Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen asunut omillani yli 15 vuotta ja asunnossani on vieraillut yksi nainen. Kysy mitä vain.

Vierailija
06.12.2019 |

Ja se yksi nainen.

Hän oli kaverin tyttöystävä, nykyinen vaimo. Mukava ihminen.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tilaa vaikka siivooja.

Eivät kaikki siivojat ole naisia.

ap

Tossa on varmaan se perimmäinen syy siihen, että niitä naisia ei siellä ole vieraillut.

Tietous siivoajien sukupuolijakaumasta?

ap

Ethän sinä mitään jakaumaa esittänyt. Mutta ilmeisesti kommenttisi tarkoitti, että jos yrittäisi saada asuntoon naisen kutsumalla siivoojan, se siivooja olisi sun tuurillasi mies.

Ehkä se voisi mun tuurilla olla mies, mutta jos tilaisin jonkun siivoamaan asuntoani ei siivoajan sukupuolella olisi mulle mitään merkitystä. Ja vaikka en mikään naistenmies ole (kuten ketjun otsikosta voi päätellä) niin sen verran kuitenkin tiedän, että en lähtisi naista etsimään tilaamalla siivouspalvelua.

ap

Miksi sitten tämä avaus?

Vierailija
22/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on kaapit täynnä astioita, jos asut yksin? Oletko hamstraaja?

Olen saanut niitä. Olen ostanut siinä luulossa, että niin kuuluu tehdä. Ja ehkä luulin, että niille olisi tulevaisuudessa jotain tarvetta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tossa on varmaan se perimmäinen syy siihen, että niitä naisia ei siellä ole vieraillut.

ap

Ethän sinä mitään jakaumaa esittänyt. Mutta ilmeisesti kommenttisi tarkoitti, että jos yrittäisi saada asuntoon naisen kutsumalla siivoojan, se siivooja olisi sun tuurillasi mies.

Ehkä se voisi mun tuurilla olla mies, mutta jos tilaisin jonkun siivoamaan asuntoani ei siivoajan sukupuolella olisi mulle mitään merkitystä. Ja vaikka en mikään naistenmies ole (kuten ketjun otsikosta voi päätellä) niin sen verran kuitenkin tiedän, että en lähtisi naista etsimään tilaamalla siivouspalvelua.

ap

Miksi sitten tämä avaus?

Miten niin miksi?

Olen outo. Tilanteeni on outo ja säälittävä. Ajattelin, että tästä voisivat ihmiset saada itsenäisyyspäivän iltaansa jotain viihdettä ja ehkä, jos kiinnostaa, niin kysellä miten tämmöiseen tilanteeseen on mahdollista päätyä.

ap

Vierailija
24/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoitko jotain tiettyjä kysymyksiä vai miksi et vastaa kaikkiin sinulle kysymyksiin?

Ehkä toivoin, että joku ilmoittautuisi kiinnostuneeksi vierailemaan asunnossani. No, se oli vitsi. 

Vastaan toki. Mikä jäi vastaamatta?

ap

No ainakaan et vastannut nukkumiskysymykseen. Kova oot kyllä harrastamaan.

Vierailija
25/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tauluja, julisteita tai muita kötöstyksiä sinulla on seinilläsi?

Vierailija
26/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut omillani vain puolet tuosta, mutta asunnossani on käynyt jo kymmenisen miestä: äitini miesystävä, loput huoltomiehiä...

Ja toivoisin, ettei olisi käynyt tuonkaan vertaa.

Vierailija
27/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoitko jotain tiettyjä kysymyksiä vai miksi et vastaa kaikkiin sinulle kysymyksiin?

Ehkä toivoin, että joku ilmoittautuisi kiinnostuneeksi vierailemaan asunnossani. No, se oli vitsi. 

Vastaan toki. Mikä jäi vastaamatta?

ap

No ainakaan et vastannut nukkumiskysymykseen. Kova oot kyllä harrastamaan.

Ai joo, se oli tuossa samassa viestissä. Nukun normaalisti.

ap

Vierailija
28/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavia omakuvia ja sitten niiden välissä pienempiä tauluja Marvel-universumin sankareista.

ap

Vierailija
29/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asunut omillani vain puolet tuosta, mutta asunnossani on käynyt jo kymmenisen miestä: äitini miesystävä, loput huoltomiehiä...

Ja toivoisin, ettei olisi käynyt tuonkaan vertaa.

