Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitelma: Sulta otetaan kaikki pois ja annetaan 50000 euroa, jolla

Vierailija
10.12.2019 |

rakennat uuden elämän. Miten etenet?

Kaikki pois--> perhe, omaisuus, raha, työ, ihan kaikki.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tossa kohtaa nyt missä kaikki meni mitä lueteltiin+ terveys osittain. Eli voin samaistua aloitukseen. Varmaan eläisin samalla tavalla kuin ennenkin, mutta maalla tarttee sen (halvan)auton että pääsee liikkumaan.  Siistejä uusia vaatteita ostaisin pikkusen ja talvikengät. Loput säästöön vielä pahemman päivän/vuoden/vuosikymmenen varalle.

Halaus 😓

Vierailija
22/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 50000 e. riitä mihinkään, mutta koitetaan..

- Ensin Kelaan ja Sossuun ilmoittautumaan (tuon 50000 e pitäisin salaisuutena)

- Väliaikainen kämppä, vaikka joku kimppakämppä tai muu väliaikainen asumismalli  (esim CheapSleep tai SweetDream Guesthouse, Helsinki noin 27 euroa/ yo) , jäisi aikaa etsiä pitempiaikaista asumismuotoa

- Kävisin läpi vapaita vuokrakämppiä (ei Sato), kun siedettävä osuu kohdalle , otan sen, varattomana saan vuokratuet Kelasta.

- Patjan, tyyynyt ja täkin ostaisin uudet

- Huonekaluja, liinavaatteita ja astioita saa vaikka kerjäämällä ilmaiseksi

tori.fi "annetaan ilmaiseksi" osio, tai oma viesti, otetaan vastaan lahjoituksia

- Vaatteet kirppiksiltä ja/ tai lahjoituksena

- Ruokaa Hurstin ja Myllypuron ruokakassijakeluista

.

Vielä riittää rahaa kaljaan. Mikäli kaveripiiri menee uusiksi, niin niitähän saa vaikka Kallion kapakoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin hakea duunia.

Vierailija
24/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perhettä eikä työtä. Asunto on ankea loukko. Velkaa riittää kuitenkin. Uskoisin että elämästäni tulisi paljon parempaa, jos saisin tuollaisen uuden alun.

Vierailija
25/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko perheellä myös lapsuudenperhettä? Olen sinkku ja lapseton. Katoavatko kaveritkin?

N. 1000€ saan ostettua tismalleen samanlaiset huonekalut kuin minulla on nytkin, ja toisella tonnilla samanlaisen läppärin. :D Kaikki hyväksitodettuja, niin ei ole tarvetta vaihtaa.

Eniten v**uttaisi muutamien keräilyesineiden ja harrastuskamojen menetys, sekä pari kavereilta saatua one of a kind -lahjaa. Mutta harrastuskamat sentään voisi korvata.

Saisikohan tuollaisella summalla oman asunnon maksua alulle? En ole koskaan tienannut niin hyvin, että olisi ollut mahdollisuus asuntolainaan. Nykyisen vuokrani maksuun tuo 50k riittäisi seitsemäksi vuodeksi.

Mutta tein mitä tein, niin eläisin tuollaisella summalla kyllä herroiksi!

Vierailija
26/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko perheellä myös lapsuudenperhettä? Olen sinkku ja lapseton. Katoavatko kaveritkin?

N. 1000€ saan ostettua tismalleen samanlaiset huonekalut kuin minulla on nytkin, ja toisella tonnilla samanlaisen läppärin. :D Kaikki hyväksitodettuja, niin ei ole tarvetta vaihtaa.

Eniten v**uttaisi muutamien keräilyesineiden ja harrastuskamojen menetys, sekä pari kavereilta saatua one of a kind -lahjaa. Mutta harrastuskamat sentään voisi korvata.

Saisikohan tuollaisella summalla oman asunnon maksua alulle? En ole koskaan tienannut niin hyvin, että olisi ollut mahdollisuus asuntolainaan. Nykyisen vuokrani maksuun tuo 50k riittäisi seitsemäksi vuodeksi.

Mutta tein mitä tein, niin eläisin tuollaisella summalla kyllä herroiksi!

Kyllä kaveritkin, kaikki. Olisit ikään kuin uudestisyntynyt 🙂 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi