Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin reseptivapaat hiivalääkkeet ja hiivan palaaminen, apuva!!!

Vierailija
06.06.2006 |

Eli poistavat hiivan 2-3 päiväksi ja sitten se ryökäle taas palaa... Pitää varmaan marssia lääkäriin, eiks ne voi määrätä jotain töpäkämpää lääkettä vai mikä tässä nyt eteen...? Ja valkoiset viljat ja sokerit on jo pannassa, mutta ei auta... EIkä se luonnonjogurttikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sainkin tietää että mulla on vaginatulehdus, papassa clue-soluja.

Nyt odotan reseptiä tuohon vaivaan, moni kuulema sotkee ne keskenään ja hiivalääke helpottaa aina muutamaksi päiväksi ja sitten taas kutisee, kihelmöi ja valkovuotoa löytyy

Vierailija
2/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva iskee joka kuukausi uudestaan. :(

Mä en myöskään sys sokeria enkä juurikaan muita hiilareita. Hiv-testikin tehtiin (oli neg.), kun lääkäri oli niin ymmällään, kun mikään ei auta hiivaan. Vastustuskykyni taitaa olla aika huono....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat apteekista gefilus tabletteja ja syöt 3kk ajan. Mulla hävis hiivat kokonaan. Ja siis mulla oli myös kuvailemasi tilanne hiivan kanssa!

Vierailija
4/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sokerit, hiiva ja liika rasva pois ruokavaliosta.

Lisää ruokavalioon gefilus-asidophilus tuotteita.

Ja osta maitohappobakteereita ja syö niitä yli annostuksen nyt näin alkuun (ohjeessa 1-2 perpäivä, syö 3-5 per päivä) pari päivää, sit ala syömään normaalisti.

Tamponi pois käytöstä

ja e-pilleritkin aiheuttaa hiivaa....

jos ei noilla ohjeilla hiiva lähde, niin sit sulla on se vaginatulehdus tai joku muu " kuppa" .

Vierailija
5/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimeen olen myös kokeillut maitohappobakteereja. Mulla on hiivan lisäksi myös emättimen bakteeritasapainon häiriö. En tiedä kummasta kirvely johtuu: hiivasta vai jostain muusta epäsuotuisasta pöpöstä. Vuoden verran on jo tätä piinaa jatkunut. Mies on mun lisäkseni ihan kypsänä, kun seksi ei hirveästi kiinnosta, kun aina sattuu.

t. nr 3