Anne Kukkohovi on todiste siitä, että 49-vuotias nainenkin saa vielä miesten jalat veteläksi.
Kommentit (80)
Voisin kyllä ruiskuttaa ryntäille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle miksi tuo hutsu kutsuttiin linnan juhliin. Ei ymmärrä.
Ei kutsuttu, eikä ollut siellä. Oli mennyt itse linnan jatkoille näyttämään alusvaatteitaan. Jatkoille ravintolaan voi mennä kuka tahansa, kun vaan ostaa sisäänpääsylipun.
Menikö sinne saalistamaan rikasta miestä itselleen?? Hänen pitäisi tietää, ettei lorttomaineella ainakaan niitä rikkaita ja kunnollisia miehiä saa.
Tuntuu olevan todella hukassa ja epäkypsä nainen - ihmettelen, että se uskovainen, kaunis ja kunnolinen tv-kuuluttaja on hänen parhaimpia ystävättäriään?? Ehkä juuri siksi.
Meikit ja korsetti tekee ihmeitä ja push up-liivit loput..
Vierailija kirjoitti:
Onko ottanut silarit? Vai miten sillä on yht äkkiä tommoset jättilollot? Tykkää esitellä niitä ihan kiitettävästi, mauton asu!!
Myös lihomalla tissit kasvaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, saa ja saa. Luulen kyllä, että aika moni nelikymppinen mies jos heille Kukkohovi tulisi juttelemaan sanoisi 'ei kiitos', mutta kertoisi tälle, että tietää sopivan miehen tälle ja antaisi isoisänsä tai isänsä puhelinnumeron.
Voi olla, että Anne antais pakit 40v elähtäneelle sedälle..
Ei takuulla antais pakkeja, jos setä olisi vaan rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä saa, joku tässä naisessa tökkii pahasti.
M44Vanha kumma tyrkky, joka oudosti korostaa itseään jonain superpuumana?? Taitaa olla kauhea paniikki päällä, kun tulee kohta 50 v. mittariin.
Naamakin Kukkohovilla on ihmeellisen ryppyinen - itse olen 59 ja naamani on ihan silkoinen tuohon verrattuna.
Persoonalliset kasvot tekee paljon. Jos on ns. tavis siloposki niin sitä ei kahdesti vilkaise. Ka monesti sen toisen kerran tarvii ettei livahda ohi.
En ole millään lailla tavis, persoonallisuutta kyllä riittää - miehet katselee, iästä riiippumatta edelleen kiinnostuneena.
Ihmettelen kyllä miksi miehet kuolaa tätä, joo olen nainen enkä ole kateellinen.
Tyrkky, ja katselin linnan juhlien jatkoilla, ihan nätti ja vaaleat hiukset muuten tosi löysä kroppa. Samoin puku oli tosi mauton.
Minä oon aina tykänny Annesta tai hänestä on saanut sellaisen miellyttävän kuvan tv:n kautta. Mutta nyt kun lehdet kirjoitelleet hänestä ja aihe tuntuu olevan yksi ja sama niin en tiedä mitä ajatella. Kaunis ja tyylikäs nainen mutta miksi ihmeessä pitää retostella seksiaiheilla..nuoria miehiä, yhenillan juttuja ja se todella outo ahdistelukohtaus ulkomailla joka kuullosti todella vakavalta mutta ei tehnyt siitä rikosilmoitusta. Joku eron jälkeinen 5kympin villitys näköjään menossa :D
Anne sais mun kukon hoviinsa koska vaan.
M36
Oli kyllä kieltämättä itsenäisyyspäivän juhlinnan seksikkäin nainen alusvaatevilauttelullaan. Mutta se ei taida olla kys. juhlan tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
No eihän häntä Linnan juhlille lutsuttu, jatkopaikkaan on ihan itse mennyt.
Taatusti on miesten unelma. Kaunis ja bimbo ja herkkä. Kun vaan olis vielä nuorikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioishorous maximus. Ihme ettei velipoika ollut mukana irvistelemässä.
Hän itse on kertonut olevansa nuorien poikien harjoittelukohde. Eli kyllä, tarpeiden tyydyttämiseen mitä mainioin tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioishorous maximus. Ihme ettei velipoika ollut mukana irvistelemässä.
Joo 😃
Ei naurata - hymyillään silti koska julkisuus!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Anne-Kukkohovi-esitteli-komean-Jari-velje…
Annella on 80 PARIA FARKKUJA.
Itselläni on neljät....
Luin me naisista.
kämppä on varmaan hoarderin unelma
Ymmärtääkseni Anne on nykyisin myös seksuaalisesti vapautuneempi kuin ennen, mikä lisää vetovoimaa. Ihan hyvässä kondiksessa on Anne vielä ikäisekseen. Toki kello tikittää koko ajan. Pian pitäisi siis päästä naimaan ylöspäin.
annella ferritiinit kunnossa ja kilpparit ja mies huomioi. ei siinä voi silloin lihoa .nii ja ei stressiäkään lihottamassa.
Nojaa, tuon IL-jutun ja videon perusteella tuli ennemminkin mieleen se, että Hjalliksella se vain on yhä korkea seksuaalinen markkina-arvo.
On se jännä, kuinka varakas mies on niin haluttua kauraa. Suurimpia juttuja, jotka merkkaa miehessä.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/7a821bba84354a4f896f18b7b5bb0ca8.jp…