Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkulle mies

Vierailija
09.12.2019 |

Tässä sitä taas ollaan, kohta vaihtuu vuosi ja olen saanut hieman kerättyä rohkeutta ja päättäväisyyttä uuteen yritykseen.
Olen melko tyytyväinen yksinkin mutta koen että jossain voisi olla itseni kaltainen mies jolle minulla olisi paljon annettavaa, ja että voisimme olla onnellisempia yhdessä. Onko tämä ihan harhaista ajattelua?
Olen siis päälle 30v nainen, en ole kedon kaunein kukkanen mutta kuitenkin hoikka, liikunnallinen ja ei ole elämänhallinnan ongelmia. On koitettu smalltalkit bussipysäkillä, nettideitit ja baarissa istuskelut, tuloksetta.
Täällä aina sanotaan että naisilla on seuranhaku niin helppoa, mutta saisiko ihan konkreettisia vinkkejä muun kuin seksisuhteen löytämiseen? Vai kannattaisiko minun jo haudata haaveet kumppanista? Lastenteko ei ole mikään välttämättömyys.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut nettideiteissä kuvallasi vai ilman kuvaa?

Vierailija
2/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne harrastukset, joissa tutustuu toisiin yhteisen tekemisen lomassa?

Vierailija
4/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut vapaaehtoistoimintaa tuloksetta. Mitkä olisi sellaisia harrastuksia joissa voisi tutustua alle 50v sinkkumiehiin?

Vierailija
5/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos laittaisit deittisivustolle ilmoituksen, jossa selkeästi ilmoittaisit etsiväsi parisuhdetta? Lisäksi voisit tietysti ottaa yhteyttä miehiin, jotka profiilissaan myös selkeästi ilmoittavat etsivänsä parisuhdetta?

Tällä voisi päästä jo alkuun.

6/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut vapaaehtoistoimintaa tuloksetta. Mitkä olisi sellaisia harrastuksia joissa voisi tutustua alle 50v sinkkumiehiin?

No, esimerkiksi jos tykkäät Av-palstalle kirjoittaa, niin katsottakoon se harrastukseksi :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi, jos laittaisit deittisivustolle ilmoituksen, jossa selkeästi ilmoittaisit etsiväsi parisuhdetta? Lisäksi voisit tietysti ottaa yhteyttä miehiin, jotka profiilissaan myös selkeästi ilmoittavat etsivänsä parisuhdetta?

Olen aina nettideiteillä ilmoittanut ettei seikkailu/irtoseura kiinnosta, tai että haen vakavampaa seuraa mutta ystävätkin kelpaisi.  Silti tulee viestejä varatuilta tai suoria ehdotuksia. Viimeisten 5v aikana olen päässyt kaksille treffeille jotka eivät johtaneet mihinkään.

On tämä vähän surkeaa mutten ihan vielä haluaisi luovuttaa.

Vierailija
8/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että kamppailu-ja itsepuolustuslajien kursseilta löytyy tuon ikäisiä miehiä. Vähän mutu-pohjalta tosin vastailen.

Vierailija
9/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aika turha rutista jos ei itse panosta. Ilman kuvaa jos on liikenteessä niin mahdollisuudet on todella heikot.

Pari kunnon kuvaa ja Tinder auki, ei se sen enempää vaadi naiselta.

Vierailija
10/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien harrastusten pohjalta sanoisin, että pyöräilyn parissa on paljon miehiä. Ei tuolla maastossa ajellessa tule ainakaan juuri muita kun miehiä vastaan. Siellä tulee aika paljon juteltua tauolla/nuotiopaikoilla muiden harrastajien kanssa. Sama tilanne on kalastusseuroissa.

Mistä päin, Suomea ap on?

M37

Vierailija
11/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien harrastusten pohjalta sanoisin, että pyöräilyn parissa on paljon miehiä. Ei tuolla maastossa ajellessa tule ainakaan juuri muita kun miehiä vastaan. Siellä tulee aika paljon juteltua tauolla/nuotiopaikoilla muiden harrastajien kanssa. Sama tilanne on kalastusseuroissa.

Mistä päin, Suomea ap on?

M37

Pyöräilen melko paljon mutta lähinnä kaupunkireittejä. Olen tällä hetkellä pk-seudulla mutta suunnittelen muuttoa 200-600km pohjoisempaan. Toivon että pohjoisemmassa voisi olla paremmat= laajemmat miesmarkkinat mutta toisaalta kohtaamispaikkoja vähemmän kuin täälläpäin. Mielelläni tutustuisin ihan kasvokkain eikä netitse, mutta huono onni ollut tähän saakka.

Noita kalastushommia olenkin jo vähän miettinyt. :)

Vierailija
12/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olen samassa tilanteessa kuin sä. Olen koittanut tehdä uudenvuodenlupausta, mutta mulla ei ole vielä realistista suunnitelmaa siihen miten pitää siitä kiinni silloin kun koko homma tuntuu pelkältä paskalta ja mukava yksinolo ja luovuttaminen houkuttaa.

Kiinnostaisiko sua perustaa anonyymi vertaistukiryhmä vaikka discordiin? Voitaisiin mm.

- miettiä keinoja ja kerätä ja jalostaa ajan mittaan mieleen tulevia ideoita

- jakaa kokemuksia, tehdä tilannepäivityksiä

- olla tarvittaessa tilivelvollisuusvastuussa jos tavoitteen edistäminen meinaa unohtua

- estää toisiamme vajoamasta epätoivoon

- olla tarvittaessa järjen ääni

Vierailija
13/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään kriteerejä miehille enää vuosiin ja silti en vaan löydä sitä oikeaa. T. Nainen 55v

Vierailija
14/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olen samassa tilanteessa kuin sä. Olen koittanut tehdä uudenvuodenlupausta, mutta mulla ei ole vielä realistista suunnitelmaa siihen miten pitää siitä kiinni silloin kun koko homma tuntuu pelkältä paskalta ja mukava yksinolo ja luovuttaminen houkuttaa.

Kiinnostaisiko sua perustaa anonyymi vertaistukiryhmä vaikka discordiin? Voitaisiin mm.

- olla tarvittaessa tilivelvollisuusvastuussa jos tavoitteen edistäminen meinaa unohtua

Discordista ei mitään kokemusta mutta jotain tällaista olen joskus miettinytkin. Esteeksi nousee se, että tällaisissa ryhmissä joku löytää aina ensimmäisenä sen kumppanin ja jättää ryhmän (ja tätä jatkuu kunnes on vain yksi sinkku jäljellä), tai vaihtoehtoisesti jää hehkuttamaan onneaan sinkuksi jääneille. Olen niin monta kertaa kokenut sen että ystävä löytää puolison ja kaveruus muuttuu ensin pelkäksi "mies sitä ja tätä"-hehkutukseksi ennenkuin hiipuu kokonaan että en usko että jaksaisin enempää.

Tsemppiä sinne.

Vierailija
15/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mitään kriteerejä miehille enää vuosiin ja silti en vaan löydä sitä oikeaa. T. Nainen 55v

Kyllä sinulla joku kriteeri on kun ei ole sitä oikeaa löytynyt.

Vierailija
16/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discordista ei mitään kokemusta mutta jotain tällaista olen joskus miettinytkin. Esteeksi nousee se, että tällaisissa ryhmissä joku löytää aina ensimmäisenä sen kumppanin ja jättää ryhmän (ja tätä jatkuu kunnes on vain yksi sinkku jäljellä), tai vaihtoehtoisesti jää hehkuttamaan onneaan sinkuksi jääneille. Olen niin monta kertaa kokenut sen että ystävä löytää puolison ja kaveruus muuttuu ensin pelkäksi "mies sitä ja tätä"-hehkutukseksi ennenkuin hiipuu kokonaan että en usko että jaksaisin enempää.

Tsemppiä sinne.

Kai sen ryhmän voisi pitää avoimena niin että uusia ihmisiä tulisi välillä tilalle ja vakiintuneet monottaa armotta.

Mutta ok, etsiskelen muualta :)

Vierailija
17/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuvaa.

Chatissa tuo vielä onnistuu tosin onpa käynyt niinkin ettei ukkoa ole sitten näkynytkään kun ollaan vihdoin päätetty tavata. Jossain rantalomakohteessa pystyy vielä tapaamaan miehiä ilman että tarvitsee kirjautua minnekään. Raakaa, mutta totta :P

Vierailija
18/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta se pariutuminen lähtee siitä että on liikkeellä rennolla ja avoimella mielellä. On siis valmis oikeasti heittäytymään mukaan jos joku sopiva sattuu tielle.

Liian moni kyllä sanoo haluavansa tavata jonkun mutta ei silti ole ihan oikeasti mukana koko sydämelään.

Itse tein aikoinaan 30-vuotiaana uudenvuodenlupauksen että en sano kenellekään ei (jos nyt ei ole joku ihan toivoton tapaus) vaan katson ainakin yhdet treffit. Olin sitä ennen ollut aina vähän kuitenkin "suojaus päällä" ja ajatellut jo varmuuden vuoksi että ei se kuitenkaan onnistu. No kolmen kuukauden jälkeen tärppäsi ja nyt on oltu melkein 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuvaa.

Chatissa tuo vielä onnistuu tosin onpa käynyt niinkin ettei ukkoa ole sitten näkynytkään kun ollaan vihdoin päätetty tavata. Jossain rantalomakohteessa pystyy vielä tapaamaan miehiä ilman että tarvitsee kirjautua minnekään. Raakaa, mutta totta :P

Mikä chat on kyseessä? Minua kiinnostaisi kokeilla jotain chattia, mutta en tiedä, mistä aloittaisin.

Vierailija
20/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu tätä sekä Tinderissä että Treffeissä. Ei mitään reaktioita, kaikki hakee pelkkää seksiseuraa. Tai no, sellaiset vanhat 60-70 vee papparaiset haluaa emännäksi. Mutta en minä sellaista halua. Olen siis yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi