Vuositulosi? VALEHTELEMATTA.
Ja ammatti myös?
Itse lähihoitaja ja 45000 . Yhtä perseaukinen kuin vuoden alussa, säästöön ei jää juuri mitään.
Kommentit (160)
joku 20 000e. Olen assistentti ja teen lyhennettyä työpäivää.
41 500 e sairaanhoitajana erikoissairaanhoidon vuodeosastolla pääkaupunkiseudulla kolmivuorotyössä. Ei ikälisiä tai muitakaan henkilökohtaisia lisiä.
Vierailija kirjoitti:
41 500 e sairaanhoitajana erikoissairaanhoidon vuodeosastolla pääkaupunkiseudulla kolmivuorotyössä. Ei ikälisiä tai muitakaan henkilökohtaisia lisiä.
Unohtui sanoa, että sisältää myös jonkin verran ylitöitä.
56000. Aineenopettaja ja joitakin lisätöitä.
Muutaman euron alle 40 000. Metrojunankuljettaja
50 000, toimihenkilö vakuutusalalla
N. 25 000e. Luokanopettaja. Kesät työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Pankin ylin johtotehtävä 19000 e/kk + autot ym
Toivottavasti et vastaa mistään rahavaroista, koska et osannut edes lukea kysymystä.....
24000, kerran viikossa + kesät 4 krt viikossa töissä elintarvikealalla käyvä
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna vähän päälle 33 000 bruttona. Lähihoitaja, 3-vuorotyö, ei kokemuslisiä. Olen kunnan yksikössä töissä, sinänsä olen tyytyväinen palkkaani, mutta saman saisin huomattavasti helpommin jossain toisessa yksikössä samalla työnantajalla. Mutta en halua siirtyä, joten en valita enempää.
Haluaisin opiskelemaan, jos palkka olisi huonompi, lähtisin sen enempää miettimättä. Mutta tuolla maksan asuntolainaa ja saan säästöön ja sijoituksiin. Tykkään työstäni, ärsyttää vain lähihoitaja-ammatin leima.
No etkö voisi olla Close Nurse? Tradenomitkin on nykyään BBA.
Opiskelija, palkka 600-700 e kk ja tuet 550 e kuussa (kesäisin 250 e vähemmän).
34 000e, asiantuntijatehtävät hallinnossa. Riittäisi paremmin, jos asuminen ei olisi niin pirun kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna vähän päälle 33 000 bruttona. Lähihoitaja, 3-vuorotyö, ei kokemuslisiä. Olen kunnan yksikössä töissä, sinänsä olen tyytyväinen palkkaani, mutta saman saisin huomattavasti helpommin jossain toisessa yksikössä samalla työnantajalla. Mutta en halua siirtyä, joten en valita enempää.
Haluaisin opiskelemaan, jos palkka olisi huonompi, lähtisin sen enempää miettimättä. Mutta tuolla maksan asuntolainaa ja saan säästöön ja sijoituksiin. Tykkään työstäni, ärsyttää vain lähihoitaja-ammatin leima.
No etkö voisi olla Close Nurse? Tradenomitkin on nykyään BBA.
Se on practical nurse, mikä hitoksen close nurse 😂
Mikä ongelma BBA:n kanssa? Liiketalouden tradenomi = englanniksi käännettynä/englannin kielinen tradetutkinto on Bachelor of business administration.
Kauppatieteiden kandi:
Bachelor of Science (Business Administration), B.Sc
Selvä ero.
Tänä vuonna ekan kerran 60 000, kunnalla päällikkötehtävissä. Olen 55 v nainen.
Noin 10 000. Olen ollut vuoden aikana osa-aikainen kaupuan kassa (otin fudut, koska liikkeen johdon toiminta ei miellyttänyt ja työilmapiiri oli surkea, en kokenut voivani edustaa ko. ketjua), puhelinmyyjä sekä erään pienen toimiston osa-aikainen myyntivastaava.
Mies on jonkin verran suurituloisempi, ja olen tässä ymmärtänyt, että mehän saamme verotuksen takia käteen lähes saman summan (itsellä veroprosentti joko 0 tai 2, en muista), eikä ole mitään järkeä tehdä töitä kovemmin.