Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-VUOTIAS SUOMALAISTYTTÖ KADONNUT MEKSIKOSSA

Vierailija
08.12.2019 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta :( 4 vuotias on niin pieni :`( Apua! Toivottavasti tyttö löytyy !

Vierailija
22/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOISIKO joku espanjaa edes auttavasti osaava KÄÄNTÄÄ tuon katoamisilmoituksen??

Se mitä itse ymmärsin vaikken espanjaa puhukaan, että viimeksi nähty isän seurassa yliopistossa  kahvilassa, josta tyttö katosi. Osuiko lähelle? Eli tuskin siepattu, vaan ainoastaan lähtenyt uteliaana kävelemään, jos olisi vaikka ihmisvilinää, ja isän huomio ollut muualla hetken.??

Ei vaan että on kadonnut ja nähty viimeksi isän seurassa. Ei ole kadonnut isältään.

Keneltä se sitten on kadonnut, kun tuon ikäinen tuskin yksin aikaa viettää? Eikö se siltä ole kadonnut kenen seurassa viimeksi ollu?

Pitääkö kaikki rautalangasta vääntää? Isä on vienyt tytön tai näin epäillään. Vanhemmilla huoltajuuskiista.

eli isäkö on myös kateissa? Vai onko tavootettu? Jos olisint sanonut heti että isää ei myöskään löydetä niin asia olisi heti selvinnyt. 

Ja, jos kerran on suomalais äiti, niin miksi tytön sukunimi on suomalainen, eli eivät olleet naimisissako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä itse ymmärsin vaikken espanjaa puhukaan, että viimeksi nähty isän seurassa yliopistossa  kahvilassa, josta tyttö katosi. Osuiko lähelle? Eli tuskin siepattu, vaan ainoastaan lähtenyt uteliaana kävelemään, jos olisi vaikka ihmisvilinää, ja isän huomio ollut muualla hetken.??

Ei vaan että on kadonnut ja nähty viimeksi isän seurassa. Ei ole kadonnut isältään.

Keneltä se sitten on kadonnut, kun tuon ikäinen tuskin yksin aikaa viettää? Eikö se siltä ole kadonnut kenen seurassa viimeksi ollu?

Pitääkö kaikki rautalangasta vääntää? Isä on vienyt tytön tai näin epäillään. Vanhemmilla huoltajuuskiista.

eli isäkö on myös kateissa? Vai onko tavootettu? Jos olisint sanonut heti että isää ei myöskään löydetä niin asia olisi heti selvinnyt. 

Ja, jos kerran on suomalais äiti, niin miksi tytön sukunimi on suomalainen, eli eivät olleet naimisissako?

Mitä tekemistä sukunimellä on sen kanssa onko vanhemmat naimisissa? Lapselle voi antaa kumman tahansa vanhemman sukunimen.

Vierailija
24/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Suomalais”tyttö

Vierailija
25/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli ängetä tuollaiseen maahan.

Minä haluaisin mennä perheeni kanssa Pietariin, koska olen käynyt itse siellä monta kertaa ja se on minusta upea kaupunki, mutta tuo eskarilainen on vielä niin pieni, että itärajan takana on liian vaarallista sen ikäiselle suomalaisturistille.

Mistä päättelit, että tyttö on turisti?

Jos oli suomalaistyttö, kai silloin asuu pääosin Suomessa? En minä kutsu naapurin lapsiakaan venäläisiksi, vaikka heidän isänsä on venäläinen ja he puhuvat hänen kanssaan venäjää mutta ovat syntyneet ja kasvaneet ja koulunsa käyneet Suomessa. 

En ymmärrä, miksi pitää ängetä turvattomaan maahan, jos voi asua turvallisessakin.

Meidän perheessä on kahta eri kansalaisuutta ja asutaan Espanjassa. Kyllä minä edelleen suomalainen olen, samoin chileläinen mieheni on chileläinen ja lapset ovat suomalaisia.

Vierailija
26/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä suomalainen kuin Nico Rosberg.

Vierailija
27/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurin riemua. Suomalainen nainen otti ulkomaisen miehen ja kun parisuhde menee v*tuiksi, niin mies kappaa lapsen. Tuollaisia pelkureita (lastenkaappaajia) on maailma täynnä. Ja luulevat vielä olevansa macho-kulttuurin helmiä.  :D :D :D

Vierailija
28/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin palstaa. Lapsi on kadonnut, ja täällä väännetään kansallisuuksista? Huoh.

Vierailija
29/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin mennä perheeni kanssa Pietariin, koska olen käynyt itse siellä monta kertaa ja se on minusta upea kaupunki, mutta tuo eskarilainen on vielä niin pieni, että itärajan takana on liian vaarallista sen ikäiselle suomalaisturistille.

Mitä ihmettä. Pitää lapsen koko ajan mukanaan ja noudattaa yleisiä turvallisuussääntöjä suurkaupungissa. Ei siinä mitään sen vaarallisempaa Pietarissa kuin muuallakaan.

Vierailija
30/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Pitää lapsen koko ajan mukanaan ja noudattaa yleisiä turvallisuussääntöjä suurkaupungissa. Ei siinä mitään sen vaarallisempaa Pietarissa kuin muuallakaan.

Venäjä on nykypäivänä turvaton matkailumaa. Kasarilla asia oli toinen.

Vierailija
31/31 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sukunimellä on sen kanssa onko vanhemmat naimisissa? Lapselle voi antaa kumman tahansa vanhemman sukunimen.

Niin ja Meksikossa lapsille annetaan molempien sukunimikin, kuten tässäkin tapauksessa, ensin on isän sukunimi ja sitten äidin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän