Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menen kauppaan yhdessä mieheni kanssa

Vierailija
07.12.2019 |

Hän vie suurimman osan kärryihin laittamasta tavarasta takaisin hyllyyn. Mitä mieltä olet asiasta?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot siinä tilanteessa, kun hän lähtee viemään jotain tavaraa takaisin hyllyyn?

Vierailija
42/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lihavan pitää ostaa kaikkea turhaa? mies nakkelee ne karkit ja pullat pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap parkaa, ihan tippa tulee linssiin. Muista kuitenkin että olet itse vastuussa omasta elämästäsi.

Vierailija
44/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi lihavan pitää ostaa kaikkea turhaa? mies nakkelee ne karkit ja pullat pois

Ei ne ole mitään karkkia tai pullaa. Ihan on vienyt esim kurkkua ja tomaattia takaisin ja mies on sanonut ettei niitä tarvita tai lihaa tms.

Vierailija
45/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
46/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehno provo tämä.

Vierailija
47/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tuo mies. Tosin harvemmin väärät tavarat päätyvät kärryyn asti, vaan sanon asiasta aiemmin. Mies on surkea kaupassakävijä.

Esim. Listassa lukee kinkkusukaleita. Mies ottaa kärryyn pizzasuikaleita. Sanon, että tiedäthän, että nuo pizzasuikaleet eivät ole kinkkua, vaan makkaraa. Ja tuo merkki maistuu tosi pahalta. Vaihdetaan kinkkusuikaleisiin.

Listassa maitoa, mies ottaa monta purkkia laktoositonta maitojuomaa, mikä on ok, mutta puolet kalliimpaa kuin maito, eivätkä kaikki perheenjäsenet (mm. mies itse) sitä suostu juomaan (vaikka minusta maku on ihan sama). Vaihtoon.

Kärryssä hillittömän kallis suomalainen luomupaprika. Tilalle ulkomaalaista halvempaa.

Pannujauhatuskahvi vaihdetaan suodatinjauhatukseen.

Jne.

Vierailija
48/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan meillä tietenkin taas joku rahapulakin olla, mistä ei ole mulle taas kerrottu ja se tulee joskus myöhemmin tietoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi