Kuinka syvällä teillä g-piste?
Oon lukenut jostain, että g-piste olisi muutaman sentin syvyydellä emättimen suulta. Itselläni ei näin ole ja kiinnostaisikin tietää, kuinka muilla? On sen verran syvällä, että mies juuri ja juuri ylettää sormella siihen. Ei kovin pitkät sormet. On ollut orgasmi monta kertaa todella lähellä kun on pelkästään siitä kosketellut, mutta harmillisesti väsähtää kun joutuu sormella"kurkotella". Kosketus tuntuu taivaalliselle ja jos jaksaisi koskettaa pidempään lähtisi voimakas orgasmi.
Kommentit (8)
Ehkä 5 cm päässä emättimen aukosta.
Mulla on tuota aluetta käytännössä koko emättimen etuseinämä, ja myös emättimen aukolla.
Klitoriksen ulkoinen osa myös selkeästi ulostyöntyvä ja ehkä isompi kuin monella muulla? Ei kuitenkaan niin iso, että näyttäisi erikoiselta.
Herkät paikat ja panettaa aina, orgasmi tulee vaivatta yhdynnässä.
Hommaa g-piste lelu, ap! Saat sillä osuttua itse (tai mies) oikeaan kohta, eikä veto lopu varmasti. 🙂
Ei taida olla tuollaista orgastista g- pistettä mulla. En ole pidemmissäkään hommailuissa löytänyt hyväntuntuista kohtaa. Siitä etuseinästä, jos hieroo pitkään, tulee pieni ekakulaatio, mutta ei se orkku ole.
Onko jollakin alueen tuntuma tai tuntoherkkyys muuttunut?
Aihe on aika mielenkiintoinen. Liittyy varmaan yleisemmin siihen miten klitoriksen hermotus alueella sijaitsee. Orkkuherkkyyteen varmasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla tuollaista orgastista g- pistettä mulla. En ole pidemmissäkään hommailuissa löytänyt hyväntuntuista kohtaa. Siitä etuseinästä, jos hieroo pitkään, tulee pieni ekakulaatio, mutta ei se orkku ole.
Aihe on aika mielenkiintoinen. Liittyy varmaan yleisemmin siihen miten klitoriksen hermotus alueella sijaitsee. Orkkuherkkyyteen varmasti vaikuttaa.
Synnytys muutti herkemmäksi.
Vaimollakin aika tarkkaan siinä 5cm etäisyydellä. Saanut sitä hieromalla satoja orkkuja. Mutta aina saanut varoa, ettei hiero pitkiä aikoja kerralla. Useimmiten voimalla vasta juuri ennen h-hetkeä. Turtuu muuten liian herkästi. Lähes yhtä tekokas paikka mitä hieroa on väliha pillun sisäpuolelta hierottuna. Toki silloin rystyset hankaa voimalla pillun etureunaa. Orgasmit lähtee jommalta kummalta puolen sormettamalla, toki samalla klitorista nuollen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytys muutti herkemmäksi.
Ennen toisen lapsen syntymää vaimo ei ollut koskaan saanut enempää kuin yhden orgasmin seksin aikana. Nyt taas voi helposti saada useampiakin ja aika nopeasti.
Aamulla tuli ensimmäisen kerran kun sormetin G-pistettä, joka hänellä sijaitsee juuri siinä kohdassa missä minun sormet koukistuvat. Sen jälkeen vielä kahdesti kun oli päällä ratsastamassa. Herkät paikat tosiaankin :) Minulla taas ei tänään niinkään kun en lauennut kertaakaan. Mutta ei paljon haittaa.
Minulla se on pieni alue eli vaikea sanoa tarkkaa mittaa. N. 2-3(-4) cm päässä vaginan etuseinämässä. Eli siis alkaa noin parin sentin kohdalla ja alue on suunnilleen tuossa 2-3 cm välissä ja vähän sen yläpuolella. Olen lyhyehkö ja klitokseni varmaan suhteellisen pieni, ainakin kärki on melko lähellä vaginaa ja sekin on pieni. Mies osuu todella hyvin g-pisteeseen sormilla ja peniksellä. Kuitenkin vaatii todella kiihottuneen tilan, että saan siitä orgasmia eli että tunto vahvistuu siinä tarpeeksi.