Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi facekaveriksi kuntosalilla tapaamansa naisen

Vierailija
11.12.2019 |

Olenko liian mustasukkainen kun minusta on vähän kummallista pyytää salituttavuutta facekaveriksi? Itselläni ei ole tullut mieleenkään sellainen. Mieheni sanoo, että haluaa seurata facessa naisen treenin sujumista...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako tuo nainenkin miehen kehitystä, vai miksi halusi sen kaveriksi? Tuskin kukaan fiksu salimimmi ottais kaverikseen varattua miestä, joka haluaisi vain kyylätä hänen ulkomuotoaan facebookissa...

Vierailija
22/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää tuli ylipäätään ilmi? Mä en yhtään tiedä kenen kaveri mun puoliso on facessa eikä kyllä kiinnostakaan. Kertoiko miehesi sinulle asiasta itse ja mihin sävyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran samaan aikaan käy salilla sen kanssa niin kai se nyt näkee paikanpäällä mille se näyttää ja voi ihan kysyä ja keskustella treeneistä. Minulle ei tulisi mieleen tunkea yhdenkään salituttuni elämään. Mikä on salilla jää salille. Sitten jos olisi jotain enemmän sutinaa niin voisi tehdä lähempää tuttavuutta ja vaihdella numeroita ja sometietoja.

Vierailija
24/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jutustelua (viatonta) salilla, sitä sitten facessa, mennään kahville ja olusille, kaikki puolisolta piilossa tietenkin. Mitään ei oo tekeillä, pelkkiä kavereita ollaan. Kunnes ei sitten ollakaan vaan löytyi se suuri rakkaus (huutonaurua tähän) ja nyksä onkin eksä.

Näin se menee. Älkää olko liian hyväuskoisia. 

Vierailija
25/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en moista moukkaa katselisi päivääkään. Kyllä some tulee tuhoamaan vielä monta parisuhdetta :(

Vierailija
26/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä sallitaan puolison kaverit, oli ne tavattu missä hyvänsä.

Lukutaidossa puutetta? Ei tässä kaveruudesta olla närkästytty.

Vierailija
27/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viatonta, tai sitten ei... Oma ex-mieheni aloitti salasuhteensa fb-viestittelyllä, joten varuillani olisin...

Vierailija
28/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää tuli ylipäätään ilmi? Mä en yhtään tiedä kenen kaveri mun puoliso on facessa eikä kyllä kiinnostakaan. Kertoiko miehesi sinulle asiasta itse ja mihin sävyyn?

Ei ap halua vastata tuohon kysymykseen.

Vierailija
29/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen seuraamiseen Facebookkia tarvitse, jos ovat salikavereita!

Vierailija
30/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä, mun mies pyytää kavereikseen kaikki, jotka on kerran tavannut. Tämä jos mikä on omituista!

Välillä mietin intressejä, mutta unohdan asian, muuten tulisin hulluksi.

Vierailija
31/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla viatonta, tai sitten ei... Oma ex-mieheni aloitti salasuhteensa fb-viestittelyllä, joten varuillani olisin...

Harvoin on, itse olen aloittanut suhteen fb-viestittelyllä suhteessa ja suhteen aikana myös miehellä oli jatkuvasti joku kierrossa. Aika sinisilmäinen ja tyhmä saa olla jos ei tajua että ei ne kaverit siellä ole vain kavereita eikä yksikään mies jaksa naisten juttuja lueskella ja keskustella jos ei ole edes vähäistä piparin saanti mahdollisuutta. Miesten ja naisten salitreenaaminenkin poikkeaa toisistaan niin merkittävästi että eihän niissä edes voi keskustella samana päivänä, kun aletaan verrata edistymistä. Naisella menee vuosia päästä edes siihen lihasmassaan mikä miehellä on aloittaessa silloin kun mies on täysi sohvaperuna eikä ole ikinä liikuntaa harrastanut.

Vierailija
32/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, jos kyseinen nainen olisi vaikka joku julkkis tai kisaaja. Jotai norminaisen kunnon kehitystä en selityksenä kelpuuttaisi. Kaverit on ok.

