Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin taas inssin, itkettää ja turhauttaa

Vierailija
09.12.2019 |

Tiedän etten olisi ansainnutkaan korttia, mutta oikeasti v*tuttaa kun teen kaikki virheet juuri inssin aikana, ajotunneilla en tee tuon suuruisia mokia mitä siellä, jos edes mitään. Olen itkenyt koko päivän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kivasti palaa rahaa, kun joutuu nyt ottaa lisäajotunteja ja tietysti uuden inssin :( Ja itsevarmuus kärsii kun ei ikinä pääse läpi.

Vierailija
2/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, Mä mokasin aikanaan kaksi kertaa ennen kuin kortin sain. Mua auttoi se, että ajeltiin ajotuntien lisäksi vielä sitä samaa aluetta mitä inssissä ajetaan niin, että mä kerroin kuskille mitä pitää tehdä, ja hän korjasi jos neuvoin vikaan.  Ajettiin niin monta kertaa paikat, että ne olivat sitten tosi tuttuja inssissä. sitten ei jännittänytkään niin paljon.

Ja oikeasti, muutkin mokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Minä pöllö tein kirjallisen kolme kertaa ennen kuin meni läpi. Jännitti ja hermostutti niin että töpeksin. Tsemppiä vaan kovasti, kyllä se läpi menee!

Vierailija
4/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, Mä mokasin aikanaan kaksi kertaa ennen kuin kortin sain. Mua auttoi se, että ajeltiin ajotuntien lisäksi vielä sitä samaa aluetta mitä inssissä ajetaan niin, että mä kerroin kuskille mitä pitää tehdä, ja hän korjasi jos neuvoin vikaan.  Ajettiin niin monta kertaa paikat, että ne olivat sitten tosi tuttuja inssissä. sitten ei jännittänytkään niin paljon.

Ja oikeasti, muutkin mokaa. 

Kiitos tsempeistä. Helpottavaa etten ole ainoa mokaaja vaikka joskus siltä tuntuukin. Joo tuo on varmasti hyvä tapa harjoitella, toivon itsekin että nämä tulevat ajotunnit tuovat lisää varmuutta ajamiseen.

Vierailija
5/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan inssiin ne tiukimmat wetlooklegginsit mitä löytyy ja huuliin tukeva fuckme-puna.

Ajat ensimmäiseen parkkiruutuun mihin osaat ajaa kolhimatta autoa ja suoritat inssin suullisesti loppuun siinä.

Vierailija
6/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Minä pöllö tein kirjallisen kolme kertaa ennen kuin meni läpi. Jännitti ja hermostutti niin että töpeksin. Tsemppiä vaan kovasti, kyllä se läpi menee!

Kiitos! Nämä teidän mokaamistarinat helpottavat oloa. Sinustakin tuli kuitenkin varmasti hyvä kuski kaikista mokailuista huolimatta, eikö? :)

Vierailija
7/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni läpi toisella. Vinkkejä: ota kolmio kuin stop, jos tulee pieni moka, tunnusta samantien ”nyt unohtu vilkku”.

Itse läpimenneessä tunnustin, että en ollut nähnyt 40 alueen alkavan, ja saattoi mennä ylinopeuden puolelle. Huomasin nimittäin alueen loppuvan ja olin luullut olleeni 50 alueella. Kuittasi vain lopussa, että ei ollut ylinopeutta ja että joskus merkit on hankala nähdä (varmasti vähän oli, mutta, mutta tunnustukseni paikkasi sen, kun nopeuteni sopi kuitenkin tilanteeseeni = tyhjä syrjäinen tie).

Vierailija
8/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mokannut nyt kolmesti. Meillä ei olisi varaa enää yhteenkään inssiin, mutta minkäs teet. Ekan kerran ymmärrän, tokalla kerralla rekka meinasi tulla pikkutiellä kylkeen joten tajuan miksi miehen pasmat menivät sekaisin. Mutta tämä kolmas kerta oli ihan outo, oli sekoillut liikenneympyrässä ja ajanut miten sattuu muutenkin. 

Vierailija
9/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsevarmuus tuollaisesta kärsii, et ole valmis ajelemaan. Kasva ensin ja hanki kortti sitten.

Vierailija
10/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan inssiin ne tiukimmat wetlooklegginsit mitä löytyy ja huuliin tukeva fuckme-puna.

Ajat ensimmäiseen parkkiruutuun mihin osaat ajaa kolhimatta autoa ja suoritat inssin suullisesti loppuun siinä.

Tuo ei auta kun inssi on nainen kuten minulla.

Vierailija
11/11 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla vaan kaasu pohjaan ja mutkat suoriksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi