Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kotona huoneiden ovet yleensä auki vai kiinni?

Vierailija
07.12.2019 |

Meillä on kaikki auki paitsi wc raollaan mutta ei sekään ikinä kunnolla kiinni ellei joku kävijä ehdottomasti itse halua. Tuli mieleen kun kävin kylässä tutulla, niin oli kaikki huoneiden ovet tiukasti kiinni. Makuasia tietenkin mutta itselle tuli jotenkin ahdistunut olo mennä pelkkää autiota käytävää keittiöön kahvittelemaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä on aina ovi kiinni, muuten makuuhuoneet on öitä lukuunottamatta auki. Vessan ovi saattaa jäädä raolleen silloin kun kukaan ei ole siellä.

Vierailija
2/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Meillä on talossa tällä hetkellä puolivuotias koiranpentu, jota ei haluta pissimään makuuhuoneisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa muiden huoneiden, paitsi makkarin ovet on poistettu käytöstä kokonaan. WC:n ovi on toki paikallaan.

Vierailija
4/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC aina täysin kiinni. Kaikki muut auki.

Vierailija
5/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Myös siksi, että meillä osa ilmanvaihdosta toimii painovoimaisesti ja ja osa låmmitystä on keskellä taloa oleva leivinuuni, eli ilman kulku huoneesta toiseen on tärkeää. Ja todellakin makuuhuoneiden ovet on auki myös öisin.

Vierailija
6/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu samaan sarjaan niiden avausten kanssa, joissa kysytään esim. keskustelijoiden postinumeroa tai ikää.

Vierailija
7/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu samaan sarjaan niiden avausten kanssa, joissa kysytään esim. keskustelijoiden postinumeroa tai ikää.

Eihän. Mielenkiintosia perusteluja jo tullut. Asia kiinnostaa minua oikeasti kun jäin miettimään mikä laukaisi tuossa kyläilyssä ahdistuksen tunteen itsessäni. Ehkä se ettei nähnyt edes ikkunasta ulos? Siellä keittiössäkin oli sälekaihtimet kiinni. Yleensä nyt vähän ikkunasta voi katsoa näkyykö taivasta vai puita. Sinänsä mua ei niiden huoneiden sisältö kiinnosta tippaakaan. ap

Vierailija
8/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän. Mielenkiintosia perusteluja jo tullut. Asia kiinnostaa minua oikeasti kun jäin miettimään mikä laukaisi tuossa kyläilyssä ahdistuksen tunteen itsessäni. Ehkä se ettei nähnyt edes ikkunasta ulos? Siellä keittiössäkin oli sälekaihtimet kiinni. Yleensä nyt vähän ikkunasta voi katsoa näkyykö taivasta vai puita. Sinänsä mua ei niiden huoneiden sisältö kiinnosta tippaakaan. ap

Mikä on postinumerosi? Kiinnostaa tosi paljon.

Vierailija
9/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien huoneiden ovet vaihtelevasti päivällä auki/kiinni, yöllä aina kiinni. Meidän makkarin ovi öisin kiinni, päivisin auki. Vessojen ovet miten sattuu, takkahuoneen ovi yleensä auki, mutta jos haluaa nautiskella takkatulen lämmöstä, niin silloin se on kiinni.

Vierailija
10/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tämä kirjoitukseni ärsyttää sinua noin paljon? Jätä lukematta jos aihe ei miellytä. ap

Vierailija
11/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkaiden ja uteliaiden kissojen takia on wc:n ja työhuoneen ovet kiinni, muut auki. Vessan ovi koska muuten häviää kaikki irtosälä kisun mukana jonnekin jemmaan ja työhuoneen siksi etten halua niden sotkevan tarkkaa järjestystäni siellä.

Vierailija
12/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tämä kirjoitukseni ärsyttää sinua noin paljon? Jätä lukematta jos aihe ei miellytä. ap

No ei tämä avaus minua missään nimessä ärsytä, vaan huvittaa. Outoa, jos jotakuta kiinnostaa onko tuntemattomilla ihmisillä kotona ovet yleensä kiinni vai auki. Ihan oikeasti minua huvittaa, että joitakin voi kiinnostaa tietää jotain tuollaista tuntemattomista ihmisistä.

Vierailija
13/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33100 ja 29.

Vierailija
14/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä avaus minua missään nimessä ärsytä, vaan huvittaa. Outoa, jos jotakuta kiinnostaa onko tuntemattomilla ihmisillä kotona ovet yleensä kiinni vai auki. Ihan oikeasti minua huvittaa, että joitakin voi kiinnostaa tietää jotain tuollaista tuntemattomista ihmisistä.

Mua kiinnostaa ihmisten perustelut kun en omalta tutulta kehdannut suoraan kysyä. Olet ymmärtänyt kysymyksen ihan väärin, tässä on tarkoitus keskustella eikä vain luetella ominaisuuksia. ap

Vierailija
15/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, jos suljen vaikka yöksi makuuhuoneen oven kokonaan niin sinne tulee liian kylmä.

Vierailija
16/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painatteko ovenkahvaa oikealla vai vasemmalla kädellä? Ikä?

Vierailija
17/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein aina auki. Vessanovi on kiinni, kun pestään pyykkiä tai joku on tarpeillaan.

Meillä on pikkulapset, joisya vanhin on vasta äskettäin keksinyt oven sulkemisen, jos tekee jotain "salaista".

Asunto on sen mallinen, että eteinen jää tosi pimeäksi, jos meidän makkarin ovi on kiinni.

Vierailija
18/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihmisten perustelut kun en omalta tutulta kehdannut suoraan kysyä. Olet ymmärtänyt kysymyksen ihan väärin, tässä on tarkoitus keskustella eikä vain luetella ominaisuuksia. ap

Ok. En häiritse enempää, halusin vain ihmetellä asiaa kommentin muodossa.

Vierailija
19/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkkaiden ja uteliaiden kissojen takia on wc:n ja työhuoneen ovet kiinni, muut auki. Vessan ovi koska muuten häviää kaikki irtosälä kisun mukana jonnekin jemmaan ja työhuoneen siksi etten halua niden sotkevan tarkkaa järjestystäni siellä.

Missä hiekkalaatikko on?

Ohis

Vierailija
20/35 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Vessojen ja saunaosaston ovet pidetään yleensä aina kiinni, muiden huoneiden ovet on auki/kiinni miten sattuu.