Tellaa, 47, luullaan 30-vuotiaaksi – uskoisitko näiden ikäistään nuoremmilta näyttävien naisten oikeat iät?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html
Tuon ensimmäisen kohdalla on kyllä unohtunut joltakulta rillit kotiin jos tuota luulee 30-35-vuotiaaksi. Ja muutenkin saisivat tällaisiin laittaa meikittömän kuvan (myös ilman mitään lisäkkeitä tai sonninrenkaita nenässä)
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa lapselle nimeksi Tella?
Jospa sen oikea nimi on Nutella
😂
Milla ja Anna olivat mielestäni ikäistään nuoremman näköisiä.
Pyöreät/pehmeät kasvonpiirteet tekevät nuoremman näköiseksi.
En usko kenenkään ulkonäöstä mitään pelkkien valokuvien perusteella. Meikit, kuvakulma, filtterit, valaistus jne... kuka tahansa pystyy näiden avulla karistamaan ulkonäöstään kymmenisen vuotta jos kokee siihen pakottavaa tarvetta.
Toki olen nähnyt livenä pari huomattavasti ikäistään nuoremman näköistä ihmistä. Kyllä heitä on, vaikkakin harvassa.
Jännä miten me kaikki ikinuoret aina kohtaamme av:lla.^^
Moni kuva otettu aika hämärässä, ja meikkiä on aika paljon...
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias nainen ja näytän kai ikäiseltäni. Jutun naisista en osaa sanoa, mutta kyllä on alkanut kyrsiä tämän palstan myrkyllinen ilmapiiri.
Ihmisillä täytyy olla kyllä paha olo sisäisesti, kun laukoo tällaisia negatiivisuuksia, mitä täälläkin koko ajan saa lukea.
Olen samaa mieltä.
Oli keskustelun aihe mikä hyvänsä, niin aina suurin osa haukkuu muita tai kehuu itseään.
Kaikki noista on kauniita mutta eihän kolmekymppisen ikääntymistä edes huomaa jos kuva ei ole tarkka. Tellasta taas näkee keski-ikäisyyden, ei kolmekymppisellä silmien ympärys ja huulten iho ole noin veltostunutta, vaikka hänenkään kuvansa ei ole kovin tarkka niin nämä silti näkyvät.
Kyllähän ne hehkuttavat ikinuoreksi Jennifer Lopeziakin, joka onkin tosi nuorekas, mutta usein myös jumalattoman tällätty ja photoshopattu.
J Lo on niin tarkka imagostaan, että tällaisia kuvia tuskin haluaa itsestään nähdä:
Iho
https://i.pinimg.com/originals/e2/72/8d/e2728d7f84baf4f5e5a740e9fad7fcd…
Vartalo
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/15/article-2363535-1AD100FA0000…
Tuossa jutussa on kolmekymppisiä naisia, jotka näyttävät kolmekymppisiltä. En käsitä ton jutun pointtia. Nenärengas ei tee kenestäkään nuorekasta. Miksi nämä naiset ovat suostuneet tuohon juttuun??? Myötähäpeä...
Kun otsikossa sanottiin, että naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta, yritin arvata heidän ikiään kuvan perusteella ennen kuin katsoin alla olevaa tekstiä. 2 näytti oikeasti ikäistään nuoremmalta, suurin osa ikäiseltään, mutta yksi oli ylitse muiden: Arvelin, että ehkä joku viisikymppinen (itse olen viisikymppinen ja näytän vähän vanhemmalta kuin hän). Kuvatekstissä kerrottiin, että 28v.
Kauniita, ikäisensä näköisiä naisia kaikki. Mutta miksi nuoremmalta näyttäminen on tavoite tai ihanne? Nähtävästi jo 28-vuotiaan ihanne on näyttää nuoremmalta. Nainen voi olla kaunis, vaikkei näyttäisikään 20-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne hehkuttavat ikinuoreksi Jennifer Lopeziakin, joka onkin tosi nuorekas, mutta usein myös jumalattoman tällätty ja photoshopattu.
J Lo on niin tarkka imagostaan, että tällaisia kuvia tuskin haluaa itsestään nähdä:
Iho
Vartalo
Tuossa jutussa on kolmekymppisiä naisia, jotka näyttävät kolmekymppisiltä. En käsitä ton jutun pointtia. Nenärengas ei tee kenestäkään nuorekasta. Miksi nämä naiset ovat suostuneet tuohon juttuun??? Myötähäpeä...
Mitä tuo vartalokuva muka todistaa? Hän on siinä hyppimässä ilmassa. Jenniferillä on upea, timmi vartalo. Sitä ei voi kiistää, vaikka vanhenemisen toki esim. juuri kasvoista näkee. Upea kyllä on!
Näyttävät nuoremmilta, koska pukeutuvat ja meikkaavat kuin teinit. Kolmikymppisillä on tavallisesti aikuismaisempi tyyli.
Arvasin kaikki oikein, osalle jopa pari-kolme vuotta enemmän ikää. Ei se angstiteinilook nuorenna, jos ryppyjä on. Eikä nyt kauheasti jostain kuvasta saa rehellistä kuvaa, jos filtteri kuvan päällä tehnyt ihosta ihan "mössöä".
Muakin veikataan nuoremmaksi kuin olen, mutta se johtuu siitä että olen tosi lyhyt. Moni siitä jo heti jostain syystä olettaa että olen nuori. Kasvokuvasta tuskin kukaan luulisi nuoremmaksi, kuten ei tässä jutussakaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät nuoremmilta, koska pukeutuvat ja meikkaavat kuin teinit. Kolmikymppisillä on tavallisesti aikuismaisempi tyyli.
Olen kolmekymppinen ja nuo on kyllä ihan tavallisia kolmekymppisten tyylejä nykyään.
Minä en ymmärrä, mitä hienoa on näyttää ikäistään nuoremmalta. Itse olen kärsinyt siitä lähes koko ikäni.
Viime aikoina minulle on alettu erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa puhumaan kuin täysivaltaiselle kansalaiselle, joten ehkä alan jo viimeinkin näyttämään aikuiselta.
Meikkaamalla olisin varmaan saanut itseni näyttämään aikuisemmalta, mutta kun en tykkää siitä meikin pois putsaamisesta.
N50
Vierailija kirjoitti:
Iho
Vartalo
Vai haukutaan täällä Jennifer Lopezin vartaloa? 🤣 Pistäpä paremmaksi av-mamma.
Tella näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta. Voisin veikata että on suunnilleen minun ikäiseni eli 37-vuotias. Ehkä vähän vanhemmaksi voisin sanoa. Sitten se punapaitainen (addun paita) näytti myös freesiltä.
Itse haluan näyttää ikäiseltäni, tai hyvin säilyneeltä ikäiseltäni 😊
Henkkareita on kysytty viimeksi kesällä mutta olin juuri käynyt kasvohoidossa 😅 Normaalisti ei henkkareita juurikaan kysellä.
Heh muistan joskus kun baarissa joku mies tuli sanomaan mulle ja kaverilleni että onko äiti ja tytär baarissa? Minua muka luuli äidiksi. Kysyin sitten että minkä ikäiseksi minua oikein luulee niin sanoi oikein veemäisesti että ainakin 35-vuotias 😂 Olin tuolloin nuorempi, olinko 33-vuotias. Että eipä osunut tuon miehen loukkaukseksi tarkoitettu kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Tella näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta. Voisin veikata että on suunnilleen minun ikäiseni eli 37-vuotias. Ehkä vähän vanhemmaksi voisin sanoa. Sitten se punapaitainen (addun paita) näytti myös freesiltä.
Henkkareita on kysytty viimeksi kesällä mutta olin juuri käynyt kasvohoidossa 😅 Normaalisti ei henkkareita juurikaan kysellä.Heh muistan joskus kun baarissa joku mies tuli sanomaan mulle ja kaverilleni että onko äiti ja tytär baarissa? Minua muka luuli äidiksi. Kysyin sitten että minkä ikäiseksi minua oikein luulee niin sanoi oikein veemäisesti että ainakin 35-vuotias 😂 Olin tuolloin nuorempi, olinko 33-vuotias. Että eipä osunut tuon miehen loukkaukseksi tarkoitettu kommentti.
Katsopa kaulaa. Ja kasvojen iho on myös erilainen. Huulten ja silmien ympärys on täynnä hienoisia juonteita, joita ei yleensä näe vielä alle nelikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Henkkareita on kysytty viimeksi kesällä mutta olin juuri käynyt kasvohoidossa 😅 Normaalisti ei henkkareita juurikaan kysellä.Heh muistan joskus kun baarissa joku mies tuli sanomaan mulle ja kaverilleni että onko äiti ja tytär baarissa? Minua muka luuli äidiksi. Kysyin sitten että minkä ikäiseksi minua oikein luulee niin sanoi oikein veemäisesti että ainakin 35-vuotias 😂 Olin tuolloin nuorempi, olinko 33-vuotias. Että eipä osunut tuon miehen loukkaukseksi tarkoitettu kommentti.
Ainakin kirjoitustyyli ja jutut ovat kuin teinillä.
😕🥰😋🙂🙂😕😦😦😙😊😗
Minusta taas voisi mennä hyvinkin nelikymppisestä, ehkä jopa 39. Tuossa iässä monella alkaa se vanheneminen ihan kunnolla.
Yhdestä kuvasta vaikea arvioida.
Olen pari vuotta vanhempi, ja kyllä tässä iässä se ikä useimmiten näkyy jo aika surullisesti, kuten minullakin, Olenko sitten kateellinen? Joo, ehkä, näyttäisin mielelläni vähän vähemmän rupsahtaneelta.