Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys.

Vierailija
10.12.2019 |

Minkä takia yleensä jos nainen tunnustaa tunteistaan niin miehet ei enää halua tai jotenkin välttelee sen jälkeen? Vaikka ennen sitä on puhunutkin normaalisti ja kehunut. Melkeen kaikki tapauksista päätyy näin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies ei ole ihan vielä siellä asti 2 kerran jälkeen tai no mitä tarkalleen ottaen menit sanomaan sille?

Hän alkoi kyselemään miks oon ollut niin etäinen vastasin että on tunteita sinuun suoraa sanottuna

koska olin vähän etäinen eikä minusta uskonut että tykkäisin hänestä. Sit hän vähän tylysti kyseli miksi en ollut kertonut aikasemmin

Vierailija
22/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai "tunnustat" arvosi? Onko sekin sortumista?

tunnustanut että tykkään hänestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole tunteita, joten ne ei tiedä mitä höpiset.

Vierailija
24/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia olen tullut siihen tulokseen ettei niitä tunteita kannata ikinä tunnustaa, koska mitä se auttaa? Jos molemmat ovat kiinnostuneita niin asiat kyllä etenevät omalla painollaan, ei siihen mitään tunnustuksia tarvita tai ainakaan minä en tunnusta ensimmäisenä yhtään mitään.

Vierailija
25/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietihän, miksi itse naisena tekisin noin jos joku mies tunnustaisi tunteensa sinulle? Eihän tuo ole mikään sukupuolijuttu.

Vierailija
26/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse high-status -miehenä myönnän, että naisen tunteiden tunnustaminen minulle tulee liian aikaisessa vaiheessa turn off:na. Eli nykyinen kontemporaalinen hedonismipainotteinen suhderuletti saa monet kokemaan, että olisiko joku mielenkiintoisempi vaihtoehto nurkan takana. Tässä vaiheessa siis omat tunteet eivät ole vielä heränneet kovin cahvaksi, jolloin toisen kiinnostustunnustus saa helposti perääntymään miettimisajan hankkimiseksi. Neuvona voin antaa rauhallinen tutustuminen ja paljon yhdessäolo ja emotionaalista älykkyyttä sos. Tilanteissa peliin, jolloin ei tule "avauduttua" liian varhain. Kyllä kiinnostunut mies on aika innoissaan ja sen huomaa.

Minkä takia mies antaa vihjeitä ja kehuu ja kutsuu rakkaaksi mutta heti kun nainen ihastuu se onkin turn off? Hauska miten miehet haukkuu naisia että ollaan herkkiä. Pahimmat mielensäpahoittajat on just niitä miehiä.. ei ketää pakotettu mihinkää suhteeseen kun tunteita kerrotaan.

Vierailija
27/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia olen tullut siihen tulokseen ettei niitä tunteita kannata ikinä tunnustaa, koska mitä se auttaa? Jos molemmat ovat kiinnostuneita niin asiat kyllä etenevät omalla painollaan, ei siihen mitään tunnustuksia tarvita tai ainakaan minä en tunnusta ensimmäisenä yhtään mitään.

Tää. Amen.

Ap

Vierailija
28/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on metsästysvietti näissä asioissa. Jussi Parviainen kirjansa mukaan lopetti laskemisen tuhannennen kaadon kohdalla. Siitäkin jo vuosikymmeniä. Julkisuus tietää pesää, tietää Jussi.

Vierailija
29/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmä =(

Vierailija
30/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista että välttely johtuisi tuosta, sehän on vaan positiivinen asia. Luulen että osa voi pelästyä ja luikkia karkuun kun eivät tahdo mitään vakavampaa. Jollekkin voi olla vaikea selittää asia niin, niin että se ei loukkaisi tai satuttaisi enemmän mitä on tarkoitus, tiedä häntä, meitä on niin moneen junaan. Ainiin, myös naiset tekee tätä, en tiedä tähänkään syytä, mutta epäilen jotakin saman suuntaista.

Vierailija
31/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi ahdistaa kun tajuaa mihin sitä on mennyt taas sotkeutumaan. Singlemiehen vapaus on kuitenkin aika hyvä juttu sekin.

Vierailija
32/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
33/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on metsästysvietti näissä asioissa. Jussi Parviainen kirjansa mukaan lopetti laskemisen tuhannennen kaadon kohdalla. Siitäkin jo vuosikymmeniä. Julkisuus tietää pesää, tietää Jussi.

Parviainen on kyllä MT-ongelmainen, joka on todennäköisesti kuvitellut kaatonsa.

Vierailija
34/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen to that.

Vierailija
35/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään samoja kokemuksia?

Vierailija
36/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin juuri playboyveljeltä tätä ja hän vastasi, että joko

1. Nainen on kiinnostava vain sänkyyn asti.

2. Omat näkemykset eri kuin naisella. 

3. Ei ollut tarkoitus tunteilla, vaan pitää hauskaa.

4. Nainen on ilmaissut tunteensa liian aikaisin ja mies menettää mielenkiinnon. 

Veli kuulema itse menettää mielenkiinnon välittömästi, jos nainen ilmaisee tunteensa ennen häntä. Hän jopa nauttii siitä, jos nainen sanoo ei. Luin tuon aloituksen hänelle ääneen ja sanoi heti, että mies tasan tarkkaan pelästy. Kympin miehet kiinnostuu parhaiten naisista, joita saa metsästää.

Veljeeni tämä pätee täysin. Hyvännäköisenä hänellä on ns. varaa valita ja hänen ei ole ns. pakko sitoutua. Hän on 31v. ja tavallaan toivon, ettei hän koskaan avioidu. Voi olla veljen vaikea luonne vaikea sietää pitkään. 

Vierailija
37/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin juuri playboyveljeltä tätä ja hän vastasi, että joko

1. Nainen on kiinnostava vain sänkyyn asti.

2. Omat näkemykset eri kuin naisella. 

3. Ei ollut tarkoitus tunteilla, vaan pitää hauskaa.

4. Nainen on ilmaissut tunteensa liian aikaisin ja mies menettää mielenkiinnon. 

Veli kuulema itse menettää mielenkiinnon välittömästi, jos nainen ilmaisee tunteensa ennen häntä. Hän jopa nauttii siitä, jos nainen sanoo ei. Luin tuon aloituksen hänelle ääneen ja sanoi heti, että mies tasan tarkkaan pelästy. Kympin miehet kiinnostuu parhaiten naisista, joita saa metsästää.

Veljeeni tämä pätee täysin. Hyvännäköisenä hänellä on ns. varaa valita ja hänen ei ole ns. pakko sitoutua. Hän on 31v. ja tavallaan toivon, ettei hän koskaan avioidu. Voi olla veljen vaikea luonne vaikea sietää pitkään. 

kiitos kiitos kiitos ap kiittää.

taidan nyt tajuta mistä on kyse..:(

Vierailija
38/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt tunteista vai rakkauden osoituksesta?

- Jos kyseessä on tunteista niin omalla kohdalla olen aina jakaa omat tunteet.

- Jos taas rakkaudesta, niin harvemmin rakastus syntyy samaan aikaan. Olen kahdessa parisuhteessa ollut se joka, ei ollut vielä rakastunut kun toinen ehti tehdä rakkauden osoituksen (toisella en ehtinyt rakastua, vaan pistin parisuhteen poikki). Kerran minä olen ollut se joka on ensimmäisenä osoittanut rakkauden ja toinen ei ollut valmiina siihen vielä.

Vierailija
39/39 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt tunteista vai rakkauden osoituksesta?

- Jos kyseessä on tunteista niin omalla kohdalla olen aina jakaa omat tunteet.

- Jos taas rakkaudesta, niin harvemmin rakastus syntyy samaan aikaan. Olen kahdessa parisuhteessa ollut se joka, ei ollut vielä rakastunut kun toinen ehti tehdä rakkauden osoituksen (toisella en ehtinyt rakastua, vaan pistin parisuhteen poikki). Kerran minä olen ollut se joka on ensimmäisenä osoittanut rakkauden ja toinen ei ollut valmiina siihen vielä.

Tunteista. Ja kaikille tiedoksi poistin koko henkilön somesta.