Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte parisuhdetta jatkuvasti menossa olevan kumppanin kanssa?

Vierailija
10.12.2019 |

Kumppani, joka on jatkuvasti menossa ja jos on kotona, sielläkin pitää olla puuhaa ja tekemistä. Kuka jaksaa tuollaista duracell pupua sukupuolesta riippumatta? Tuntuu, että kotona nyhväämistä ja rauhoittumista pitää oikein olan takaa perustella. Rakastan kotona rauhoittumista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta, saa olla yksin kotona suurimman osan ajasta 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, en jaksakaan. Vaimolla menee swn verran lujaa, että saa valmistella itseään jatkamaan yksinään. Liika on vaan liikaa.

Vierailija
4/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rauhoittua vaikka puoliso puuhastelee. Kunhan yöllä on hiljaa että saan nukkua rauhassa.

Reissaa myös paljon, joten saan silloin tällöin olla yksin rauhassa kotona ja tehdä omia juttujani. Sekin on mukavaa vaihtelua.

Elämme yhdessä, mutta kummallakin on oma elämä myös. Kyllä puolisolle löytyy aina aikaa myös, mutta ei tarvitse koko ajan kahdestaan nyhjätä sohvan nurkassa.

Vierailija
5/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti. Rakastamme toisiamme paljon, vaikka seuran ja aktiivisuuden tarpeemme on täysin vastakkaiset. Minusta on kivaa että mies on paljon menossa, saan itse rauhassa tehdä omia asioitani. Ja silloin kun huvittaa, liityn miehen seuraan. Kotonakin hän on ahkera, kun minä olen enemmänkin mietiskelijä (lue: laiska).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi