Jyväskylä
Ystäviä kaivataan Jyväskylästä ja lähialueelta. Meidän lapset on 3v 8kk, 1v 10kk ja 1kk ja itse olen 31v kotiäiti. Meillä ei ole lemmikkejä. Asumme Heinälammella, ensi vuonna jossain vaiheessa muutamme Uuraisille, mutta ei keskustaan, vaan melko lähelle Tikkakoskea. Mutta ystävä voi asua tosiaan kauempanakin.
Kommentit (7)
Olen laukaasta kahden tytön kotiäiti. Tytöt ovat 4 ja 2 vuotiaat. Jos haluat niin laita mailia miira-80@suomi24.fi
täälläpä olisi kanssa jyväskylästä (vaajakoskelta) 22-vuotias 7kk ikäisen tytön äiti joka kaipaisi kanssa uusia ystäviä lähialueilta..jos en mielestäsi ole kovin " nuori" niin mailata saa osoitteeseen:black_white@suomi24.fi
Saapi laittaa mailia kuka vaan, ystäviä aina tarvitaan.
Täällä äitee 27v, poika 2v ja poikavauva 2,5 viikkoa vanha Tikkakoskelta huhuilee :-)
himpula79@hotmail.com
Espoosta ja uusia ystäviä etsin minäkin. Eikös Heinälampi ole siinä kohtalaisen lähellä? Jos haluat tavata niin laita meiliä osoitteella hippadiina@hotmail.com
Itse olen 30v ja esikoisella ikää 4kk. Ja kaikki muutkin äidit Jyväskylän seudulta, ottakaahan yhteyttä.
Nippu
Jyväskyläläiset piknikille..
eli kiinnostaisiko jyväskyläläisiä äitejä lähteä arkipäivänä piknikille..
laittakaas viestiä tohon mun aloiteukseen mikäli innostusta on..
Laita meiliä osoitteeseen ninni@elisanet.fi ja muutkin ystäviä kaipaavat laittakaa viestiä!