Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovi on todiste siitä, että 49-vuotias nainenkin saa vielä miesten jalat veteläksi.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle miksi tuo hutsu kutsuttiin linnan juhliin. Ei ymmärrä.

Ei kutsuttu, eikä ollut siellä. Oli mennyt itse linnan jatkoille näyttämään alusvaatteitaan. Jatkoille ravintolaan voi mennä kuka tahansa, kun vaan ostaa sisäänpääsylipun.

Vierailija
22/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä mitään yllättävää? "Kaunis nainen", oli ikää sitten miten vaan niin kyllä saa nuoria ja vanhoja miehiä mielin määrin. Tai vaikka komea mieskin saa nuoria naisia, ei kaikkia mutta enemmän kuin ruma mies.... Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta yleistettynä kyllä antelias kaunis nainen aina miesten päitä kääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika, onko sillä tissit? Siis TISSIT?!

Vierailija
24/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ottanut silarit? Vai miten sillä on yht äkkiä tommoset jättilollot? Tykkää esitellä niitä ihan kiitettävästi, mauton asu!!

Vierailija
25/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä mitään yllättävää? "Kaunis nainen", oli ikää sitten miten vaan niin kyllä saa nuoria ja vanhoja miehiä mielin määrin. Tai vaikka komea mieskin saa nuoria naisia, ei kaikkia mutta enemmän kuin ruma mies.... Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta yleistettynä kyllä antelias kaunis nainen aina miesten päitä kääntää.

Eikä tarvi olla niin kauniskaan, kunhan on julkisuuden henkilö.

Vierailija
26/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku koko naisesta kun tuon ikäisenä kertoilee mielellään poikaystävistään ja painoistaan. Jotenkin epätoivoisen oloinen. Käytös kuin murrosikäisellä. Toisenlaiselta käytöksellä olisi voinut vaikuttaa fiksulta.

Vierailija
27/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hän elää

Vierailija
28/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä hän elää

Tätä mäkin mietin, kun firmansa tuottaa valtavia tappioita.

Vierailija
29/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, saa ja saa. Luulen kyllä, että aika moni nelikymppinen mies jos heille Kukkohovi tulisi juttelemaan sanoisi 'ei kiitos', mutta kertoisi tälle, että tietää sopivan miehen tälle ja antaisi isoisänsä tai isänsä puhelinnumeron.

Vierailija
30/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia.

Vierailija
31/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on muutakin sisältöä ja merkitystä elämässä kuin olla seksuaalisesti viehättävä. Julkisuudessa voitaisiin pyrkiä enemmän siihen, että naisista keskusteltaisiin vähemmän ulkonäön kautta. 

Kuule eiköhän naiset tekisi mieluummin mitä vain muuta kuin kertoisi seksijuttuja tai poseeraisi seksikkäissä kuvissa, jos sillä pääsisi esille? Mutta kun se on niin helppoa. Näytä tissit, pääse lehteen.

Ei pitäisi kannustaa tätä trendiä. Tietenkin löytyy naisia, jotka ovat valmiita esineellistettäviksi, jos he saavat sillä julkisuutta. Asenneilmapiirin muutosta tarvittaisiin. Kardashianin kaltaisten sijaan tulisi ihannoida ihmisiä, jotka saavat aikaan jotain. Olemme aivan liian ulkonäkökeskeisiä ja sitä kautta naisistakin puhutaan vain heidän ulkonäkönsä kautta. Se on huono kasvuympäristö pienille tytöille ja pojille. 

Vierailija
32/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle miksi tuo hutsu kutsuttiin linnan juhliin. Ei ymmärrä.

Rauhoitu. Noi baardit oli kyllä kämpissä eikä presidentin linnassa :D Sinnehän ne menee pyörimään kaikki sara siepit ynnä muut pikkujulkut kun eivät oikeisiin linnan juhliin pääse.

Vierailija
33/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoblondi liian vahvalla meikillä ja tyylittömässä mekossa, njaaah🤔..erilainen meikki ja vaatetus+osaavalla kampaajalla käyminen kyllä kuorisi hänestä ihan viehättävän 5kymppisen naisen.

Vierailija
34/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinukset lortosta kaula-aukosta.

Annen päällä oli halpa trikoomekko, jossa on niin syvään uurrettu kaula-aukko, että alle puetut Marlies Dekkersin liivit https://www.boozt.com/fi/fi/marlies-dekkers/md-triangle-push-up-bra_124… näkyy. Ja vieläpä niin, että liivien kaarituetkin jää esille. Ei tyylikästä. Pelkästään noloa.

Vierailija
35/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee! 50v mummot ei pysty harrastamaan seksiä

Vierailija
36/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, saa ja saa. Luulen kyllä, että aika moni nelikymppinen mies jos heille Kukkohovi tulisi juttelemaan sanoisi 'ei kiitos', mutta kertoisi tälle, että tietää sopivan miehen tälle ja antaisi isoisänsä tai isänsä puhelinnumeron.

Voi olla, että Anne antais pakit 40v elähtäneelle sedälle..

Vierailija
37/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee! 50v mummot ei pysty harrastamaan seksiä

50v ei ole vielä mummo ja monilla voi olla alle kouluikäinen lapsikin.. Nyt ei olla 60-luvulla..NAINEN senkuin PARANEE, kuin viini vanhetessaan😉

Vierailija
38/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän nätti ja ns. hyvin säilynyt, mutta kuten joku jo aiemmin kirjoitti, niin jokin häiritsee/tökkii tuossa naisessa. 

On vaikeaa katsella Koko Suomi leipoo- ohjelmaa Annen takia. Hänen puheensa on todella epäselvää ja tulee aina vaikutelma, että hän olisi kännissä, vaikka toki ei ole. Mitä ongelmaa hänellä on suun alueella, kun puhe on tuollaista suhinaa ja sanoja ei saa suustansa oikein ulos? 

Vierailija
39/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa, joku tässä naisessa tökkii pahasti.

M44

Vanha kumma tyrkky, joka oudosti korostaa itseään jonain superpuumana?? Taitaa olla kauhea paniikki päällä, kun tulee kohta 50 v. mittariin.

Naamakin Kukkohovilla on ihmeellisen ryppyinen - itse olen 59 ja naamani on ihan silkoinen tuohon verrattuna.

Vierailija
40/80 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa, joku tässä naisessa tökkii pahasti.

M44

Vanha kumma tyrkky, joka oudosti korostaa itseään jonain superpuumana?? Taitaa olla kauhea paniikki päällä, kun tulee kohta 50 v. mittariin.

Naamakin Kukkohovilla on ihmeellisen ryppyinen - itse olen 59 ja naamani on ihan silkoinen tuohon verrattuna.

Persoonalliset kasvot tekee paljon. Jos on ns. tavis siloposki niin sitä ei kahdesti vilkaise. Ka monesti sen toisen kerran tarvii ettei livahda ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi