Mies pyysi facekaveriksi kuntosalilla tapaamansa naisen
Olenko liian mustasukkainen kun minusta on vähän kummallista pyytää salituttavuutta facekaveriksi? Itselläni ei ole tullut mieleenkään sellainen. Mieheni sanoo, että haluaa seurata facessa naisen treenin sujumista...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vähän jutustelua (viatonta) salilla, sitä sitten facessa, mennään kahville ja olusille, kaikki puolisolta piilossa tietenkin. Mitään ei oo tekeillä, pelkkiä kavereita ollaan. Kunnes ei sitten ollakaan vaan löytyi se suuri rakkaus (huutonaurua tähän) ja nyksä onkin eksä.
Näin se menee. Älkää olko liian hyväuskoisia.
Kumpikin sukupuoli osaa toimia kuvailemallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jutustelua (viatonta) salilla, sitä sitten facessa, mennään kahville ja olusille, kaikki puolisolta piilossa tietenkin. Mitään ei oo tekeillä, pelkkiä kavereita ollaan. Kunnes ei sitten ollakaan vaan löytyi se suuri rakkaus (huutonaurua tähän) ja nyksä onkin eksä.
Näin se menee. Älkää olko liian hyväuskoisia.
Noin se menee jos on mennäkseen, mutta minkäs teet? Pelkän epäluulon takia tuskin kannattaa erota tai elää elämäänsä yksin. Elämässä on aina otettava riskejä ja joskus ne realisoituu. Etukäteen ei voi tietää. Mutta silti ei kai kukaan voi ryhtyä rajoittamaan aikuisen ihmisen yhteydenpitoa tai tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä montakin alunperin salilla tapaamaani miestä (ja naista!) fb-kavereina. Ollaan käyty vuosia samalla salilla, aina jotain juteltu. Osa näistä on parisuhteessa, osa ei. En ole pitänyt outona. Ihan kavereita me siellä salillakin ollaan.
Kommentoin omaa viestiäni. Kävin laskemassa. Mulla on n. 300 fb-kaverin joukossa 12 ns. salikaveria, näistä 8 on miehiä. Yhdenkään kanssa en ole ollut kahvilla, en lounaalla, salasuhteesta puhumattakaan. Missä todellisuudessa te muut elätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää tuli ylipäätään ilmi? Mä en yhtään tiedä kenen kaveri mun puoliso on facessa eikä kyllä kiinnostakaan. Kertoiko miehesi sinulle asiasta itse ja mihin sävyyn?
Mulle ainakin face tarjoaa "henkilöitä, joita saatat tuntea" ja niissä on miehen tuoreita fb-kavereita. Vai johtuuko niiden näkyminen siitä, että ko. henkilö on katsellut minun profiiliani? Sillä tavalla itselleni ainakin selvisi miehen pyytäneen ja saaneen kaveriksi erään naishenkilön, jonka itse pitäisin mahdollisimman kaukana...
Face ehdottaa näin:
Ystäväsi jonka kanssa olet eniten tekemisissä tai henkilö kenen päivityksiä eniten kommentoit, Facebook ehdottaa näiden ihmisten uusia kontakteja ja ihmisiä joiden kanssa nämä ovat eniten kanssakäymisessä kyseisessä formaatissa. Sen jälkeen tulee laskevana muita listasi ihmisiä ja niiden ihmisten listojen ihmisiä tai uusia kontakteja.
Hmm, no itse en kyllä koskaan kommentoi fb:ssä puolisoni postauksia. Me keskustelemme asioista ihan livenä. Enkä yleensä katso, miksi jotakin tuttavuutta minulle tarjotaan (eli kenen ystävä hän on), paitsi jos kyseessä on jonkin tasoinen julkkis.
Aikoinaan kävi näin:
Mies pyysi tabletilla vahingossa kaveriksi erästä lähikapakan myyjää. Siis silleen että pyyhkäisi tablettia, ja oli lähettänyt samalla vahingossa kaveripyynnön. Seuraavana päivänä ihmetteli ääneen että miksi täällä lukee näin että marjukka kauppalainen hyväksyi kaveripyyntösi, vaikka en ole lähettänyt mitään kaveripyyntöä, enhän edes tunne koko tyyppiä kuin asiakkaan ominaisuudessa silloin tällöin joskus.
Ei kuitenkaan kehdannut poistaa tätä samantien. Noh, minäpä pyysin sitten myös tätä naista kaveriksi, mutta en kelvannutkaan hänelle kaveriksi, vaikka tunnen hänet paremmin kuin mieheni tuntee hänet, ja hän tietää hyvin että olemme naimisissa :D
Parin viikon päästä mies poisti hänet kavereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kävi näin:
Mies pyysi tabletilla vahingossa kaveriksi erästä lähikapakan myyjää. Siis silleen että pyyhkäisi tablettia, ja oli lähettänyt samalla vahingossa kaveripyynnön. Seuraavana päivänä ihmetteli ääneen että miksi täällä lukee näin että marjukka kauppalainen hyväksyi kaveripyyntösi, vaikka en ole lähettänyt mitään kaveripyyntöä, enhän edes tunne koko tyyppiä kuin asiakkaan ominaisuudessa silloin tällöin joskus.
Ei kuitenkaan kehdannut poistaa tätä samantien. Noh, minäpä pyysin sitten myös tätä naista kaveriksi, mutta en kelvannutkaan hänelle kaveriksi, vaikka tunnen hänet paremmin kuin mieheni tuntee hänet, ja hän tietää hyvin että olemme naimisissa :D
Ei ihan sama asia, mutta meille kävi niin, että yhteinen tuttu pyysi miestäni kaverikseen, mutta mua ei:D
Vierailija kirjoitti:
Niin ettäkö miehelle ei sallita naiskavereita, mutta MIEHEN TULEE SALLIA NAISEN "MIESKAVERIT" (jotka poikkeuksetta haluavat panna naista, siksi on sitaateissa kaveri).
Tuplastandardia jatkuvasti teiltä naisilta tulee.
Eli esimerkkisi mukaisesti aloittajan mies on vain "salikaveri" salinaiselle, salikaveri lainausmerkeissä koska oikeasti haluaa vain panna tätä.
Jos väitteesi olisi totta yleisellä tasolla, niin ei ole tuplastandardista kyse, jos ei hyväksy sitä että kumppani (mies) haluaa panna jatkuvasti kaikkia naiskavereitaan, mutta hyväksyy sen, että kumppani (nainen) on yhteydessä mieskavereihinsa, koska kenenkään ajatuksia ei voi tietää. Mieskumppani on esimerkissä tekijä, naiskumppani "uhri". Kapeakatseista ajatella niitä samana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kävi näin:
Ei ihan sama asia, mutta meille kävi niin, että yhteinen tuttu pyysi miestäni kaverikseen, mutta mua ei:D
Meillä mies pyysi kaveriksi hyvännäköistä, ohimennen tapaamaamme naista, joka hyväksyi pyynnön mutta lähetti saman tien kaveripyynnön myös mulle. Mielestäni asiallista, mutta mies jostain syystä ei tykännyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä välitä, mun mies pyytää kavereikseen kaikki, jotka on kerran tavannut. Tämä jos mikä on omituista!
Välillä mietin intressejä, mutta unohdan asian, muuten tulisin hulluksi.
Miksi siedät tällaista käytöstä?
Mun exä otti kavereikseen kaikki FB:n tarjoamat ehdotukset ns. Randomit, mutta vaan nuoret naiset (n.480 kpl). Vähäpukeisia kaikki ja kehui niitä "so pretty and very sexy"
Eräs kysyi, että miksi, niin sanoi että koska exä kyttää (minä siis). Ne naiset oli ympäri maapalloa, millä se leveili. Mulle sanoi, että kaikki hänen naisensa ovat vähintään 25v. minua nuorempia. Totesin siihen, että sittenhän ne ovat sinua yli 30v. nuorempia😂😂😂
Sanoi, että juu, hänellä on käynyt hyvä tuuri naisten kanssa. Hän siis piti näitä täysin tuntemattomia FB-kavereita NAISINAAN ja halusi, että minä olisin ollut mustasukkainen. Vertaili aina minulle, kuinka viehättäviä naisia hänellä on ja minä olin hälle ties mitä. Miehellä ei ollut kavereita elävässä elämässä ollenkaan. Oli introvertti.
Aika pian näiden juttujen jälkeen tämä mies kuoli syöpään. Että RIP vaan...hautajaisiin en mene.
Salituttu, jota moikkailee jos sattuu samaan aikaan treenaamaan, ja siten pyytää fb-kaveriksi, on vielä järkevä selitys.
Tuo treenin seuraamisen maininta syyksi sen sijaan haiskahtaa.
Haha ja miehesi on joko epärehellinen sinulle tai itselleen :D Olen itsekin mies ja "halu seurata toisen kehittymistä" on suoraan sanottuna aika hellyyttävän naurettava selitys
No voi iiiik mitenköhän nyt kestät ton
Olisko tästä:
(Mustis ap on Fecesissä ja näkee statuspäivityksen)
Mustis ap: Kukas tää sun timmi kaveris on?
Alfa poikkis: Yks salituttu vaa, ohimennen ruvettiin kavereiks tos