Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät av:laiset! Mitä uutta ja erilaista on teidän tämän vuoden joulunvietossa, kuin edellisten vuosien joulussa?

joulumanteli
07.12.2019 |

Mihin uuteen asiaan, tai erilaiseen tilanteeseen, olette tänä vuonna törmänneet?
Oletteko tehneet huomioita joulunajan jutuista, joita ette ole aikaisemmin huomioineet ja jotka nyt nousevat pintaan?
Toistuuko perhejoulu ja traditiot vuodesta toiseen, vai oletteko joutuneet muutosten eteen?

Olkaa hyvä. Sana on vapaa. :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu uudessa kodissa. Jo vuosia olemme viettäneet joulua oman perheen kesken omakotitalossa kaupungin laidalla. Syksyllä muutimme kerrostaloon keskustaan. Tykkäämme uudesta kodistamme kovasti, mutta omaa saunaa meillä ei enää ole. Joulusauna jää siis tänä vuonna välistä. Muuten juhlinemme varsin perinteiseen tapaan hyvin syöden ja perheestä nauttien. Joulupöytä on kalapainotteinen. Laatikot teen itse. Nautin valmisteluista.

Vierailija
22/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitenä aiempana jouluna olen ollut aamuvuoroissa, nyt olen koko joulun iltavuoroissa. Vaihtelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen joulu yksin. En nauti ajatuksesta ollenkaan, saan olla vuoden joka ainoa päivä yksin, tällä kertaa myös jouluna.

Vierailija
24/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden olen viettänyt joulua yksin. Syksyllä luokseni muutti orpo kissaneiti Manta. Nyt olemme kaksin. Hyvää joulua! :))

Vierailija
25/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vietetty sukulaisjouluja, nyt ajattelin ottaa kalsarikännit. Aloitan aatonaattona ja lopetan uuden vuoden jälkeen, tammikuun 2:n pv. Miltäs kuulosta?

Vierailija
26/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joulu ulkomailla. (No, olen viettänyt joskus joulua Tallinnassa, mutta en laske sitä ulkomailla olemiseksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän