Treffikumppani perui ensitapaamisen, koska on kovassa krapulassa eilisten pikkujoulujen jälkeen.
Pahoitteli aamulla paljon, ettei pääse paikalle. Inhotti sen kertomus, ettei meinaa päästä vessasta ulos :/
Menisittekö uusille treffeille? Ei ainakaan houkuta mun ehdottaa sille uusia. Mietin sitäkin ottaako normaalisti noin rajusti alkoholia. Oli kyllä kertonut aiemmin noista pikkujouluista eli ei täytenä yllätyksenä tullut peruutus.
Kommentit (25)
Ei ole kuulunut mitään aamun jälkeen. Siellä se varmaan yhä parantelee krapulaansa. Vähän loukkaava oli kommentti vähän ennen kuin sovimme treffit, kun kysyi mitä oikeastaan haluan ja "on tuolla muitakin naisia".
Vierailija kirjoitti:
Sopisin uudet treffit. Juon itsekin reippaasti, joten ymmärrän miestä ja uskon että elämäntyylimme sopisivat yhteen.
Jos en joisi tai joisin vain vähän, etsisin ehkä toisenlaista seuraa.
Juon aika harvoin, yleensä, jos kutsutaan jonnekin mikä siis noin kerran vuodessa. Joskus tulee juotua enemmän, mutta en ikinä ole oksennellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisin uudet treffit. Juon itsekin reippaasti, joten ymmärrän miestä ja uskon että elämäntyylimme sopisivat yhteen.
Juon aika harvoin, yleensä, jos kutsutaan jonnekin mikä siis noin kerran vuodessa. Joskus tulee juotua enemmän, mutta en ikinä ole oksennellut.
Ap
Eli ilmaiset drinkit vetää hyvin puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ilmaiset drinkit vetää hyvin puoleen.
Onpas sulla hyviä kutsujia ollut, kun suostuvat maksamaan juomat. Joka kerta kun minut kutsutaan paikkaan missä on alkoholia, olen itse omat juomani maksanut.