaa hänelle lahjan? Ei teitä miehiä kyllä ymmärrä.

Jos haluat jotenkin voittaa hänet puolellesi, järjestä sen korun hinnalla mielenkiintoinen päivä hänelle. Näytä, millainen todella olet. Vie lempipaikkaasi patikoimaan tai planetaarioesitykseen tai mikä nyt on se sun juttu.

Jos sittenkään ei kiinnostus syty, anna olla.

Tietää kyllä jo hyvät ja huonot puoleni, kun olemme tunteneet jo parin vuoden ajan. Olen ostanut hänelle korulahjoja aiemminkin, joten niistä hän kyllä pitää.

Ap

Entäpä jos pitää sua lähipiirissä vain niiden korulahjojen takia...

Vierailija
35/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä noista?

Oikea ylimmäinen (sydän)

Vierailija
36/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni olisi valmis tuollaista medaljonkia pitämään, vaikka sen kuvan vaihtaisikin, ellei oikeasti yhtään pidä lahjan antajasta?

Itseäni ainakin häiritsisi kantaa siinä jonkun itselle oikeasti tärkeän kuvaa, kun siitä korusta tulisi kuitenkin aina mieleen tämä lahjan antaja eikä hän, jonka kuva siellä sisällä on.

Vierailija
37/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yksinkertainen kultainen sydän on upea!!!!! 263e. Ja toikin joka maksaa 127e

Vierailija
38/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Herttinen sentas, aika kallis lahja! Mutta mikas siina jos on varaa. Ala kuitenkaan viimeisia rahojasi tuohon laita. 

Talous on kunnossa ja vakityö.

Vierailija
39/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei. Ehdottomasti ei. Noissa ei ole mitään tyyliä. Ne on vaan kaulassa killuvia jalometallinpaloja.

Vierailija
40/107 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä noista?

Oikea ylimmäinen (sydän)

Kumpi noista? Toi jossa on kukka kaiverruksia 274e? Vai sydän 127e?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme