Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta cd-levyä antaisitte miehenne pitää.?

Vierailija
08.12.2019 |

Nyt niitä on noin 500 ja todellakin liikaa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis konmarittaa miehesi harrastuksen? Jos olet tosissasi ( uskon kyllä, että tämä on provo), niin eiköhän sullakin kaapeissa ole meikkejä ja vaatteita, jotka mies voi sitten heittää pois.

Vierailija
2/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne miehen cd:t mulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD-levyistä voi hyvin luopua kokonaan ja ostaa vinyylilevyjä tilalle. Koko CD levy on huonona syntynyt teknologia ja vanhentunut turhake.

Vierailija
4/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähiö-pubin levyvautomaatissa on sitten muutama lisää. Kuunnelkoot siellä niitä.

Vierailija
5/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin hän itse haluaa. Yhdessä asuessa et voi olla mikään sisustustyranni, joka haluaa hävittää kaikki miehen jutut.

Vierailija
6/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että niitä on vähintään kymmeniä tuhansia. Mikä ihmeen ongelma on 500 cd-levyä :D Minulla on parisataa enemmän, eikä tuo määrä vie vielä edes juurikaan tilaa.

Vierailija
7/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaisen levyn minkä mies haluaa pitää. Ja vetäisin melkoiset herneet nenään, jos mies yrittäisi puuttua minun kirjoihini.

Vierailija
8/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja lähtee itse kiertoon, hyvin nopeasti

Vierailija
9/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos tutkisit sydäntäsi, ja miettisit mitä rakkaus on.

Vierailija
10/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs CD levyjen määrän ylimmäinen päättäjä sinä Ap luulet olevasi? Katso vähän omia valikoimiasi ja heitä liiat pois. Aloita vaikka ihan itsestäsi, olet liikaa ja turha tavara.

Vierailija
11/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin monta kun mies haluaa pitää. En päätä mieheni musiikkikokoelmista.

Vierailija
12/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä erotilanne niin sanoisin että 500.

Vierailija
13/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotityranni ja jäät pian yksin jos kosket miehesi levyihin tai pakotat hänet luopumaan niistä.

Vallankäyttöä on parisuhteissa ja tässä yksi esimerkki siitä.

Vierailija
14/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa määrä sen mukaan, kuinka monta sinulle tärkeää juttua, oli ne sitten muumimukeja tai mitä tahansa, mies antaa pitää. Esimerkiksi yksi laukku vastaa sellaista määrää levyjä, mikä sen sisään sopii.

Vierailija
15/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kpl saa riittä yhdelle miehelle + 1 popedan single

Vierailija
16/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten antiikki kun 50-60 luvulla myös naiset pistivät ne ihan kamalat vanhat 20-40 luvun esineet ja huonekalut takkaan kun muutoin kelvanneet.

Vierailija
17/17 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sai pitää. Tosin ne jotka ei mahtuneet cd-torneihin niin on kaapissa piilossa ja varastossa. Vinyylejä on myös paaaaljon muttei nekään ole esillä. Cd-tornit on yläkerran aulassa ja on ihan kivan näköiset.

Ei meillä muutenkan ole ns ylimääräistä tavaraa näkyvillä niin siksi ei nekään paraatipaikalle ole päässeet.

Siedän kaiuttimet, vahvarit sun muut levysoittimet jo. Tosin sen verran on tehty kompromisseja että ne sopii edes jotenkin sisustukseen 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän