Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutaanko sinuun helposti? Osaatko sanoa mistä johtuu?

Vierailija
10.12.2019 |

Te

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä :D Ilmeisesti olen kuitenkin jokseenkin mielenkiintoisen oloinen tapaus kun minuun aika tasaisin väliajoin joku ihminen haluaa tutustua, mutta seksuaalinen vetovoimani lähentelee nollaa. Olen parhaimmillani naisille korkeintaan kaveri tai joku velihahmo.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
42/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä :D Ilmeisesti olen kuitenkin jokseenkin mielenkiintoisen oloinen tapaus kun minuun aika tasaisin väliajoin joku ihminen haluaa tutustua, mutta seksuaalinen vetovoimani lähentelee nollaa. Olen parhaimmillani naisille korkeintaan kaveri tai joku velihahmo.

Terveisin Naispelko26

Taisit pitää taukoa palstalta muutaman viikon ajan. Tervetuloa takaisin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
44/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että kukaan olisi koskaan ihastunut minuun, vaikka olen jo selvästi yli 30-vuotias nainen.

P.S. Olen kuitenkin ollut jo vuosia naimisissa.

Vierailija
45/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Taisit pitää taukoa palstalta muutaman viikon ajan. Tervetuloa takaisin! :D

En nyt mitään varsinaista tarkoituksellista taukoa ole pitänyt. Ei vaan yksinkertaisesti ole jaksanut tai kiinnostanut kirjoitella tänne. Ja yhtenä päivänä en edes pystynyt kirjoittamaan mitään. Liekö ollut bannit tms.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
46/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastutaan helposti, koska osaan puhua ja käyttäytyä aina tilanteen vaatimalla tavalla, jopa ulkonäköni on ikääni suhteutettuna erittäin hyvä.

Se ihastuminen on kyllä eritäin ikävää, koska vaikka olenkin yksin, mua ei kiinnosta mitkään ukot.

Hyvää joulunodotusta vain.

Vierailija
47/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihastuivat hyvinkin herkästi kun olin nuori. En ollut kaunotar, mutta tietysti nuoret ovat nättejä, ja olin hoikka, isorintainen, pitkähiuksinen ulospäinsuuntautunut ja poikien kanssa herkästi jutteleva nörtti, joka tykkäsi jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Välillä tuntui, että tietyn tyyppiset älykköpojat ihastuivat aina kun tapasivat. Päädyin kyllä hyvin nuorena vakituiseen suhteeseen, joka on kestänyt nyt yli puolet elämästäni.

Vierailija
48/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsen kaksin juttelemaan rauhassa, minuun ihastutaan. Satunnaiset seksikumppanit jää myös helposti roikkumaan perään. Mutta kuvallisella deittiprofiililla en saa juurikaan vastauksia, vaikka en mielestäni ole ruma

Vierailija
49/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen aika 8+ naapurintyttömäisen sievä, mutta urheilullinen, hyvä vartalo ja luonteeltani helposti lähestyttävä, ystävällinen, mutta itsevarma, älykäs ja keskustelutaitoinen sekä tykkään vitsailla. Lisäksi olen kuulemma jollain selittämättömällä ja salaperäisellä tavalla seksikäs. Mieheni aina mainitsee tästä ja kuulemma kaikki hänen kaverinsa ovat samaa mieltä myös. Itse en anna asian häiritä, eikä miehenikään onneksi, vaan on vain muina miehinä ylpeä vaimostaan, joka kelpaisi muillekin. 

Vierailija
50/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastuvat jatkuvasti ihmiset, joihin en itse ole romanttisessa mielessä ihastunut. On kommentoitu, että flirttailen koko ajan, mutta omasta mielestäni olen vain ystävällinen.

Jos taas olen kiinnostunut toisesta, käyttäydyn ilmeisesti aivan toisin ja viestitän päinvastaista. Ilmeisesti hymy, itsevarmuus, ystävällisyys ja huomioiminen ovat ihastuttavia piirteitä.

Vierailija
51/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastutaan. Ikään ja sukupuoleen katsomatta. En tiedä, mutta luulen, että vaikutan jotenkin salaperäiseltä, mikä saa kiinnostuksen heräämään. Olen aika ujo ja introvertti, mutta kova tekemään töitä. Usei juurikin kaikkeni antaneena, mahdollisimman rähjäisenä, joku tupsahtaa paikalle ja se katse, se ei ole sääliä...

Kukaan ei vaan uskalla oikeasti rakastaa, mistä oon tosi surullinen.

N 31

Vierailija
52/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kulmunit saattavat auttaa asiaa.

Vierailija
53/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta siltä vaikuttaisi kun työpaikalla vähän jokainen uusi tyyppi on aikansa tuijotellut, kunnes se sitten jossain vaiheessa muuttuu sellaiseksi "en haluu nähdäkään" ja työpäivän jälkeen sen entisen hengailun ja tuijottelun sijaan häivytäänkin nopeasti paikalta.

Vierailija
54/57 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy arvostaa enemmän itseäsi. Kyllä saa suuttuakin siitä, jos koet että suhun ei suhtauduta vakavasti. Kerro enemmän ääneen mitä todella toivot, piirrä rajasi. Olet sen arvoinen.

55/57 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
56/57 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan ainakin. Nykyään en tapaa vieraampia ihmisiä juuri koskaan. Minulla on spanielin silmät ja musta huumori ja olen ehkä jotenkin sensuelli. Miehet ajattelevat että tarvitsen suojelua ja seksiä.

Sama. Ja tykkään ihmisistä ja oon kiinnostunut muista, kaikki pitää siitä et heistä pidetään.

Vierailija
57/57 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syynä komeus ja etäisyys. Naiset menevät näköjään hulluksi miehestä, joka näyttää hyvältä, eikä takerru. Tästä syntyy kyllä ongelmiakin - pitäisi varmaan lopettaa panosuhteet ja mennä terapiaan ja sen jälkeen yrittää uudestaan. Tosin sittenhän naiset eivät enää kiinnostuisi, kun minulla olisi tunteita.