Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku osti irto-omenia, eikä laittanut muovipussiin

Vierailija
07.12.2019 |

Kassa ensin otti ne korista ja sitten teki niistä pyramidia vaa´alle. Tapahtui Lidlissä.

Asiakas varmaan ajattelee pelastavansa maailman, kun ei käyttänyt pussia. Hiukan ärsyttää tuommoiset teeskentelijät ja muka "ajassa olevat".

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin kun mietin niin tämä asiakas sattoi olla joku arkielämän trolli. Hän toivoi että joku ottaa kantaa hänen irto-omeniinsa. Tuon iltapäivälehden oli tarkoitus olla se viimeinen täky, joka saa jonkun avaamaan suunsa, mutta joutui pettymään kun kukaan ei komentoinut mitään. Olisi niin mieluusti varmaan halunnut purkaa viikon pahan olon johonkin viattomaan kanssaeläjään.

-ap

Hänen päivänsä on pelastettu kun edes sinä otit asian esille.

Vierailija
42/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettaessa hedelmiä ja vihanneksia niitä ei ole pakko pussittaa. Itse ostan usein banaanitertun sellaisenaan. En haaskaa muovipusseja.  Tosin, valmiiksi pakattuja en lähde repimään. Olisihan se mielenkiintoista ostaa vaikka mustikoita yksitellen, mutta siihen en ole vielä valmis.

Laittaako joku banaanitertun pussiin? :O

Ajattelin ihan samalla tavalla, kun viisi vuotta sitten tapasin mieheni, ja näin hänen laittavan banaanit pussiin! Juteltiin siitä, eikä osannut antaa yhtään syytä - oli vaan aina tehnyt niin. Ei tee enää :) pieniä tekoja, yksi ihminen kerrallaan.

Minä olisin sanonut sinulle että koen hygieenisemmäksi laittaa banaanit pussiin, ja olisin jatkanut pussittamista.

Syötkö sä siis banaanit kuorineen vai miksi se kuori ei riitä pitämään sun banaaneja tarpeeksi puhtaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taas tunkee banaanitertun muovipussiin

Minä teen näin välillä, ja banaanit on märkiä tai sieltä tertun "varresta" tähmäisiä. Banaani hikoilee siitä sellaista mönjää joka esim. käsien kautta vaatteisiin päättyessä tekee pahimmillaan ikuisen tahran. Kuivan oloisia banaaneja en pussita.

Vierailija
44/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ehdottavat kestopussia Lidliinkin, niin asiakas joutuisi maksamaan kestopussin painon hedelmien lisäksi.

Vierailija
45/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kun yhdellä tyypillä oli muovipussissa 2 eriväristä paprikaa. Hän punnitsi ne yhtä aikaa, painoi ensin punaisen paprikan nappia ja sitten keltaisen. Maksoi siis tuplahinnan.

Vierailija
46/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettaessa hedelmiä ja vihanneksia niitä ei ole pakko pussittaa. Itse ostan usein banaanitertun sellaisenaan. En haaskaa muovipusseja.  Tosin, valmiiksi pakattuja en lähde repimään. Olisihan se mielenkiintoista ostaa vaikka mustikoita yksitellen, mutta siihen en ole vielä valmis.

Laittaako joku banaanitertun pussiin? :O

Ajattelin ihan samalla tavalla, kun viisi vuotta sitten tapasin mieheni, ja näin hänen laittavan banaanit pussiin! Juteltiin siitä, eikä osannut antaa yhtään syytä - oli vaan aina tehnyt niin. Ei tee enää :) pieniä tekoja, yksi ihminen kerrallaan.

Minä olisin sanonut sinulle että koen hygieenisemmäksi laittaa banaanit pussiin, ja olisin jatkanut pussittamista.

Syötkö sä siis banaanit kuorineen vai miksi se kuori ei riitä pitämään sun banaaneja tarpeeksi puhtaina?

En syö banaaneja kuorineen, mutta kuten joku mainitsikin, niin banaaneista erittyy enemmän tai vähemmän aineita muihin ostoksiin.

Tämä on minun mielipiteeni ja olen oikeassa että banaanit tosiaankin likaa muita ostoksia. Kaikkia tuo likaaminen ei häiritse, mutta minua häiritsee.

Vierailija
47/47 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan melkein aina banaanit pussiin, koska banaaniterttuun kiinnitettynä hintatarra on lähtenyt ihan liian monta kertaa irti (etenkin jos banaanit ovat kosteita) ja ollut sitten hukassa kassalla. Pussissa pysyy paremmin kiinni. Otan tosin paperi- tai biomuovipussin aina jos niitä on saatavilla ja käytän sitten kotona biojäteastiassa.