Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-VUOTIAS SUOMALAISTYTTÖ KADONNUT MEKSIKOSSA

Vierailija
08.12.2019 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sieppauksen uhri erittäin suurella todennäköisyydellä.

2/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö parka. Tuskin tulee löytymään, ainakaan elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyty pedofiileille.

Vierailija
4/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä/isän sukua epäilevät äidin FB:n mukaan

Vierailija
5/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla turisti, jos oli koulupuku päällä?

Vierailija
6/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä huoltajuuskiista. Mahdollisesti isä vienyt, mutta täyttä varmuutta ei ole. Toivottavasti hän löytyy pian. Voin vain kuvitella äidin huolen. Voimia äidille!

Vierailija
7/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli ängetä tuollaiseen maahan.

Minä haluaisin mennä perheeni kanssa Pietariin, koska olen käynyt itse siellä monta kertaa ja se on minusta upea kaupunki, mutta tuo eskarilainen on vielä niin pieni, että itärajan takana on liian vaarallista sen ikäiselle suomalaisturistille.

Vierailija
8/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin mennä perheeni kanssa Pietariin, koska olen käynyt itse siellä monta kertaa ja se on minusta upea kaupunki, mutta tuo eskarilainen on vielä niin pieni, että itärajan takana on liian vaarallista sen ikäiselle suomalaisturistille.

Mistä päättelit, että tyttö on turisti?

Vierailija
9/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turisti.

Vierailija
10/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Haavisto lähettänyt konsulin paikalle?

Vierailija
11/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että tyttö on turisti?

Jos oli suomalaistyttö, kai silloin asuu pääosin Suomessa? En minä kutsu naapurin lapsiakaan venäläisiksi, vaikka heidän isänsä on venäläinen ja he puhuvat hänen kanssaan venäjää mutta ovat syntyneet ja kasvaneet ja koulunsa käyneet Suomessa. 

En ymmärrä, miksi pitää ängetä turvattomaan maahan, jos voi asua turvallisessakin.

Vierailija
12/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vihreät eivät nyt tee mitään

Vierailija
13/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty viimeksi isänsä seurassa, eikö ole selvää mistä on kyse?

Vierailija
14/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISIKO joku espanjaa edes auttavasti osaava KÄÄNTÄÄ tuon katoamisilmoituksen??

Se mitä itse ymmärsin vaikken espanjaa puhukaan, että viimeksi nähty isän seurassa yliopistossa  kahvilassa, josta tyttö katosi. Osuiko lähelle? Eli tuskin siepattu, vaan ainoastaan lähtenyt uteliaana kävelemään, jos olisi vaikka ihmisvilinää, ja isän huomio ollut muualla hetken.??

Vierailija
15/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tytön ennuste ei ole kovin hyvä. Pelkkä elinkauppa on USA:n eteläpuolella huge business.

Vierailija
16/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä itse ymmärsin vaikken espanjaa puhukaan, että viimeksi nähty isän seurassa yliopistossa  kahvilassa, josta tyttö katosi. Osuiko lähelle? Eli tuskin siepattu, vaan ainoastaan lähtenyt uteliaana kävelemään, jos olisi vaikka ihmisvilinää, ja isän huomio ollut muualla hetken.??

Ei vaan että on kadonnut ja nähty viimeksi isän seurassa. Ei ole kadonnut isältään.

Vierailija
17/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KUULLUT

Vierailija
18/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaistyttö on vähän harhaanjohtava. Eikö parempi olisi meksikolaistyttö, jolla on suomalainen äiti ja kyseessä siis huoltajuuskiista eli on isänsä kanssa.

Vierailija
19/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että on kadonnut ja nähty viimeksi isän seurassa. Ei ole kadonnut isältään.

Keneltä se sitten on kadonnut, kun tuon ikäinen tuskin yksin aikaa viettää? Eikö se siltä ole kadonnut kenen seurassa viimeksi ollu?

Vierailija
20/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä se sitten on kadonnut, kun tuon ikäinen tuskin yksin aikaa viettää? Eikö se siltä ole kadonnut kenen seurassa viimeksi ollu?

Pitääkö kaikki rautalangasta vääntää? Isä on vienyt tytön tai näin epäillään. Vanhemmilla huoltajuuskiista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan