Joku osti irto-omenia, eikä laittanut muovipussiin
Kassa ensin otti ne korista ja sitten teki niistä pyramidia vaa´alle. Tapahtui Lidlissä.
Asiakas varmaan ajattelee pelastavansa maailman, kun ei käyttänyt pussia. Hiukan ärsyttää tuommoiset teeskentelijät ja muka "ajassa olevat".
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin ollut kassalla, niin olisin laittanut ne omenat muovipussiin. Sanonut vaan että on kätevämpi käsitellä.
No, nimenomaan.
-ap
Pitikö niistä pyramidi tehdä, olis laittanu vaa'alle sen verran kun mahtuu...vaikka 1 kerrallaan jos muuten ei osaa.
Jaha, taas sarjassamme suomalaisten ongelmia
Mä ajattelin, että punnitsi jokaisen erikseen ja laittoi jokaiseen tarran.
Ostettaessa hedelmiä ja vihanneksia niitä ei ole pakko pussittaa. Itse ostan usein banaanitertun sellaisenaan. En haaskaa muovipusseja. Tosin, valmiiksi pakattuja en lähde repimään. Olisihan se mielenkiintoista ostaa vaikka mustikoita yksitellen, mutta siihen en ole vielä valmis.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas sarjassamme suomalaisten ongelmia
Jahas, taas joku, joka sai syyn yleistää ap.n ongelman koko kansaan.
En minäkään lähde muutamaa omenaa pussittamaan jos sellaisia ostan. Hyvin ovat menneet ilman muoveja.
Vierailija kirjoitti:
Ostettaessa hedelmiä ja vihanneksia niitä ei ole pakko pussittaa. Itse ostan usein banaanitertun sellaisenaan. En haaskaa muovipusseja. Tosin, valmiiksi pakattuja en lähde repimään. Olisihan se mielenkiintoista ostaa vaikka mustikoita yksitellen, mutta siihen en ole vielä valmis.
Laittaako joku banaanitertun pussiin? :O
Täytyy varmaan itsekin alkaa pelastamaan maailmaa. Kaadan kilon jugurttisusinoita suoraan kassahihnalle ilman pussia.
Näin kans joskus s-marketissa kun joku osti sylillisen appelsiineja, siinä ne iloisesti rullasivat kassahihnalla
Vierailija kirjoitti:
Näin kans joskus s-marketissa kun joku osti sylillisen appelsiineja, siinä ne iloisesti rullasivat kassahihnalla
Muissa kaupoissa riittää, että yhdessä on hintalappu.
Vain Lidlissä punnitaan kassalla.
Niihin pitäis kassalla laittaa hankalan työn lisänä 20%hinnankorotus. Koko muu jono seisoo, kun nää leikkii irtonaisten omeniensa kanssa. Oma kestopussi hedelmille on paljon järkevämpi ratkaisu.
Ilmastoahdistuneilla ei näytä olevan käytännön järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva työ kassalla etsiä hintalappua sylillisestä appelsiineja. Ja mistä se kassa tietää punnitsematta, ETTÄ KAIKKI ON PUNNITTU, jos on kasa irrallisia hedelmiä?
Ai kauheeta ja näinkö meni päivä pilalle.
Jos näen tuollaisen maailmanparantajan, niin kehoitan häntä jättämään koko appelsiinit ja omenat ostamatta, ja syömään niiden sijaan itsepoimimiaan ja pakastamiaan marjoja ja omenoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva työ kassalla etsiä hintalappua sylillisestä appelsiineja. Ja mistä se kassa tietää punnitsematta, ETTÄ KAIKKI ON PUNNITTU, jos on kasa irrallisia hedelmiä?
Heittäisi koko appelsiinit kuuseen siitä hihnalta ja huutaisi "SEURAAVA ASIAKAS!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs minulta kysyt? =D
Kaupan ongelmahan se on, jos nyt tuollaista edes useinkaan sattuu.
Hah, en itse laita muutamaa hedelmää pussiin, vaan punnitsen ne yhdessä ja laitan tarran yhteen. Ikinä ei ole kassalla ollut minkäänlaista ongelmaa tai pyramidiin asettelua ilmennyt. Miksi ihmeessä tuhlaisin muovipusseja.
Jos minä olisin ollut kassalla, niin olisin laittanut ne omenat muovipussiin. Sanonut vaan että on kätevämpi käsitellä.