Ihastutaanko sinuun helposti? Osaatko sanoa mistä johtuu?
Kommentit (57)
Ei. Nuorena olin kaunis, hoikka ja blaa blaa. Mutta oon koulukiusaamisen takia pelännyt ihmisiä ja tämä on näyttäytynyt tylyytenä. Varmasti miehet on ajatelleet että siinäpä vasta nyrpeä jääprinsessa. Nyt olen jo keski-ikäinen ja plösähtänyt, mutta mukavampaa seuraa. Ihmiset lähestyy helpommin, mutta tuskinpa missään iskumielessä. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Periaatteessa olen unelmanainen (kaunis, pieni+hoikka+kurvikas, nuori, älykäs, mukava), mutta jotenkin sössin sen olemalla sekä tahallisesti että tahattomasti vähän kummallinen. Tyylini on liian omaperäinen ja juttuni turhan korkealentoisia. Olen sellainen pieni hullu professori nuoren Scarlet Johanssonin ruumiissa. Suurin osa vierastaa.
LÄÄH!
Kyllä enkä todellakaan tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Periaatteessa olen unelmanainen (kaunis, pieni+hoikka+kurvikas, nuori, älykäs, mukava), mutta jotenkin sössin sen olemalla sekä tahallisesti että tahattomasti vähän kummallinen. Tyylini on liian omaperäinen ja juttuni turhan korkealentoisia. Olen sellainen pieni hullu professori nuoren Scarlet Johanssonin ruumiissa. Suurin osa vierastaa.
Good for you. Minä en koskaan ihastuisi ihmiseen, joka käyttää olen-erikoinen-korttia, mutta each to his peach kai.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nuorena olin kaunis, hoikka ja blaa blaa. Mutta oon koulukiusaamisen takia pelännyt ihmisiä ja tämä on näyttäytynyt tylyytenä. Varmasti miehet on ajatelleet että siinäpä vasta nyrpeä jääprinsessa. Nyt olen jo keski-ikäinen ja plösähtänyt, mutta mukavampaa seuraa. Ihmiset lähestyy helpommin, mutta tuskinpa missään iskumielessä. Hyvä näin.
👆
Niin ja se täytyy lisätä, että tykkään miehistä. Kaiken ikäisistä. Tykkään papparaisista ja nuorista kolleista ja kaikesta siinä välillä. Olen naimisissa ja ihan yksiavioinen, mutta tykkään miehistä ihan yleisesti ottaen. Ehkä se näkyy jotenkin? Tuo ikäskaala miehistä jotka minuun ihastuu on myös tosi leveä.
3
Kyllä. Olen kaunis, sosiaalinen ja mukava ihmisille.
Ei. Olen varautunut, sulkeutunut arka ja epävarma, niin se aistitaan minusta helposti. En myöskään ole häävin näköinen.
ei. mutta vanhemmat miehet sanovat usein että haluaisivat pojalleen, tai naapurin tai siskon pojalle kaltaiseni naisen ovat jopa yrittäneet treffejä järjestää. mutta oman ikäluokkani miehet eivät huomaakaan minua, ja hyvä niin, en etsi suhdetta. minuun ei ihastuta, mutta melkein aina jos olen jossain työni puolesta kurssilla tms, joku naimisissa oleva mies yrittää iskeä minusta tilapäisseuraa. luulen sen johtuvan siitä kun olen hiljainen ja kiltin näköinen niin pitävät minua tyhmänä helppona nakkina. mutta siinäpähän luulevat ja tuhlaavat aikaansa, ei kiinnosta.
Minuun ei ihastuta ollenkaan. Olen ujo, ruma, ylipainoinen ja epäsosiaalinen.
Näytän vain sokerisen puoleni ihmisille, joita en oikeastaan tunne. Minuun on ihastunut tyttökavereista ehkä kolme. Ovat alkaneet kännissä lähentelemään. Tai sitten annan bi-viboja.
Ja sitten kavereiden poikaystävistä moni on kännissä yrittänyt suudella.
Nykyään elän erakkona, joten oikein kukaan ei ihastu minuun. En päästä ketään lähietäisyydelle, että olisi mahdollista.
Ei oo kukaan koskaan ollut ihastunut minuun ainakaan tietääkseni. N31
Kyllä. Ensimmäinen syy varmasti se, että tapaan paljon miehiä työssäni. Olen hyväntuulinen ja hymyilevä, minua on helppo lähestyä. Olen aina huoliteltu ja naisellinen, en kuitenkaan liian pakkeloitu. Olen pieni ja siro, malliltani tiimalasi 91-65-92.
Ihastutaan, enkä tiedä yhtään minkä takia. Mielestäni olen kaikin puolin ihan tavallinen.
Vastapuolen nopeasta ihastumisesta johtuen minun oli vaikea löytää kumppania. Olen harkitsevainen järki-ihminen, joten päätäpahkaa ihastuminen on minulle ihan vierasta. Omat tunteet eivät ehtinyt ikinä syttyä, kun toinen veti omansa jo ihan överiksi.
Onneksi löysin kaltaiseni hitaan tuumailijan viereeni.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisia saisi olla enemmänkin.
Ihastutaan, joo... Mutta se johtuu pelkästään siitä, että mua pelottaa sitoutuminen, enkä todellakaan tahdo parisuhdetta. Miehet ehkä vaistoavat sen jotenkin ja pyytävät mua treffeille mitä omituisimmassa tilanteissa:(
Ei ihastuta. Olen kyllä hyvännäköinen, mutta kummallinen. Olen liian itsevarma ja kovan oloinen, en hymyile enkä puhu mukavia. Olen pelottava.
Kyllä varmaankin. Syinä lienee kiinteät tissit, treenattu kroppa ja hyvä perse. N32
Olen onnellisesti naimisissa :D