Tuleeko noiden isi s vaimojen miehetkin tänne jossain vaiheessa? Pitäähän perheet yhdistää?
Kommentit (31)
Eikohan ne ole jo six feet under.
Ihan mielenkiinnosta, etta milta tuntuu olla ihminen, joka paivasta toiseen jaksaa o_y_hottaa kaikesta rajojen ulkopuolelta tulevasta ihmismateriaalista? Meneeko paivat kroonisen raivon vallassa, sykkiiko otsasuoni kuin housepartyn beatti non-stoppina? Rauhoittaako mikaan vai ovatko hampaat jo jatkuvasta kiristelysta murentuneet?
Ja miten tama kaikki vaikuttaa ihmissuhteisiisi? Koetko olevasi rakastettu ja lempea ihminen? Oletko pidetty ystaviesi ja tyotovereittesi keskuudessa?
Eiköhän ne isit ole delanneet. Onneksi.
Kyllä mua haittaa se, että kun ovat itse sinne menneet niin kyllä sieltä ihan itse pitäisi päästä poiskin.
Jollain charterlennolla tuodaan.
Jos on niin tyhmä, että on lähtenyt niin ei siinä selittelyt auta. Ei ne minnekään Pariisin Disneylandiin lähteneet. Vaan selvästi aatteen vuoksi. Ja nut sittemmin takki kääntynyt.
Jos tuodaan naiset, niin pitää tuoda miehet.
TASAARVOA
Hiljaa AP!
Se on salaisuus.
t. Migri
No, nyt per.suliinit ne foliohatut vaan päähän ja sinne lentokentälle kyttäämään jokaista laskeutuvaa lentoa, Mestari käski twitterissä! hopi hopi!
Minä mietin sitä, kuinka tuolta lasten paikalliset omaiset (isoäidit, sedät, tädit jne) päästävät lapset länsimaihin takaisin. Mutta toisaalta he ajattelevat niinkin, että täältä saa rahaa, millä rahoittaa heidän sairas ideologia, isis pääsee vahvistumaan uudelleen ja heillä on valmiina sotureita länsimaissa. (tai niissä hölmölämaissa, jotka suostuvat ottamaan heitä takaisin, kuten tämä surullisen kuuluisa Suomi:(
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ensin tulee miljoona 17-vuotiasta partavauvaa ja sitten heidän perheensä perässä. Kaikki ovat suomalaisia lapsia.
Vähintään miljoona! Tai kaksi miljoonaa!
t. Pelle-Aho
Ulkoministeriö tiedottaa: isi s äijät tuodaan tänne piakkoin. Haluamme toivottaa heidät tervetulleiksi. Sijoituspaikka Ahvenanmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitä, kuinka tuolta lasten paikalliset omaiset (isoäidit, sedät, tädit jne) päästävät lapset länsimaihin takaisin. Mutta toisaalta he ajattelevat niinkin, että täältä saa rahaa, millä rahoittaa heidän sairas ideologia, isis pääsee vahvistumaan uudelleen ja heillä on valmiina sotureita länsimaissa. (tai niissä hölmölämaissa, jotka suostuvat ottamaan heitä takaisin, kuten tämä surullisen kuuluisa Suomi:(
Kuinka pihalla sinä olet turvapaikkahakuprosessista?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuodaan naiset, niin pitää tuoda miehet.
TASAARVOA
Aivan. Tässä hyvä agenda vihervasemmistofeministeille!
Tuodaan se koko leiri tänne, koska lapset. On suomalaisten velvollisuus huolehtia maahanmuuttajataustaisista äideistä ja heidän lapsistaan, jotka lähtivät isisin kelkaan, koska suomalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pihalla sinä olet turvapaikkahakuprosessista?
Tarvisiko ke edes turvaa? Ovatko kadottaneet aatteensa?
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla kyllä juuri tuolla alueella mitään omaisia ole. Lähes kaikki sinne lähteneet ovat asuneet länsimaissa koko elämänsä. Kyllä ne omaiset ovat jo pääosin niissä maissa joihin nyt palataan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuodaan se koko leiri tänne, koska lapset. On suomalaisten velvollisuus huolehtia maahanmuuttajataustaisista äideistä ja heidän lapsistaan, jotka lähtivät isisin kelkaan, koska suomalaisuus.
Ovatko jo hyljänneet aatteensa? Nopeasti mieli muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Saksastakaan montaa nat'sia löytynyt enää pari kuukautta 2. maailmansodan loppumisen jälkeen. Niin se ihmisen aate monesti muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaa se, että kun ovat itse sinne menneet niin kyllä sieltä ihan itse pitäisi päästä poiskin.
Jollain charterlennolla tuodaan.
Jos on niin tyhmä, että on lähtenyt niin ei siinä selittelyt auta. Ei ne minnekään Pariisin Disneylandiin lähteneet. Vaan selvästi aatteen vuoksi. Ja nut sittemmin takki kääntynyt.
Päätä nyt jo nasse, onko ne vaimot miesten alistamia tahdottomia orjia vai ei. Niinhän olet aiemmin väittänyt.
Ja hirmu jännää, että kaikki rapajuopot ja narkit pitäisi "pelastaa" Thaimaan ja Espanjan katuojista tänne, muttei vanhempiensa viemiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Saksastakaan montaa nat'sia löytynyt enää pari kuukautta 2. maailmansodan loppumisen jälkeen. Niin se ihmisen aate monesti muuttuu.
Mutta hehän hävisivät sodan. Olivat sotarikollisia.
Ehkäpä nämä paluumuuttajat ovat myös sotarikollisia? Eivätkä kanna vastuuta.
Niin, tosi merkillistä, ettei is istä ole mitään juttua. Kuolleitako ovat?
Sattumalta kaikki samassa onnettomuudessa?