Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin naiset eivät saa orgasmia?

M39
09.12.2019 |

Pidän ihmeellisenä, yleistä käsitystä, ettei suuri(n) osa naisista kykyne saamaan normaalissa yhdynnässä orgasmia. Itselläni on ollut noin 20 naisen kanssa seksiä ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovat saaneet vaginaorgasmin kanssani. Eräs jopa 11 kertaa peräkkäin. Onko vika enemmänkin miehissä, miten naisensa hoitelevat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te miehet teette liikkeen, jotka saatte naisen laukeamaan yhdynnässä? Tai kuinka teidän miehet panee, jotka saatte yhdynnässä emätin orgasmin?[/

Quote]

Myönnän rehellisesti että olen oikeasti oppinut panemaan vasta parin viimevuoden aikana. Olen 42v ja minä olen päässyt pitkässä parisuhteessa ”helpolla” kun nainen laukeaa niin helposti.

”Se liike” minkä osaan hyvin on osata olla päällä juuri oikeassa kohdassa ja sen verran koholla että nainen pääsee helposti itseään liikuttamaan. Sitten voi tehdä ylös-alas liikettä ja hieman pyörittää lantiota ja hieroa häpyluuta klitorista vastaan. Kun nainen pääsee rytmiin niin silloin mies on vain paikallaan ja nainen hieroo itse itseään miestä vasten. Kun nainen alkaa tulemaan, niin hän vuorottelee sitä että välillä nostaa jaloilla lantiota ylös ja heti perään nostaa jalat ylös. Silloin penis osuu juuri oikeaan kohtaan.

Suosittelen kokeilemaan. Se vaan vaatii miehen joka osaa olla paikallaan eikä ala sooloilemaan. Lisäksi mies ei tietenkään saa laueta liian nopeasti vaikka tuntuisi kuinka hyvälle. Ja hyvälle se tuntuukin kun naisen pillu alkaa tiukentumaan ja supistelemaan.

Eka tyttöystävä ei saanu orgasmia kertaakaan meidän suhteen aikana. En tienny mitä ois pitäny tehdä eikä tyttö osannut kertaakaan. Vasta suhteen loputtua myöhemmin kun pari kertaa pantiin autossa, niin että tyttö oli pelkääjän paikalla ja minä polvilleen edessä, niin siinä asennossa hän sai kunnon orgasmit.

Toinen tyttöystävä kyllä sai orgasmeja mutta ei aina.

Nykyinen vaimo oppi sanomaan heti jos tietää ettei sinä päivänä saa. Sillä ei kaikki naiset saa aina vaikka tekisi mitä. Sellaisia päiviä vain tulee. Seksi on silti kivaa naisten mielestä vaikkei olisikaan saamassa orgasmia. Ja sama pätee miehiin. Esim tänä aamuna huomasin aika nopeasti etten tänään laukea. Vaikka nainen teki ”parhaat temppunsa” niin ei auttanu. Mutta ei se mua haitannu. Nainen sai itse monta kertaa ja molemmat oli tyytyväisiä.

Ihmisten olisi hyvä päästä pois orgasmikeskeisestä seksistä. Se parantaa parisuhdetta kun molemmat sen ymmärtää.

Vierailija
22/25 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan osaa yksilöidä mitään vakioliikettä, millä saa naisen tulemaan yhdynnässä. Enemmän luulen, et vaikuttaa, jos nainen kokee mut niin luotettavaksi, että hän antautuu täysin mun käsiin ja ehkä vähän ylittää aiempia rajojaankin. 

Luulen esimerkiksi, et kun pääsin yhden 35v naisen ihka ensimmäistä yhdyntäorgasmia todistamaan, niin sitä ei ois tullu jos:

- ei aamupäivästä tavattuamme oltaisi käyty laavulla nokipannukahvilla

- oltais todettu että meidän huumorintajut kohtaa todella hyvin, mutta myös vakavat aiheet on helppo puhua ilman kliseitä.

- päätetty aiemmasta suunnitelmasta poiketen jatkaa treffejä heti mun asunnolle, koska viihdyttiin yhdessä

- Tehty yhdessä ruokaa

- Laitettu takkaan tulia, kun ilta oli jo hämärä ja otettu ruuan päälle lasi viiniä vielä lähekkäin sohvalla

- Päädytty suutelemaan ensin kevyesti ja siitä sitten asiat alkoi vaan tapahtua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen ja oma seksi elämäni alkoi tämän vuoden alussa ihanan miehen kanssa. Orgasmi vaikeutta oli alussa, mutta nykyää tulen lukuisia kertoja. Tämän hetkin ennätys on 15 kertaa ja meidän seksi ei kestä mitään lukuisia tunteja. Ihan perus 15 minuutista reiluun puoleen tuntiin. Harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
24/25 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen ja oma seksi elämäni alkoi tämän vuoden alussa ihanan miehen kanssa. Orgasmi vaikeutta oli alussa, mutta nykyää tulen lukuisia kertoja. Tämän hetkin ennätys on 15 kertaa ja meidän seksi ei kestä mitään lukuisia tunteja. Ihan perus 15 minuutista reiluun puoleen tuntiin. Harjoitus tekee mestarin.

Ja orgasmisi on sellainen useamman sykähdyksen laukeaminen?

Erikoista.

Itse saan kyllä yksittäisiä hyvänolon supistuksia miehen kanssa, mutta oikeaa pään sekoittavaa ja lihaksia supistuttavia orgasmia hyvin harvoin.

Vierailija
25/25 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta olet aivan hakoteillä :D

- nuori ja multiorgastinen nainen

Ei noin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi