Vuositulosi? VALEHTELEMATTA.
Ja ammatti myös?
Itse lähihoitaja ja 45000 . Yhtä perseaukinen kuin vuoden alussa, säästöön ei jää juuri mitään.
Kommentit (160)
40 000, muutaman satasen päälle. Pankissa rahoitusasiantuntijana. Työvuosia 10.
24 000 €. Eläkeläinen, tällä elää kaksi ihmistä ihan hyvin. Puolisin tulot on nolla euroa.
Tänä vuonna bruttoansiot jäänee noin 26000 €, koska pidin omaa palkatonta lomaa 1,5 kk.
Sain silti säästöön tämän vuoden aikana 10000 €. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot...
Lähäri 2-vuorotyö.
54890 oli v.2018 tarkalleen. Olen yksityisyrittäjä Tmi.
Joo tää ketju vähän sama kun mentäis pakkikselle kyselee penkkituloksia, jokainen nostaa vähintään sen 200 🤣
32 tonnia, lähihoitaja, 2-vuorotyö. Ihan hyvin pärjäilee, vain asumiskustannukset täällä Helsingissä on ikävän korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi hyvä mainita myös, tekeekö vuorotyötä. Lähihoitaja ei mahda tienata 45000e päivätyössä, vaan tuossa on ehkä yölisiäkin?
Vuorotyö. Ja paljon töitä. Ja säästöön jäi tänä vuonna vain 5000e, eli se on minulle se juuri ei mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
20 000
Olen ruokapalvelutyöntekijä. Hävettää kertoa näin pienet tulot. Joka kuukausi jää kyllä säästöönkin.
Minä olen kuvittaja, 10 000, myös hävettää.
15 000 koko vuosi ansiosidonnaisella. Ensi vuonna osa-aikaisessa työssä, tulot ei nouse yhtään. Kannustaa tekemään töitä!
Vierailija kirjoitti:
20 000
Olen ruokapalvelutyöntekijä. Hävettää kertoa näin pienet tulot. Joka kuukausi jää kyllä säästöönkin.
Älä häpeä. Ihailen sitä, että osaat olla noin suunnitelmallinen. Moni sais ottaa susta oppia!
Mulla on paljon isommat tulot ja turhaa velkaa, sitä voi hävetä.
33000, vartijana, vuoro ja vkl töitä, muttei yövukeja
52000, lukion lehtori täysillä ikälisillä ja erikseen korvattavilla lisätehtävillä (hanketyö).
37000 e, sairaanhoitaja kaksivuorotyössä.