Katie Holmes löysi oikeasti lämpimät talvikengät, jotka myös näyttävät hyvältä
Kommentit (13)
"New Yorkin ykköstyyli-ikoniksi noussut näyttelijä Katie Holmes"
Mistä lähtien on näin?!!
Mun mielestä ei näytä kovin hyvältä. Tykkään enemmän bootsi-tyylisistä talvikengistä. Katie saa pitää noita nättinä, mun ei tarvitse.
Melkein jo arvasin, ennen kuin kuvan näin, että jotkut yhtä hirveät kuin uggsit. Oikeassa olin.
Olisipa hirveää, jos elämä olisi sitä, että pitäisi aina pukeutua ja näyttää paparazzeille uusinta tyyliä.
Ostin Sorelit, ja kärkiosa ei jousta, joten siirryin takaisin Kuoman kenkiin. Mukavammat jalassa ja pitävä pohja. Voisi olla sirommatkin, mutta kaikkea ei voi saada.
Timberlandit oli ainoat hyvännäköiset, muut melko hirveitä.
Katsoin jutun kenkiä ja yhdet niistä muistuttavat ihan kotimaisia Sievin nahkaisia talvikenkiä.
"tänäkin talvena kaupungissa saa talsia niin vaelluskengissä kuin jopa takavuosien UGG-saappaissa"
En tiennytkään että pitää tarkistaa jostakin, millaisissa kengissä kaupungissa saa kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Timberlandit oli ainoat hyvännäköiset, muut melko hirveitä.
Ja sitten niitä sanottiin "jyhkeiksi" 🤦
Mulla taitaa olla nuo Pomarin nastat. Ihan hyvät liukkaille, mutta nastoja ei oikein voi koko talvea käyttää.
Iltalehti saisi tunkea "sukkikkset" suuhunsa. Joku kuvatuista oli jopa rakastunut sukkiksiinsa. Hahaaa!
Onneksi englannin kieli ei ole noin rapistunut.
No ei mitenkään erityisiä.
Mutta katsokaa kotimaisen Kuoman mallistoa, siellä on monenlaisia. Vientiä Venäjän markkinoille.
Onkohan tekijät olleet Linnan juhlissa, olis syytä olla ylpeä Suomalaisesta työstä.
Prismassa sattuu olemaan juuri tuon tapainen Kuoma malli.