Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat teineille joilla ei toiveita?

Vierailija
08.12.2019 |

17v ja 18v kyseessä, nuorempi saa uuden kännykän josta osan maksaa itse ja vanhempi täytti juuri 18v jolloin sai aikasumman rahaa (tonneja) eli joulun kannalta hieman kinkkistä, varsinkin kun toiveita/tarpeita ei oikein ole paitsi tuo kännykkä.
Vaatelahjakortit evvk, leffoissa eivät käy, kummempia urheiluharrastustarpeita ei ole jne.
Eli 🤔 😵

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 19 v poika ei ole toivonut mitään. Saa tekemäni villasukat, suklaata ja motonetin lahjakortin. Muuten avustan häntä ympäri vuoden auton ylläpidossa ja vaatehankinnoissa, vaikka asuu omillaan niin hyvä lahja.

Vierailija
2/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata rahaa turhuuksiin jos teinit eivät todella mitään halua tai tarvitse. Itse ostaisin tuossa tilanteessa lapsille vaikka rahasto-osuuksia joita voivat sitten itse kartuttaa jatkossa vaikka lahjarahoilla (tai niitä voi jatkossakin antaan lahjoiksi syntymäpäivinä ja jouluisin). Oppivat samalla säästämistä ja sijoittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa

Vierailija
4/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kauppakeskukseen, saavat itse ostaa mitä haluavat

Vierailija
5/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko lahjakortti johonkin suoratoistopalveluun esim. Netflixiin hyvä? Tai Spotify premium? eli musiikintoistopalvelun tilaus jossa ei kuulu mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän