Kun menen kauppaan yhdessä mieheni kanssa
Hän vie suurimman osan kärryihin laittamasta tavarasta takaisin hyllyyn. Mitä mieltä olet asiasta?
Kommentit (48)
miksi lihavan pitää ostaa kaikkea turhaa? mies nakkelee ne karkit ja pullat pois
Voi ap parkaa, ihan tippa tulee linssiin. Muista kuitenkin että olet itse vastuussa omasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
miksi lihavan pitää ostaa kaikkea turhaa? mies nakkelee ne karkit ja pullat pois
Ei ne ole mitään karkkia tai pullaa. Ihan on vienyt esim kurkkua ja tomaattia takaisin ja mies on sanonut ettei niitä tarvita tai lihaa tms.
Mä voisin olla tuo mies. Tosin harvemmin väärät tavarat päätyvät kärryyn asti, vaan sanon asiasta aiemmin. Mies on surkea kaupassakävijä.
Esim. Listassa lukee kinkkusukaleita. Mies ottaa kärryyn pizzasuikaleita. Sanon, että tiedäthän, että nuo pizzasuikaleet eivät ole kinkkua, vaan makkaraa. Ja tuo merkki maistuu tosi pahalta. Vaihdetaan kinkkusuikaleisiin.
Listassa maitoa, mies ottaa monta purkkia laktoositonta maitojuomaa, mikä on ok, mutta puolet kalliimpaa kuin maito, eivätkä kaikki perheenjäsenet (mm. mies itse) sitä suostu juomaan (vaikka minusta maku on ihan sama). Vaihtoon.
Kärryssä hillittömän kallis suomalainen luomupaprika. Tilalle ulkomaalaista halvempaa.
Pannujauhatuskahvi vaihdetaan suodatinjauhatukseen.
Jne.
Voihan meillä tietenkin taas joku rahapulakin olla, mistä ei ole mulle taas kerrottu ja se tulee joskus myöhemmin tietoon
Mitä sanot siinä tilanteessa, kun hän lähtee viemään jotain tavaraa takaisin hyllyyn?