Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko noiden isi s vaimojen miehetkin tänne jossain vaiheessa? Pitäähän perheet yhdistää?

Vierailija
11.12.2019 |

Chartelennollako tulevat?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua haittaa se, että kun ovat itse sinne menneet niin kyllä sieltä ihan itse pitäisi päästä poiskin.

Jollain charterlennolla tuodaan.

Jos on niin tyhmä, että on lähtenyt niin ei siinä selittelyt auta. Ei ne minnekään Pariisin Disneylandiin lähteneet. Vaan selvästi aatteen vuoksi. Ja nut sittemmin takki kääntynyt.

Kyllä niillä sama ajatusmaailma on. Ei ole takki näiden tapauksessa "kaapu" kääntynyt.

Vierailija
22/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua haittaa se, että kun ovat itse sinne menneet niin kyllä sieltä ihan itse pitäisi päästä poiskin.

Jos on niin tyhmä, että on lähtenyt niin ei siinä selittelyt auta. Ei ne minnekään Pariisin Disneylandiin lähteneet. Vaan selvästi aatteen vuoksi. Ja nut sittemmin takki kääntynyt.

Päätä nyt jo nasse, onko ne vaimot miesten alistamia tahdottomia orjia vai ei. Niinhän olet aiemmin väittänyt.

Ja hirmu jännää, että kaikki rapajuopot ja narkit pitäisi "pelastaa" Thaimaan ja Espanjan katuojista tänne, muttei vanhempiensa viemiä lapsia.

Kuka on pelastamassa rapajuoppoja katuojista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän tuli jo 2015

Niin! Ruotsin valtio toi ne junilla ja busseilla Haaparantaan ja sieltä jalan Suomeen.

Veljenpoika oli silloin intissä ja oli kntamassa niiden matkalaukkuja.

Vierailija
24/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuodaan se koko leiri tänne, koska lapset. On suomalaisten velvollisuus huolehtia maahanmuuttajataustaisista äideistä ja heidän lapsistaan, jotka lähtivät isisin kelkaan, koska suomalaisuus. 

Ovatko jo hyljänneet aatteensa? Nopeasti mieli muuttui.

Ei Saksastakaan montaa nat'sia löytynyt enää pari kuukautta 2. maailmansodan loppumisen jälkeen. Niin se ihmisen aate monesti muuttuu.

Mutta hehän hävisivät sodan. Olivat sotarikollisia.

Ehkäpä nämä paluumuuttajat ovat myös sotarikollisia? Eivätkä kanna vastuuta.

Itseasiassa linkit t_errorismiin tullaan tutkimaan ja heita sen mukaan syyttamaan. Eli siina mielessa ovat sotarikollisia jos syytepaatos tehdaan. Odotettavasti aika moni saa syytteen tasta ja suurin osa aideista paatynee vankilaan. Ainut poikkeus jos pystyvat todistamaan etta olivat siella vastoin tahtoaan. 

Vierailija
25/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne lapset? Eivät ne sinne itse omasta halustaan ole menneet tai siellä syntyneet.

Vierailija
26/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Eikohan ne ole jo six feet under. 

Ihan mielenkiinnosta, etta milta tuntuu olla ihminen, joka paivasta toiseen jaksaa o_y_hottaa kaikesta rajojen ulkopuolelta tulevasta ihmismateriaalista? Meneeko paivat kroonisen raivon vallassa, sykkiiko otsasuoni kuin housepartyn beatti non-stoppina?  Rauhoittaako mikaan vai ovatko hampaat jo jatkuvasta kiristelysta murentuneet? 

Ja miten tama kaikki vaikuttaa ihmissuhteisiisi? Koetko olevasi rakastettu ja lempea ihminen? Oletko pidetty ystaviesi ja tyotovereittesi keskuudessa? 

Pitäisikö sinun vain lukea Iikka Kiven ja kumppaneidensa Twittereitä?

Vierailija
27/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, etta milta tuntuu olla ihminen, joka paivasta toiseen jaksaa o_y_hottaa kaikesta rajojen ulkopuolelta tulevasta ihmismateriaalista? Meneeko paivat kroonisen raivon vallassa, sykkiiko otsasuoni kuin housepartyn beatti non-stoppina?  Rauhoittaako mikaan vai ovatko hampaat jo jatkuvasta kiristelysta murentuneet? 

Ja miten tama kaikki vaikuttaa ihmissuhteisiisi? Koetko olevasi rakastettu ja lempea ihminen? Oletko pidetty ystaviesi ja tyotovereittesi keskuudessa? 

Seuraan Iikan FB:ta tietysti, harvinaisen fiksu mies. 

Mutta on tietysti ihan mielenkiintoista selvittaa myos, minkalaisia ihmisia nama kaikkien v*haajat ovat, siksi kysyin. Ajattelisin etta tammoinen krooninen v*ha johtuu ennen kaikkea omasta henkisesta pahasta olosta, eli jotain on omassa elamassa niin vinossa, etta puretaan sita pahaa oloa muihin. 

Mutta en tosiaan tieda varmaksi, siksi olen utelias :) 

Vierailija
28/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mutta on tietysti ihan mielenkiintoista selvittaa myos, minkalaisia ihmisia nama kaikkien v*haajat ovat, siksi kysyin. Ajattelisin etta tammoinen krooninen v*ha johtuu ennen kaikkea omasta henkisesta pahasta olosta, eli jotain on omassa elamassa niin vinossa, etta puretaan sita pahaa oloa muihin. 

Ihminen haluaa olla turvassa. Haluaa että omassa maassa asuu ihmisiä, joiden kanssa voi kokea yhteenkuuluvuutta: on samanlaiset arvot ja elämäntapa. Jos naapuriisi muuttaa ihmisiä, jotka lähtökohtaisesti vihaavat sinun arvojasi ja elämäntapaasi ja haluaisivat sen takia alistaa tai tappaa sinut... eikö olisi parempi kun ei ollenkaan päästettäisi niit siihen naapuriin...

Vai etkö muka usko että radikaalit islamistit olisivat sellaisia?

Vierailija
29/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ihminen haluaa olla turvassa. Haluaa että omassa maassa asuu ihmisiä, joiden kanssa voi kokea yhteenkuuluvuutta: on samanlaiset arvot ja elämäntapa. Jos naapuriisi muuttaa ihmisiä, jotka lähtökohtaisesti vihaavat sinun arvojasi ja elämäntapaasi ja haluaisivat sen takia alistaa tai tappaa sinut... eikö olisi parempi kun ei ollenkaan päästettäisi niit siihen naapuriin...

Vai etkö muka usko että radikaalit islamistit olisivat sellaisia?

En pelkastaan usko, vaan tiedan. Seurustelen isl*mitaustaisen (vaan ei -uskoisen) miehen kanssa, hanella on enemman tietoa ko. uskonnosta kuin meilla yhteensa. 

Valitettavasti vaihtoehto ei ole jattaa suomalaisia lapsia varmaan k*olemaan. Ei meista kukaan innosta hihku etta naita on nyt tulossa tanne, mutta ymmarretaan suhtautua asiaan rationaalisesti eika vihan kautta tunteellisesti. 

Ihmettelen muuten miten jengi nyt naista niin friikkaa, arvatkaapa montako "salaj*hadistia" Euroopassa jo asustelee, jotka eivat ole minkaanlaisen valvonnan alaisina. Naita nyt tullaan valvomaan tyyliin 24/7 kun jo tiedetaan mita ovat... 

Vierailija
30/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne isit ole delanneet. Onneksi.

Mutta lesket avioituvat yleensä uudelleen, esim. menehtyneen isitaistelijan sukulaisen kanssa. Kun sieltä päin on saatu sandaalia oven väliin, ei sitä noin vain Suomesta käsin suljeta. Katsos, ihmisoikeudet ja EHR ja perheen oikeudet ja kansalaisuus ja ja ja -

Vierailija
31/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö Tullin sivuilla oleva viranomaisharjoitus 11.12. tähän heidän paluulentoonsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme