Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tellaa, 47, luullaan 30-vuotiaaksi – uskoisitko näiden ikäistään nuoremmilta näyttävien naisten oikeat iät?

Vierailija
10.12.2019 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html

Tuon ensimmäisen kohdalla on kyllä unohtunut joltakulta rillit kotiin jos tuota luulee 30-35-vuotiaaksi. Ja muutenkin saisivat tällaisiin laittaa meikittömän kuvan (myös ilman mitään lisäkkeitä tai sonninrenkaita nenässä)

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne hehkuttavat ikinuoreksi Jennifer Lopeziakin, joka onkin tosi nuorekas, mutta usein myös jumalattoman tällätty ja photoshopattu.

J Lo on niin tarkka imagostaan, että tällaisia kuvia tuskin haluaa itsestään nähdä:

Iho

https://i.pinimg.com/originals/e2/72/8d/e2728d7f84baf4f5e5a740e9fad7fcd…

Vartalo

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/15/article-2363535-1AD100FA0000…

Tuossa jutussa on kolmekymppisiä naisia, jotka näyttävät kolmekymppisiltä. En käsitä ton jutun pointtia. Nenärengas ei tee kenestäkään nuorekasta. Miksi nämä naiset ovat suostuneet tuohon juttuun??? Myötähäpeä...

Ja sinä ymmärsit lukemaasi 6/5. Mun pointti oli, että valokuvilla voi johtaa harhaan. Kuka tahansa voi näyttää ihan miltä tahansa valokuvissa, eli nämä Iltiksen jutun kuvat eivät kerro, miltä nämä jutun naiset todellisuudessa näyttävät. Kauniista ja nuorekkaasta ihmisestä voidaan saada epäedustava otos, ja päinvastoin. Tajusitko nyt vai haenko jämäkämpää rautalankaa? 

Vai haukutaan täällä Jennifer Lopezin vartaloa?  🤣 Pistäpä paremmaksi av-mamma.

Vierailija
42/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tella näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta. Voisin veikata että on suunnilleen minun ikäiseni eli 37-vuotias. Ehkä vähän vanhemmaksi voisin sanoa. Sitten se punapaitainen (addun paita) näytti myös freesiltä.

Itse haluan näyttää ikäiseltäni, tai hyvin säilyneeltä ikäiseltäni 😊

Henkkareita on kysytty viimeksi kesällä mutta olin juuri käynyt kasvohoidossa 😅 Normaalisti ei henkkareita juurikaan kysellä.

Heh muistan joskus kun baarissa joku mies tuli sanomaan mulle ja kaverilleni että onko äiti ja tytär baarissa? Minua muka luuli äidiksi. Kysyin sitten että minkä ikäiseksi minua oikein luulee niin sanoi oikein veemäisesti että ainakin 35-vuotias 😂 Olin tuolloin nuorempi, olinko 33-vuotias. Että eipä osunut tuon miehen loukkaukseksi tarkoitettu kommentti.

Katsopa kaulaa. Ja kasvojen iho on myös erilainen. Huulten ja silmien ympärys on täynnä hienoisia juonteita, joita ei yleensä näe vielä alle nelikymppisillä.

Kaulakurttu paljastaa, ettei ole enää niin nuori. Minulla itselläkin on valitettavasti sellainen ja ikää 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellan iän näkee kaulasta ja silmienympäryksistä, sekä otsan ihon maksaläiskistä. Tuollainen kurttuinen kaula on yleensä muodostumassa justiinsa siinä viidenkympin tienoilla, ELLEI sitten ole nuorempana laihduttanut reilua ylipainoa nopeasti. Nopea laihdutus aiheuttaa myös kaulaan ruttua ja ryppyjä. Jos joku pitää Tellaa alta nelikymppisenä, niin oikeasti Specsavers auttaa.

Muiden kuvat olivat kovasti muokattuja, että niistä ei pysty sanomaan juuta eikä jaata.

Vierailija
44/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne hehkuttavat ikinuoreksi Jennifer Lopeziakin, joka onkin tosi nuorekas, mutta usein myös jumalattoman tällätty ja photoshopattu.

J Lo on niin tarkka imagostaan, että tällaisia kuvia tuskin haluaa itsestään nähdä:

Iho

Vartalo

Tuossa jutussa on kolmekymppisiä naisia, jotka näyttävät kolmekymppisiltä. En käsitä ton jutun pointtia. Nenärengas ei tee kenestäkään nuorekasta. Miksi nämä naiset ovat suostuneet tuohon juttuun??? Myötähäpeä...

Ja sinä ymmärsit lukemaasi 6/5. Mun pointti oli, että valokuvilla voi johtaa harhaan. Kuka tahansa voi näyttää ihan miltä tahansa valokuvissa, eli nämä Iltiksen jutun kuvat eivät kerro, miltä nämä jutun naiset todellisuudessa näyttävät. Kauniista ja nuorekkaasta ihmisestä voidaan saada epäedustava otos, ja päinvastoin. Tajusitko nyt vai haenko jämäkämpää rautalankaa? 

Niin sinä yritit johtaa ihmisiä harhaan ja halusit saada Lopezin näyttämään todellisuutta huonokuntoisemmalta. Samanlaisia konserttikuvia levitetään myös Beyoncesta, muka todistuksena hänen rumuudestaan. Liikkeessä otettu kuva saa kenen tahansa vartalon ja kasvot näyttämään omituiselta, tai ns. "rumilta", vaikkei näin todellisuudessa olisikaan.

https://pics.me.me/beyonce-ugly-super-bowl-meme-imgurl-48926930.png

Vierailija
45/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho

Vartalo

Käsitin että tuossa otettiin kantaa vartalonsa ikääntymiseen ja sehän kuvasta hyvin näkyykin, eikä haukuttu häntä tai ulkonäköään. Iän yms arvioiminen ei ole haukkumista eikä ikäiseltään, tai vanhemmaltakaan, näyttäminen ole väärin.

Vierailija
46/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaukset noista kolmesta naisesta, joiden kuvat otsikon alla:

Tella: 50 v, kaulan iho!! Oikea ikä 48 v.

Anna: 17 v, tyyli ihan kuin tuon ikäisellä kummitytölläni. Oikea ikä 29 v.

Henna: 38 v, silmien ympäryksessä jotain, mikä sai veikkaamaan lähemmäs 40 v ikää. Oikea ikä 33 v.

Vierailija
47/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota punatukkaista Annaa luullaan luultavasti teini-ikäiseksi sen takia, että usein vain teini-ikäiset värjäävät tukkaansa kirkkaan punaiseksi, kolmikymppiset harvemmin. 

Vierailija
48/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho

Vartalo

Käsitin että tuossa otettiin kantaa vartalonsa ikääntymiseen ja sehän kuvasta hyvin näkyykin, eikä haukuttu häntä tai ulkonäköään. Iän yms arvioiminen ei ole haukkumista eikä ikäiseltään, tai vanhemmaltakaan, näyttäminen ole väärin.

Jepjep. Valittiin mahdollisimman epäedustavat kuvat ja sitten vihjailtiin, että "jumalattoman photoshopattu" Lopez ei haluaisi totuuden paljastuvan. Juu ei yritetty haukkua ulkonäköä...

Vierailija
49/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin ulkomailla 33-vuotiaana 25-vuotiaaksi. Selitin siellä että tällaisia kaikki suomalaiset ovat. Mehän säilymme kun asumme täällä jääkaapissa. En käytä meikkiä. Olen kyllä huono juomaan pelkkää vettä, joten veden juominen ei kyllä yksistään vaikuta ihon kuntoon.

Siis oikeasti nuo etelänmaissa asuvat ihmiset näyttävät vanhemmilta mitä ovatkaan. Ja jos nuoret miehet kasvattavat vielä järkyttävät parrat siihen, niin vanhemmalta näyttävät yhtä kaikki.

Vierailija
50/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tellan iän näkee kaulasta ja silmienympäryksistä, sekä otsan ihon maksaläiskistä. Tuollainen kurttuinen kaula on yleensä muodostumassa justiinsa siinä viidenkympin tienoilla, ELLEI sitten ole nuorempana laihduttanut reilua ylipainoa nopeasti. Nopea laihdutus aiheuttaa myös kaulaan ruttua ja ryppyjä. Jos joku pitää Tellaa alta nelikymppisenä, niin oikeasti Specsavers auttaa.

Muiden kuvat olivat kovasti muokattuja, että niistä ei pysty sanomaan juuta eikä jaata.

Voi tulla nuorempanakin, vaikkei edes ole ollut ikinä ylipainoa, jos on ohut kaula ja ohut iho. 

Vierailija
51/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen ja pari bussikuskia on kysynyt rahaa ojentaessani, että varmastiko aikuisten lippu. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. On kiva olla nuorekkaan näköinen, mutta ehken ihan lapsesta näin aikuisena naisena haluaisi mennä. Joskus 18-vuotiaana vuokratessani K15-elokuvia kyseltiin henkkareita myös. Näin nuorena naisena tuo joskus turhauttaa, mutta jos vain nuorekas look säilyy, kaipa se on kymmenen vuoden päästä kohteliaisuus, kun luullaan parikymppiseksi. :D 

Vierailija
52/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-vuotias nainen ja pari bussikuskia on kysynyt rahaa ojentaessani, että varmastiko aikuisten lippu. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. On kiva olla nuorekkaan näköinen, mutta ehken ihan lapsesta näin aikuisena naisena haluaisi mennä. Joskus 18-vuotiaana vuokratessani K15-elokuvia kyseltiin henkkareita myös. Näin nuorena naisena tuo joskus turhauttaa, mutta jos vain nuorekas look säilyy, kaipa se on kymmenen vuoden päästä kohteliaisuus, kun luullaan parikymppiseksi. :D 

No jos helpottaa, niin myös minulle myytiin lastenlippua bussissa tuon ikäisenä. Ja ihan näytän nyt ikäiseltäni (38 v.). Ehkä jopa hieman ikäistäni vanhemmalta. 

Vierailija
53/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä, että alle kolmikymppisen ikää ei osata arvioida oikein. 35 vuotta on se raja, kun ikä ja ulkonäkö alkavat muistuttaa toisiaan. Vaikka kuinka olisi ollut lapsekkaan näköinen parikymppisenä. 

Vierailija
54/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ulkonäön lisäksi ihmiset katsoo ikää arvatessaan muitakin asioita. Tyyliä, puhetapaa ym.

Olen huomannut että konteksti vaikuttaa tosi paljon, ainakin oikeassa elämässä. Olen ihan ikäiseni näköinen, kolmekymppinen nainen. Olen opiskelija, ja tästä syystä minua luullaan välillä nuoremmaksi opiskeluun liittyvissä yhteyksissä, esim. harjoittelupaikoissa, koska oletus on että opiskelija on parikymppinen nuori aikuinen. Myös kumppanini on minua nuorempi, ja hänen kaverit on usein luullut minua nuoremmaksi, koska parit nyt oletetaan helposti saman ikäisiksi.

Kuitenkin taas kaveriporukkaani kuuluu minua vanempia naisia, 35-50-vuotiaita. Heidän seurassa ollessa minunkin iäksi oletetaan helposti enemmän ja kysellään lapsista ja aviomiehistä.

Vierailija
55/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi kaikki nuoremman näköisiä ja kauniimpia kuin tähän ketjuun kirjoittavat. Takaan sen.

Vierailija
56/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noi kaikki nuoremman näköisiä ja kauniimpia kuin tähän ketjuun kirjoittavat. Takaan sen.

Tämä pitää paikkansa ainakin minun suhteeni. Kuitenkin, arvasin iät oikein kahden vuoden tarkkuudella.

Vierailija
57/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa ainakin minun suhteeni. Kuitenkin, arvasin iät oikein kahden vuoden tarkkuudella.

Niinpä mutta tuossa kuitenkin oli otsikossa iso vihje jonka perustella tiesi laittaa arvailut yläkanttiin. Jos tulisivat kadulla vastaan niin toinen juttu olisi.

Vierailija
58/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden veikkasin selkeästi nuoremmaksi, kaksi pari vuotta nuoremmaksi, loput oikeaa ikää vanhemmaksi (joku ihan reilustikin). Muutama oli selkeästi "vanhan näköinen joka oli yrittänyt tehdä itsestään nuoremman näköisen".

Vierailija
59/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisensä näköisiä. Viddu mitä paaaskaa.

Vierailija
60/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula ei lörpsädä kaikilla todellakaan, ei edes niin että juonteita tulisi. Ihan mutua on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi