Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesen ja pesen pyykkiä, eikä se ikinä lopu

Vierailija
26.07.2008 |

Meillä pian 6 henkinen perhe. Ei paljoa kiinnosta porata pyykistä. Sitä tulee, ei auta ajatella.

Mutta mies pesee välillä. Vuoden ikänenkin taapero tykkää olla isona apuna pyykkien kanssa. Vähän mielikuvitusta peliin!

-Ja olisit ilonen ettei tartte nyrkkipyykillä ITSE pestä.. Kone sulla kuitenkin pesee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulee sotkua niin paljon helpommin, ja vauvan pyykki tuo oman lisänsä

Vierailija
2/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saisin pyykkikorin ihan tyhjäksi, mut ei oo onnistunut. lähelle olen päässyt, mut sit lähtee taas käsistä ja olaan alussa....no ei stressata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kone pesee niin ei sentään itse tartte.

Vierailija
4/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuivausrumpua enkä välttämättä sellaista haluaisi hommata. Vie sähköä niin paljon. Normi kuivausteline olohuoneessa, joka on aina täynnä. Pesen pyykkiä heti kun vaan mahtuu kuivumaan, harvoin saan korit tyhjiksi.

Pitänee ostaa isompi pyykkiteline. Ehkä sit joutuu muutaman vuoden päästä sortumaan siihen kuivausrumpuun. Meitä on tällä hetkellä kaksi aikuista, 2-vuotias ja vauva.

Vierailija
5/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei tavallisista pitovaatteista kertyisikään koneellista, niin pelkkä lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto tekee noin 7 koneellista joten sitäkin riittää jatkuvasti

Vierailija
6/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei tavallisista pitovaatteista kertyisikään koneellista, niin pelkkä lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto tekee noin 7 koneellista joten sitäkin riittää jatkuvasti

Vierailija
7/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä raskasta pyykkäämisessä oikein on?!

Siis konehan sen pesee, sinun vaan tarttee laittaa ne kuivumaan, joka ei ole iso homma.

Vierailija
8/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
9/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on iso homma. Edellisessä asunnossa piti kiivetä ensin viisi kerrosta lasten kanssa alaspäin ja sitten kuusi kerrosta ylöspäin, jotta sai koneellisen kuivumaan.

Vierailija
10/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on iso homma. Edellisessä asunnossa piti kiivetä ensin viisi kerrosta lasten kanssa alaspäin ja sitten kuusi kerrosta ylöspäin, jotta sai koneellisen kuivumaan.

Vierailija
11/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneessa on pyykkikori, johon kaikki vievät itse pyykkinsä. Minä nostan 70 cm:n matkan pyykkejä koneeseen, siitä ylös metrin verran kuivausrumpuun. Jonkun verran kuivatan pyykkiä myös parvekkeella. Kuivat pyykit vien suoraan jokaisen omaan vaatekaappiin. Lakanat vedän useimmiten 5-vuotiaan kanssa yhdessä. Pyykkikorin pohja näkyy useinkin, kun pyykinpesu on niin mukavaa!

Vierailija
12/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on vain kolimihenkinen perhe. eli kaksi aikuista ja yksi vuotias. kuinka pirusti sitä pyykkiä olis jos lapsia olis enemmän. tänään on pessy vaan koneellisen mut eilenki pesin kolme..

Vierailija
13/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni keksi ehdottaa minulle bio

luvilin-

voin pestä 40 asteessa ja silti tulee puhdasta ja pesuohjelma kestää yli puolet vähemmän aikaa

Vierailija
14/14 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuivausrumpu. Silti tuo pyykkivuori ei vähene yhtään. 6 lasta ja 2 aikuista. Yksi lapsista vauva ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä