Kun menen kauppaan yhdessä mieheni kanssa
Hän vie suurimman osan kärryihin laittamasta tavarasta takaisin hyllyyn. Mitä mieltä olet asiasta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet keskustellut miehen kanssa järkevästi asiasta ilman kiukuttelua?
Olen mutta ei se mitään auta. Hänen kanssaan keskustelut on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Itseppä olet miehesi valinnut. Tähän ei sitten auta kuin se, että käytte erikseen kaupassa, ero tai pitää suu supussa.
Eroa, sillähän sinä tuosta pääset. Valittaminen on aika huono keino saada asioita paremmksi.
Ap haluaa, että palstalaiset haukkuu miehen, että voi seuraavan kauppareissun jälkeen autossa motkottaa ja lukea, että näin täälläkin sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa joltain sketsiltä 😃
Ei, kyllä tämä on ihan minun elämääni.
Oisko ammattivalittajan kauppareissu kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa, että palstalaiset haukkuu miehen, että voi seuraavan kauppareissun jälkeen autossa motkottaa ja lukea, että näin täälläkin sanottiin.
En mä sille tänäänkään mitään sanonut vaikka käyttäytyi huonosti kaupassa. Ja ei tämä haittaa oikeastaan muulloin, kun joulun aikaan. Muutenhan käyn yksin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä siltä mieheltä, että tarvitaanko tuotetta x, ennenkuin haet sen. Säästytte molemmat turhalta kävelemiseltä, ettekä nolaa itseänne julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä siltä mieheltä, että tarvitaanko tuotetta x, ennenkuin haet sen. Säästytte molemmat turhalta kävelemiseltä, ettekä nolaa itseänne julkisesti.
Niin, no minusta monesti tarvitaan ja miehestä ei tarvita. Esim hänestä ei tarvita mitään kasviksia, minusta tarvitaan yms.
Hahahaha 😂😂 mielikuva on hulvaton. Keskustele, jos tämä auttaa, niin hyvä. Jos taas keskustelu ei auta, niin sinä voit vain kestää tai sitten erota. Ainainen huomauttelu ja nalkutus on se mikä ei ole hyväksyttävää. Me ihmiset kun emme ole täydellisä ja kaikissa on vikamme, siksi kumppani kannattakin valita niin että hänen vikojansa kykenee sietämään. Tämän ymmärtääkseen täytyy lyödä muutaman kerran päätä seinään että tajuaa mistä on kyse. Osa ei tajua koskaan.
Ammattivalis, miehesi on sairaalloinen kitupiikki. Tuo on inhottava piirre, joka tulee iän myötä vain pahenemaan. Näkyy myös siinä, että hän ei korjaa talonmörskäänne esim. sitä rikkinäistä ränniä mistä voi aiheutua pahaakin vahinkoa rakenteille. No, tyhmyydestä sakotetaan sitten myöhemmin.
Mä taas olen huomannut, että tämä on yksi komentelun ja määräämisen muoto. Hän haluaa vaan päättää itse aivan kaikesta ja kaikki pitää tehdä niinkuin hän sanoo.
Keskustelu miehen kanssa autossa ennen kauppaan menoa, ettei hänellä ole lupaa otaa kärrystä mitään pois. Tai käy sinä hakemassa tavarat uudelleen ja uudelleen takaisin niin katso kuinka kauan hän sitä jaksaa tehdä. Muutaman tunnin edestakaisen kävelyn jälkeen pysäytät miehen ja katsot silmiin ja kysyt, että kuinka kauan tämä kauppareissu oikein tulee kestämään?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu miehen kanssa autossa ennen kauppaan menoa, ettei hänellä ole lupaa otaa kärrystä mitään pois. Tai käy sinä hakemassa tavarat uudelleen ja uudelleen takaisin niin katso kuinka kauan hän sitä jaksaa tehdä. Muutaman tunnin edestakaisen kävelyn jälkeen pysäytät miehen ja katsot silmiin ja kysyt, että kuinka kauan tämä kauppareissu oikein tulee kestämään?
Tuossa taitaisi aika kauan viedä, mielummin käyn yksin kaupassa. Tämä oli vaan yksi esimerkki elämästäni. Kaikki muukin on erikoista, koska mies määrää. Tuntuu että se luonne pahenee vanhemmiten.
Ostakaa omat ruokanne erikseen. Eroa miehestä muutenkin, aika kontrolloivan oloinen. Mikä lienee hänen perustelunsa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen huomannut, että tämä on yksi komentelun ja määräämisen muoto. Hän haluaa vaan päättää itse aivan kaikesta ja kaikki pitää tehdä niinkuin hän sanoo.
Minusta taas mies vaikutta hieman....öhöm...yksinkertaiselta ja järkyttävän itserakkaalta: eli jos hän ei jostain kasviksesta pidä eikä sitä tarvitse, sitä ei osteta. Unohtaa että on perhekin joka voisi tykätä. Monet miehet on tällaisia urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa omat ruokanne erikseen. Eroa miehestä muutenkin, aika kontrolloivan oloinen. Mikä lienee hänen perustelunsa ollut.
En mä näiden vuosien aikana muuta perustelua ole keksinyt kuin, että hän tykkää päättää kaikesta. Ei se rahakaan voi olla, koska en kaupassa tuhlaile ja ostokset on ihan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas mies vaikutta hieman....öhöm...yksinkertaiselta ja järkyttävän itserakkaalta: eli jos hän ei jostain kasviksesta pidä eikä sitä tarvitse, sitä ei osteta. Unohtaa että on perhekin joka voisi tykätä. Monet miehet on tällaisia urpoja.
Itserakas hän on, se on aivan selvää. Hän on mielestään paras joka asiassa.
Ei tuollaista miestä tarvitse kenenkään katsella, nyt puhutte asiasta. Ero, tai yhteisymmärrys.
Se nyt on selvää, että joutuu tiukasti elämään. En minäkään mitenkään tuhlaile.