Taas oli mieslauma baarissa yrittämässä iskeä minua ja kavereitani - ja kaikilla miehillä sormukset
Yksi yritti tarjota juotavaa kuulemma "ilman mitään taka-ajatuksia"..En mä ainakaan tykkäis jos mun mies tarjoaisi juomia tuntemattomille naisille baarissa huvin vuoksi. Älkää olko naiset sinisilmäisiä miehistänne.
Kommentit (27)
Vauvakato on oikein kirjoitti:
Miehet on petollisia, vanhaa tietoa. Nykyään naiset on vaan fiksumpia: eivät pariudu eikä väännä vauvoja pettäjille. Ajat on muuttuneet, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa naisten eduksi. Naiset osaavat olla nykyään samalla tavalla itsekkäitä kuin miehet, koska miksi uhrata oman onnensa ja vapautensa miesten vuoksi?
Ja lapset siis tehdään miehiä varten??
Miksei miehet sais sormuksia käyttää pokaillessaan?
Vauvakato on oikein kirjoitti:
Miehet on petollisia, vanhaa tietoa. Nykyään naiset on vaan fiksumpia: eivät pariudu eikä väännä vauvoja pettäjille. Ajat on muuttuneet, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa naisten eduksi. Naiset osaavat olla nykyään samalla tavalla itsekkäitä kuin miehet, koska miksi uhrata oman onnensa ja vapautensa miesten vuoksi?
Olen täysin samaa mieltä! Sitten nämä miesvauvat vielä ihan tosissaan ihmettelevät miksi naiset ei halua lapsia ja parisuhdetta.
Ei ole tuon miettimisen arvoista, parempi olla alun perinkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
...Herättää kysymyksen, minkänäköisiä muikkeleita sinä ap ja ystäväsi olette. Helppoja tyrkkyjä, joista äijät ei oleta saavan riesaa osakseen saatuaan mitä haluavat. Oivoi.
No näköjään väärin olettivat?
Sinun kaltaisillesi nainen on väärässä ja syyllinen aina, ihan sama millainen on. Tässäkin sinusta miesten pettämisyritys on jostain syystä niiden naisten vika, keiden kanssa pettämistä ollaan menossa yrittämään. Ja arvatenkin myös niiden naisten, joita yritetään pettää. Mutta ei miesten, ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä laittanut sormuksen sormeen vain helppo piparin saanti mielessään, tämähän on vanha temppu.
Ja mikä on logiikka?
Kaikista naisista saa riesan. Tyhmimmät pahimpia.