En mäkään huoltomiesten käynneistä oikein välitä. Eräänä kertana olin sairaana sängyssä nukkumassa, kun ovi yhtäkkiä aukesi. Nousin houreisena ylös ja menin pelkissä kalsareissa todentamaan äänen lähdettä ja kohtasin kaksi huoltomiestä eteisessäni. Heillä oli kuulemma jotain hommaa. Annoin luvan ja menin takaisin sänkyyn.

ap

Vierailija
30/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavia omakuvia ja sitten niiden välissä pienempiä tauluja Marvel-universumin sankareista.

ap

Mitä ajattelet että Freud sanoisi tästä?

Vierailija
31/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Omaako Freud huumorintajua?

ap

Vierailija
32/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Miksi sitten tämä avaus?

Miten niin miksi?

Olen outo. Tilanteeni on outo ja säälittävä. Ajattelin, että tästä voisivat ihmiset saada itsenäisyyspäivän iltaansa jotain viihdettä ja ehkä, jos kiinnostaa, niin kysellä miten tämmöiseen tilanteeseen on mahdollista päätyä.

ap

Ja tähän voisi lisätä, että mielelläni kuulisin analyysiä tai mielipiteitä siitä miksi tilanteeni on se mikä on ja miten sitä voi, jos voi, muuttaa. Onko liian myöhäistä? Onko tämä tilanne lopullinen?

ap

Vierailija
33/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tilanteestasi mitään analyysiä voi antaa, kun on niin vähän tietoja. Se että kaapissa on astioita ja seinällä omakuvia ei oikein riitä.

Mitä itse ajattelet että voisit tehdä että tilanteesi muuttuisi? Ja muutosta haluat ilmeisesti siihen, että asunnossasi vierailisi naisia, vai?

Vierailija
34/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Omaako Freud huumorintajua?

ap

Ei.

Mitä ajattelisit, että asunnossasi vieraileva nainen ajattelisi? Hänen huumorintajuansa ei tiedetä.

Mitä ajattelisit, jos vierailisit naisen asunnossa jossa hänellä on valtavia omakuvia ja sekalainen kokoelma kauniiden naisten kuvia seinillään?

Vierailija
35/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana vastata kysymykseen kysymyksellä?

Vierailija
36/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä ihmeellistä tässä nyt on? Olen nainen ja asuin saman verran ilman että miehiä vieraili enkä edes ajatellut sitä minään juttuna.

Vierailija
37/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne omakuvasi ovat, ja miksi sinulla on niitä? 🤔

Vierailija
38/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta olen asunut yksin, eikä minunkaan luona ole käynyt vastakkaisen sukupuolen edustajia, mutta en ole kyllä kutsunutkaan ketään vierailulle. 

Ensi viikolla tulee tv:n kotiintoimitus ja asennus, mutta en näitä työnsä vuoksi asunnossa käyviä laske vieraiksi. 

Olen introvertti, joten tämä on ainakin tällä hetkellä ihan ok. 

Vierailija
39/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tilanteestasi mitään analyysiä voi antaa, kun on niin vähän tietoja. Se että kaapissa on astioita ja seinällä omakuvia ei oikein riitä.

Mitä itse ajattelet että voisit tehdä että tilanteesi muuttuisi? Ja muutosta haluat ilmeisesti siihen, että asunnossasi vierailisi naisia, vai?

Ymmärrän mielipiteesi. Se on järkevä, mutta poikkeaa hieman palstan linjasta, jossa tehdään usein täydellinen henkilöanalyysi jo muutaman sanan perusteella.

Kuvailemasi muutos olisi kiva. En tiedä miten se olisi mahdollinen, kun en tiedä mitä naisen kanssa pitäisi tehdä tai jutella, jos hän tänne tulisi. Ehkä leipoisin vain hänelle pullia ja puhuisin sekavia viimeksi lukemastani kirjasta.

ap

Vierailija
40/100 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miksi?

ap

Miksi säälittävä?

Minä en näe säälittävänä ihmistä joka asuu yksin, korkeintaan jos ihminen vaikuttaa syrjäytyneeltä, niin se voi aiheuttaa säälin tunteita. Mutta tavallinen yksin asuva ihminen on minusta ihan - tavallinen. 

Oma asumisjärjestelyni johtuu elämäntilanteen muutoksesta. Kyllä se oli outoa ensin,

mutta nyt olen alkanut tottua. Ruokakaupassa joskus tuntuu pariskuntien keskellä,

että sinkkuna erotun muista asiakkaista kuin huutomerkki, mutta yleensä jostain hyllyn takaa ilmestyy muitakin yksin kaupassa asioivia, niin sekin tunne menee ohi. 

Nro. 38