Vierailija
33/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin face tarjoaa "henkilöitä, joita saatat tuntea" ja niissä on miehen tuoreita fb-kavereita. Vai johtuuko niiden näkyminen siitä, että ko. henkilö on katsellut minun profiiliani? Sillä tavalla itselleni ainakin selvisi miehen pyytäneen ja saaneen kaveriksi erään naishenkilön, jonka itse pitäisin mahdollisimman kaukana...

Vierailija
34/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin face tarjoaa "henkilöitä, joita saatat tuntea" ja niissä on miehen tuoreita fb-kavereita. Vai johtuuko niiden näkyminen siitä, että ko. henkilö on katsellut minun profiiliani? Sillä tavalla itselleni ainakin selvisi miehen pyytäneen ja saaneen kaveriksi erään naishenkilön, jonka itse pitäisin mahdollisimman kaukana...

Face ehdottaa näin:

Ystäväsi jonka kanssa olet eniten tekemisissä tai henkilö kenen päivityksiä eniten kommentoit, Facebook ehdottaa näiden ihmisten uusia kontakteja ja ihmisiä joiden kanssa  nämä ovat eniten kanssakäymisessä kyseisessä formaatissa.  Sen jälkeen tulee laskevana muita listasi ihmisiä ja niiden ihmisten listojen ihmisiä tai uusia kontakteja.

Vierailija
35/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Minä tiedän miehen, joka etsi Facessa käsiinsä aasialaisen kaupan kassan. Sitten fanitti tätä hysteerisenä vuosia. Naimisissa oleva, 50+ setämies. Karkasi mopo käsistä.

Mitäköhän ”kehitystä” tässä seuraillaan?

Pakaralihaksen..

Vierailija
36/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Face ehdottaa näin:

Ystäväsi jonka kanssa olet eniten tekemisissä tai henkilö kenen päivityksiä eniten kommentoit, Facebook ehdottaa näiden ihmisten uusia kontakteja ja ihmisiä joiden kanssa  nämä ovat eniten kanssakäymisessä kyseisessä formaatissa.  Sen jälkeen tulee laskevana muita listasi ihmisiä ja niiden ihmisten listojen ihmisiä tai uusia kontakteja.

No tämähän selvitti tuon kysellyn asiankin aika hyvin. Uusi kontakti näkynyt AP:lle.

Vierailija
37/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla käyvät vain sairaanhoitajat ja muut narsistit ja miestennielijät, se on sitäpaitsi hyvin vaarallista touhua. Jätä se mies.

Vierailija
38/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% varmuudella kukaan mies ei faceseuraisi vain naisen treenin sujumista. Miehellä on ihan muut asiat mielessä kun katselee naisen kuvia, varsinkin treenikuvia.

Naiset ovat muutenkin heikompia kuin miehet ja erilaisella kehon rakenteella, joten uskottavaa olisi, että mies seuraisi miehen treenejä, jos kyse olisi kiinnostuksesta omaa harrastusta kohtaan. Eli kyse on pikemmin ystävyydestä ja jostain muusta kiinnostuksesta. 

Vierailija
39/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ettäkö miehelle ei sallita naiskavereita, mutta MIEHEN TULEE SALLIA NAISEN "MIESKAVERIT" (jotka poikkeuksetta haluavat panna naista, siksi on sitaateissa kaveri).

Tuplastandardia jatkuvasti teiltä naisilta tulee. 

No tietysti juuri näin, mietipä nyt itsekin. Naisella voi olal mieskavereita, jotka haluavat panna naista, koska nainen ei halua heitä. Miehellä ei voi olla naiskavereita, koska kuten SINÄ sanoit, he kuitenkin haluavat panna näitä kavereitaan. Näetkö nyt miksi homma on ok, toisinpäin ja toisinpäin ei?

Vierailija
40/55 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihastunut naiseen ja haluaa seurata ja viestitellä keskenään, varmaan hyvärunkoinen ja näköinen nainen? ehkä ihastus menee ohi jos ei saa vastakaikua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan