Miten jaksatte parisuhdetta jatkuvasti menossa olevan kumppanin kanssa?
Kumppani, joka on jatkuvasti menossa ja jos on kotona, sielläkin pitää olla puuhaa ja tekemistä. Kuka jaksaa tuollaista duracell pupua sukupuolesta riippumatta? Tuntuu, että kotona nyhväämistä ja rauhoittumista pitää oikein olan takaa perustella. Rakastan kotona rauhoittumista.
Kommentit (5)
Parasta, saa olla yksin kotona suurimman osan ajasta 👍
Myönnän, en jaksakaan. Vaimolla menee swn verran lujaa, että saa valmistella itseään jatkamaan yksinään. Liika on vaan liikaa.
Voin rauhoittua vaikka puoliso puuhastelee. Kunhan yöllä on hiljaa että saan nukkua rauhassa.
Reissaa myös paljon, joten saan silloin tällöin olla yksin rauhassa kotona ja tehdä omia juttujani. Sekin on mukavaa vaihtelua.
Elämme yhdessä, mutta kummallakin on oma elämä myös. Kyllä puolisolle löytyy aina aikaa myös, mutta ei tarvitse koko ajan kahdestaan nyhjätä sohvan nurkassa.
Loistavasti. Rakastamme toisiamme paljon, vaikka seuran ja aktiivisuuden tarpeemme on täysin vastakkaiset. Minusta on kivaa että mies on paljon menossa, saan itse rauhassa tehdä omia asioitani. Ja silloin kun huvittaa, liityn miehen seuraan. Kotonakin hän on ahkera, kun minä olen enemmänkin mietiskelijä (lue: laiska).
UP