Miten niin naiset eivät saa orgasmia?
Pidän ihmeellisenä, yleistä käsitystä, ettei suuri(n) osa naisista kykyne saamaan normaalissa yhdynnässä orgasmia. Itselläni on ollut noin 20 naisen kanssa seksiä ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovat saaneet vaginaorgasmin kanssani. Eräs jopa 11 kertaa peräkkäin. Onko vika enemmänkin miehissä, miten naisensa hoitelevat?
Kommentit (25)
En mä ainakaan osaa yksilöidä mitään vakioliikettä, millä saa naisen tulemaan yhdynnässä. Enemmän luulen, et vaikuttaa, jos nainen kokee mut niin luotettavaksi, että hän antautuu täysin mun käsiin ja ehkä vähän ylittää aiempia rajojaankin.
Luulen esimerkiksi, et kun pääsin yhden 35v naisen ihka ensimmäistä yhdyntäorgasmia todistamaan, niin sitä ei ois tullu jos:
- ei aamupäivästä tavattuamme oltaisi käyty laavulla nokipannukahvilla
- oltais todettu että meidän huumorintajut kohtaa todella hyvin, mutta myös vakavat aiheet on helppo puhua ilman kliseitä.
- päätetty aiemmasta suunnitelmasta poiketen jatkaa treffejä heti mun asunnolle, koska viihdyttiin yhdessä
- Tehty yhdessä ruokaa
- Laitettu takkaan tulia, kun ilta oli jo hämärä ja otettu ruuan päälle lasi viiniä vielä lähekkäin sohvalla
- Päädytty suutelemaan ensin kevyesti ja siitä sitten asiat alkoi vaan tapahtua
Olen nuori nainen ja oma seksi elämäni alkoi tämän vuoden alussa ihanan miehen kanssa. Orgasmi vaikeutta oli alussa, mutta nykyää tulen lukuisia kertoja. Tämän hetkin ennätys on 15 kertaa ja meidän seksi ei kestä mitään lukuisia tunteja. Ihan perus 15 minuutista reiluun puoleen tuntiin. Harjoitus tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori nainen ja oma seksi elämäni alkoi tämän vuoden alussa ihanan miehen kanssa. Orgasmi vaikeutta oli alussa, mutta nykyää tulen lukuisia kertoja. Tämän hetkin ennätys on 15 kertaa ja meidän seksi ei kestä mitään lukuisia tunteja. Ihan perus 15 minuutista reiluun puoleen tuntiin. Harjoitus tekee mestarin.
Ja orgasmisi on sellainen useamman sykähdyksen laukeaminen?
Erikoista.
Itse saan kyllä yksittäisiä hyvänolon supistuksia miehen kanssa, mutta oikeaa pään sekoittavaa ja lihaksia supistuttavia orgasmia hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta olet aivan hakoteillä :D
- nuori ja multiorgastinen nainen
Ei noin!