Taas oli mieslauma baarissa yrittämässä iskeä minua ja kavereitani - ja kaikilla miehillä sormukset
Yksi yritti tarjota juotavaa kuulemma "ilman mitään taka-ajatuksia"..En mä ainakaan tykkäis jos mun mies tarjoaisi juomia tuntemattomille naisille baarissa huvin vuoksi. Älkää olko naiset sinisilmäisiä miehistänne.
Kommentit (27)
Laitan minäkin aina sormuksen sormeen kun lähden baariin etsimään yhden yön panoja, vaikka sinkku olenkin. Varmempi saanti sillä tavalla.
...Herättää kysymyksen, minkänäköisiä muikkeleita sinä ap ja ystäväsi olette. Helppoja tyrkkyjä, joista äijät ei oleta saavan riesaa osakseen saatuaan mitä haluavat. Oivoi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Luuletko siis ettei miehet tee tätä
Mitä tarkoitat? Että JOKAISEN naimisissa olevan on syytä epäillä puolisoaan pettämisestä? Aika sairas ajatus.
Minua on petetty, silti olen sitä mieltä että toiseen tulee luottaa, ellei toisin todisteta.
Hmmm... Se ei ole outoa, että muutama mies pyörii ympärillä, mutta että mieslauma?? Se aika outoa, että kaikki miehet tykkäisivät samantyyppisestä naisesta.... eihän me naisetkaan tunneta vetoa vain yhteen tyyppiin.
No niin oli tuolla Helsingin yössä. Ei voi kun ihmetellä miten ne on vaimonsa saaneet.
Siellä ne puristeli ja nuoli naisia. Toivottavasti kukaan ei lähtenyt niiden varattujen mukaan.
No oletpa tyhmä jos pelkkä juoman tarjoaminen on merkki kiinnostuksesta.
Niinpä niin. Sellaisia ne miehet on. Exäni ehdotti avointa suhdetta, koska "tykkää seksistä niin paljon" , eli en riittänyt tai ollut hänelle kyllin hyvä. Jätin mokoman idiootin.
Osa miehistä laittanut sormuksen sormeen vain helppo piparin saanti mielessään, tämähän on vanha temppu.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Se ei ole outoa, että muutama mies pyörii ympärillä, mutta että mieslauma?? Se aika outoa, että kaikki miehet tykkäisivät samantyyppisestä naisesta.... eihän me naisetkaan tunneta vetoa vain yhteen tyyppiin.
Niin? Naisporukalla oltiin, ja miesporukka (kavereita) tulivat pörräämään ja lääppimään siihen
AP
Ällöttävää. Muistan itsekin kun 16-vuotiaana (ja todellakin näytin alaikäiseltä) keski-ikää lähestyvä mies sormus sormessaan koitti pitkän matkan bussissa tarjoilla viinaksia. Piilotteli sormusta ensin taitavasti mutta huomasin sen silti. Vaimo parka, olisipa tiennyt...
Pahimpia on laivalla bilettävät. "Se mitä tapahtui ruotsinlaivalla, jää ruotsinlaivalle".
Miehet on petollisia, vanhaa tietoa. Nykyään naiset on vaan fiksumpia: eivät pariudu eikä väännä vauvoja pettäjille. Ajat on muuttuneet, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa naisten eduksi. Naiset osaavat olla nykyään samalla tavalla itsekkäitä kuin miehet, koska miksi uhrata oman onnensa ja vapautensa miesten vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on laivalla bilettävät. "Se mitä tapahtui ruotsinlaivalla, jää ruotsinlaivalle".
Jep, tätäkin tullut nähtyä. Yhdellä oli nainen raskaana kotona ja tämä oli iskemässä ystävääni ja kuulosti katkeralta parisuhteeseensa ja seksinpuutteeseen. Juu, pettäminenhän se on vaihtoehto...
Laivalla tapahtuu. Viime vkolla poliisit risteili. Siellä varatut heistä vonkasi epätoivoisemmin kuin sinkut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nimenomaan kiinnostuu vain niistä yhdestä tai kahdesta porukan näteimmästä (ja nuorimmasta) naisesta. Muut naiset katsoo seinäruusuina hommaa sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nimenomaan kiinnostuu vain niistä yhdestä tai kahdesta porukan näteimmästä (ja nuorimmasta) naisesta. Muut naiset katsoo seinäruusuina hommaa sivusta.
Höpsis. Minulla on ystävä, joki on tosi kaunis, hoikka ja treenattu. Olimme rymy-eetussa ja kyllä se oli tasan yksi miestyyppi, joka yritti iskeä häntä: iso, kalju, bodattu.
Ei ole olemassa yhtä naistyyppiä, josta kaikki ovat kiinnostuneita.
En ole. Mieheni ei käy baareissa.