Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tellaa, 47, luullaan 30-vuotiaaksi – uskoisitko näiden ikäistään nuoremmilta näyttävien naisten oikeat iät?

Vierailija
10.12.2019 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html

Tuon ensimmäisen kohdalla on kyllä unohtunut joltakulta rillit kotiin jos tuota luulee 30-35-vuotiaaksi. Ja muutenkin saisivat tällaisiin laittaa meikittömän kuvan (myös ilman mitään lisäkkeitä tai sonninrenkaita nenässä)

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo Tellan kaulaa, näyttää aivan ikäiseltään.

Vierailija
82/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo enesimmäinen on aikalailla sitä, miltä 35 vuotiaat naiset nykyään näyttää. Kyllä tuo menee 3-kymppisestä paremmin, kuin suurin osa netin deittipalstojen naisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja aurinko vanhentavat ja veltostuttavat ihoa kuin ihoa.

Toki osalla noista ihan selvästi käytetty kuvankäsittelyfilttereitä jotka silottavat kasvoja ja kohottavat piirteitä.

Vierailija
84/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alko nyt kiinnostaa, et miten kolmekymppisen sit oikeen tulis pukeutua? Oon 28 ja kuljen edelleen onnellisena revityissä farkuissa ja tennareissa, jopa töissä. Mullakin on muuten nenälävistys, enkä ajatellut ottaa sitä pitkään aikaan pois.

Jep! No, itse oon 44 v ja käytän yleensä farkkuja, tennareita, martenseja ym. 😄

Vierailija
85/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittautuu kuin teini, poseeraa kuin teini, ja käyttää samoja filttereitä kuin teini, niin varmasti joku harhautuu luulemaan teiniksi. Näin kesällä pitkästä aikaa ikätoverini, kun hän tuli pyörähtämään pihallamme, ja olin kyllä lähes järkyttynyt. Laiha toki kuin mmikä, mutta naama roikkui, ja ryppyjä oli naama täynä, näytti ihna 50-vuotiaalta röökimuijalta hän. Instässä olin häntä seurannut ja siellä posettelee teinityttönsä kanssa samoissa kuvissa, asennoissa ja filttereissä, ja kommentit on luokkaa " eikä! olettei han kuin kaksi marjaa! ei millään tiedä kumpi on äiti ja kumpi tytär!"

Eipä. Ollaan 39 vuotiaita.

Sen voin sanoa että kyllä itsekin "huijasin" ympärillä olevaa porukkaa iälläni vielä 35-vuotiaana, mutta nämä muutama viime vuosi on ollut ratkaisevia. Että eiköhän noistakin jokainen jo 4-kymppisenä näytä ihan ikäiseltään ;)

Vierailija
86/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alko nyt kiinnostaa, et miten kolmekymppisen sit oikeen tulis pukeutua? Oon 28 ja kuljen edelleen onnellisena revityissä farkuissa ja tennareissa, jopa töissä. Mullakin on muuten nenälävistys, enkä ajatellut ottaa sitä pitkään aikaan pois.

Jep! No, itse oon 44 v ja käytän yleensä farkkuja, tennareita, martenseja ym. 😄

Riippuu ihan täysin siitä, miten osaa yhdistellä erilaisia vaatekappaleita. Jotkut näyttävät epätoivoisilta, ihan kuin olisivat jumahtaneet teini-ikäänsä ja haluavat tyylinkin pysyvän siinä teini-iän lookissa. Jotkut taas osaavat yhdistellä niin, että se asu on silti aikuismainen, vaikka siihen yhdistäisi ne Martensit tai tennarit.

Vierailija
87/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen 44v (itsekin huomattavasti nuoremman näköinen) ja voin myöntää että jokainen heistä on nuoremman näköinen kuin ikänsä. Etenkin 47v menis 10v nuoremmasta. Näen päivittäin töissä keski-ikäisiä naisia, joten helppo arvioida. Toki tyylikin vaikuttaa ja kokonaisuus, ylipaino vanhentaa ja tekee tätimäisen fiiliksen.

Olet harhainen jos luulet, että tuo 47-vuotias menisi alle nelikymppisestä. Ei kyllä varmasti mene. Ilmeisesti oma luulosi "nuorekkuudestasi" on yhtä harhainen. Ja jos tuollaista puhut ääneen, niin porukat myhäilevät säälivästi hihaansa. Ikäiseltään näyttämisessä ei ole mitään vikaa. Viisikymppinen nainen voi olla myös hyvännäköinen, vaikka näyttää juuri siltä, eli viisikymppiseltä. 

Vierailija
88/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen 44v (itsekin huomattavasti nuoremman näköinen) ja voin myöntää että jokainen heistä on nuoremman näköinen kuin ikänsä. Etenkin 47v menis 10v nuoremmasta. Näen päivittäin töissä keski-ikäisiä naisia, joten helppo arvioida. Toki tyylikin vaikuttaa ja kokonaisuus, ylipaino vanhentaa ja tekee tätimäisen fiiliksen.

Olet harhainen jos luulet, että tuo 47-vuotias menisi alle nelikymppisestä. Ei kyllä varmasti mene. Ilmeisesti oma luulosi "nuorekkuudestasi" on yhtä harhainen. Ja jos tuollaista puhut ääneen, niin porukat myhäilevät säälivästi hihaansa. Ikäiseltään näyttämisessä ei ole mitään vikaa. Viisikymppinen nainen voi olla myös hyvännäköinen, vaikka näyttää juuri siltä, eli viisikymppiseltä. 

Kaisa Liski, 51 vuotta. Iän huomaa, mutta mitä väliä. Hyvältä näyttää minkä ikäisenä vain. Se, että näyttää hyvältä ei tarkoita sitä, että näyttää nuoremmalta. Tuo Tella näyttää myös hyvältä, mutta ei näytä ikäänsä nuoremmalta.

Vierailija
89/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita, ikäisensä näköisiä naisia kaikki. Mutta miksi nuoremmalta näyttäminen on tavoite tai ihanne? Nähtävästi jo 28-vuotiaan ihanne on näyttää nuoremmalta. Nainen voi olla kaunis, vaikkei näyttäisikään 20-vuotiaalta.

Minuakin ihmetyttää tämä, etenkin noin 28-vuotiaiden tapauksessa. Valtaosa tutuistani on ollut ehdottomasti kauneimmillaan n. 30-vuotiaana. Lapsenpyöreys on kadonnut, piirteet ovat siroimmillaan vielä ennen ryppyjen ilmaantumista ja ihon veltostumista. Meikkityyli on yleensä imertelevampi kuin nuorempana. Joitain poikkeuksia toki on (yleensä rankat elintavat näillä).

Ja vaikka puhuin äsken rypyistä ja veltosta ihosta, niin ikäisensä näköinen keski-ikäinenkin nainen voi olla upea ja viehättävä.

Vierailija
90/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin. Tässä veikkaukseni ja suluissa oikeat iät:

44 (48), 30 (32), 29 (34), 29 (29) 32 (33), 35 (35), 29 (28).

Yleisesti ottaen ihmisillä on todella vääristynyt käsitys iästä ja ulkonäöstä ja "ikäistään nuoremman näköinen" tuntuu olevan suurin kehu, jonka yli 25-vuotias nainen voi saada. Todellisuudessa todella harva oikeasti on nuoremman näköinen, ihmisillä on vaan harhakäsitys, että kolmikymppinen näyttää jo ikälopulta.

Vierailija
91/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muuthan oli max jotain 30-vuotta että mikä ihme siinä,harva kolmekymppisenä miltään keski-ikäiseltä näyttää, muutamalla filtterit päällä(ulkomaalais jutuissa mammuleilla on aina törkeät ylifiltterit,uskoisitko tätä parikymppistä oikeasti kuusikymppiseksi??..öööh,kyllä,itse asiassa vielä vanhemmaksikin lol) Ensimmäinen kyllä meni pahasti metsään, kukaan ei voi luulla häntä nuoremmaksi,paitsi ehkä joku britti : p 

Vierailija
92/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tottakai se on vaan pelkkä kuva. Silti menis ihan hyvin ainakin 7-10v nuoremmasta. Oikeesti moni lähes 50 v on paljon vanhemman näköinen.

Työkaverit, lasten kaverit, baarit, asiakkaat..ikäni on luultu aina nuoremmaksi. Salilla PT luuli mua 27 v. Eli se ei ole pelkkää mielikuvitusta. Mulla on hyvät geenit, iho on kuulas (ei juurikaan ryppyjä) ja olemus on sporttinen.

Vierailija
93/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas miten keskustelu on täynnä katkeria vanhoja tätejä

Vierailija
94/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota viimeistä veikkasin 35v kuvan perusteella, olikin 28 :D Pukeutuminen ja meikki monella joo nuorekas, mutta silmien alusia kun katsoo niin oikean iän näkee kyllä.

Vierailija
95/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös minun veikkaukseni, arvaus ensin ja suluissa oikea ikä.

40 (48), 35 (32), 30 (34), 29 (29), 30 (33), 35 (35), 35 (28)

Vierailija
96/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tellaa en kyllä missään nimessä voisi erehtyä ainakaan alle 40 vuotiaaksi luulemaan. Mielestäni 45-50 vuotiaan näköinen.

Ja ennen kun joku vetää kateuskortin esiin niin olen 22 v ja näytän ihan ikäiseltäni eli nuorelta :D

Oikeassa olet. Ikä näkyy. Mutta tella on 40v ikääntyvän miehen silmään oikein kaunis.

Vierailija
97/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä keski-iän pahemmalla puolella olevien naisten tarvetta tälläytyä kuin teini. Pukeudutaan tissityrkkytoppeihin ja meikkiä on naamassa niin paksu kerros, että lastalla saisi kaapia pois. Siihen vielä teinimäinen käytös, niin huh huh. Mikä saa ihmisen niin suureen alemmuuskompleksiin, että on pakko yrittää yli viisikymppisenäkin näyttää teiniltä? Mikä on se ongelma, että ei hyväksy omaa ikäänsä ja vanhenemistaan ? Omasta mielestäni kyllä kauneimpia naisia ovat ne hillitysti meikkaavat ja hillitysti pukeutuvat, eikä nämä jotka epätoivoisesti yrittävät olla jotain muuta ja oikea ikä paistaa kilometrin päähän.

Olkaa rehellisesti sen ikäisiä kuin olette. Kaikki vanhenee, ihan joka ikinen.

Vierailija
98/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten nykyiset kolmikymppiset näyttävät ikäistään vanhemmilta todella usein? Voiko olla niin erilaiset elintavat, esim. herkkujen mättämisen arkipäiväistyminen lapsuudesta asti, kuin vanhemmilla ikäpolvilla?

Vierailija
99/99 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että moni ikäänsä nuorempi polttaa tai ainakin ikää on kysytty jossain tupakkatuotteen ostossa. Ei-tupakoija säästyy sentään tupakoinnin rypyiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän