Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos vauva olisi itkenyt autossa jo yhteen menoon kolme tuntia

Vierailija
26.07.2008 |

voisitko missään tilanteessa ottaa vauvan syliin ja jatkaa matkaa?

jos kertakaikkiaan huutaisi istuimessaan koko ajan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mies ajaisi ja olisit vauvan kanssa takapenkillä

ap

Vierailija
2/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain EI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Pyytäisin miestä pysähtymään ja antaisin tissiä, sitten jatkettaisiin matkaa. En voisi koskaan antaa itselleni anteeksi, jos jotain sattuisi.

Vierailija
4/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Pyytäisin miestä pysähtymään ja antaisin tissiä, sitten jatkettaisiin matkaa. En voisi koskaan antaa itselleni anteeksi, jos jotain sattuisi.

Vierailija
5/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva saisi rauhoittua ja matka jatkuisi

Vierailija
6/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissiä suuhun kaukalossa istuessa.

(Meillä muuten autohuutoon auttoi yllättävästi se, että siirryin itse etupenkille istumaan)

Vierailija
7/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tultiin helsingistä kuopioon ja vauva 3kk huusi melkein koko matkan. Istuin takana että pystyin juttelemaan ja silittelemään vauvaa ja pysähdyttiin usein ,että sain otettu syliin välillä. Muutama pidempi pysähdyskin tehtiin ½-1h jonka jälkeen vauva taas oli huutamatta jonkin aikaa.

Auton ollessa liikkeessä en ottanut enkä koskaan ottaisi vauvaa/lasta syliin en missän tilanteessa.

Vierailija
8/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen että tissin tai muun ruoan antaminen ei auta, ei kuivat vaipat, ei MIKÄÄN, ap

Siitä huolimatta en. Miten pitkä matka yhteensä on edessä? Luulen että pysähtyisin johkin huoltikselle ja pistäisin miehen kahville, meneehän silläkin hermot. Sitten sen aikaa pitäisin vauvaa sylissä ja yrittäisin rauhottaa. Ei syliin missään tapauksessa ajon aikana.

Vierailija
9/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ottanutkin.

Vierailija
10/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa en olisi antanut itkun edes jatkua lähellekään noin pitkään. Olisin palannut kotiin, yöpynyt siellä jossain missä oltaisiin tms, mutta en ottaisi vauvaa liikkuvassa autossa syliin enkä myöskään itkettäisi sitä tuntikausia istuimessaan.

Vierailija
11/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään "lieventävää asianhaaraa".

Kumpiko se nyt sitten on pahempi: tuntien itku vai 20m ilmalento auton lasista läpi?

Vierailija
12/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa en olisi antanut itkun edes jatkua lähellekään noin pitkään.

Miten saat itkun loppumaan? Jos kyse on sellaisesta, mihin vanhemmat eivät voi vaikuttaa.

Vierailija
13/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voi pysähtyä vaikka puolen tunnin välein (mikä sekin on pienelle ikuisuus) ja pitää vartin kerrallaan sylissä? Ihme touhua! Silloin, kun kyydissä on vauva, reissut pitää suunnitella sen mukaan, että HÄN on se joka määrää tahdin.

Vierailija
14/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis huutaa joka tapauksessa. Niin ja vastaus että EN! En missään tapauksessa. Huutokonserttimatkoista paljonkin kokemuksia, ollaan vaan pidetty paljon taukoja, rattaat mukana niin ollaan käyty kävelemässä välillä ym.

Vierailija
15/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarttenut kovin pitkään huutaa. Jotain järkeä tohon turvallisuusfanaattisuuteen! Voin itsekin matkustaa ilman turvavyötä, jos siitä on jotain hyötyä. Ulkomailla on menty ilman turvaistuinta, kun ei ole ollut saatavilla, henki on vielä kaikilla tallella.

Vierailija
16/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ilmastointia autossa, kannattaa satsata siihen. Ei olisi kiva itsekään näillä helteillä istua muovikaukalossa...

Vierailija
17/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miljoona kertaa

Vierailija
18/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän huutajavauvan kanssa pitkät reissut oli kyllä rajattu ihan pakollisiin (pari kpl ekan vuoden aikana).

Vierailija
19/25 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ottanut vauvan vauhdissa syliin. Mielummin nopeasti perille kuin vartin välein pysähdys ja kävelyä vauva sylissä, siitä se vasta hermostuukin ku koko ajan laitetaan uudestaan siihen istumeen.

Yleensä, melkein aina lähdemme pitemmille reissuille niin että vauva on valvonut muutaman tunnin ja alkaa unille kun autoon menemme. Ja meillä muutenkin vauvat nukkuneet yleensä autossa. Nuo itku kerrat siis vain tosi harvinaisia.

Vierailija
20/25 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos istut itse takapenkillä vauva sylissä niin äkkijarrutuksen tullessa vauva lentää kuin ohjus joko tuulilasista läpi tai kuskin takaraivoon. Ei kiva.