Syövän omaava henkikö vastailee hetken. (N. 3kk elinaikaa)
Pahanlaatuinen aivosyöpä löytyy. Kuoleman kanssa kohtaaminen ei pelota, ainakaan vielä. Tiedä sitten kun h-hetki lähestyy. Ja jos ihmettelet, että miksi ihmeessä tuhlaan rajallista aikaani tänne, niin siksi että tykkää täällä käydä. Simple as that.
Kysy jos kiinnostaa.
Kommentit (58)
Jos satut näkemään rakkaan edesmenneen saksampaimenkoirani Remun siellä, niin voitko kertoa että minulla on yhä kovin ikävä? Tunnistat siitä että haudattiin vaaleanvihreä mutterin muotoinen purulelu kaulapannan välissä.
Surullista. Voimia kovasti tulevaan ❤
Miten toivoisit lääkäreiden kertovan ikävät uutiset ja kohtaavan vakavasti sairaat potilaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot omaavasi syövän, etkä vaikka sairastavasi syöpää? Kuka ihme puhuu noin?
Kuka ihme kommentoi tällaiseen ketjuun noin?
Esimerkiksi sellainen, joka arvaa ap:n trolliksi. Kukaan oikeasti syöpää sairastava ei sano omaavansa syöpää.
Myönnä nyt vaan ihan suosiolla, että samalla tavalla tulisit aukomaan päätäsi omata-sanan käytöstä oli aihe mikä tahansa. Miltä tuntuu olla niinkin väärin asennettu ihmisen tapainen, että jokin sana, kuten omata, aiheuttaa sinussa sotareaktion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot omaavasi syövän, etkä vaikka sairastavasi syöpää? Kuka ihme puhuu noin?
Esimerkiksi sellainen, joka arvaa ap:n trolliksi. Kukaan oikeasti syöpää sairastava ei sano omaavansa syöpää.
Onko omakohtaista kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Jos satut näkemään rakkaan edesmenneen saksampaimenkoirani Remun siellä, niin voitko kertoa että minulla on yhä kovin ikävä? Tunnistat siitä että haudattiin vaaleanvihreä mutterin muotoinen purulelu kaulapannan välissä.
Tarkoitan siis, siellä taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnä nyt vaan ihan suosiolla, että samalla tavalla tulisit aukomaan päätäsi omata-sanan käytöstä oli aihe mikä tahansa. Miltä tuntuu olla niinkin väärin asennettu ihmisen tapainen, että jokin sana, kuten omata, aiheuttaa sinussa sotareaktion?
No eiköhän minun arveluni ollut ihan oikea. Ap hävisi heti kuin pieru Saharaan.
Mitä neuvoja antaisit minulle, jonka ystävä sairastunut syöpään ja ystävän tilanne alkaa olla ilmeisen huono. Etäpesäkkeitä löytynyt.
En tiedä mitä sanoisin hänelle, kaikki tuntuu falskilta. Olen sanaton. Kuitenkin haluaisin osoittaa ajattelevani häntä. Hänellä on useampi lapsi, osa melko nuoria. Mitä sinä toivot läheisiltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö siis sanoa, että syöpää sairastavalla ei ole tärkeämpää mietittävää kuin miten muodostaa lauseensa jossain nettipalstalla?
Toivottavasti rauha pysyy sinussa loppuun asti.olen itse ollut kliinisesti kuollut mutta sai käyntiin ukon vielä niin tiedän miten se menee.ei kannata pelätä.euforinen ja mieletön rauhan tunne ja se vaan lisääntyy mitä pidemmälle prosessi etenee.tuut huomaamaan että ajatus kulkee aika pitkään kun elin toiminnot pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö siis sanoa, että syöpää sairastavalla ei ole tärkeämpää mietittävää kuin miten muodostaa lauseensa jossain nettipalstalla?
Ei, vaan syöpää sairastava tietää sairastavansa. Hän sanoo, että on sairas. Hän ei omaa syöpää, hän sairastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä epäilet juuri aivosyövän saaneesi?
Täh? Minun siskoni sairastui aivokasvaimeen ollessaan vain 14 v, elänyt aina terveesti; liikkunut ja kotona syötiin terveellisesti jne. Mistäköhän hän sen sai? Niin, veikkaan ettei itse voinut asiaan vaikuttaa.
Tietysti. Mutta olen kiinnostunut siitä ajatteleeko ap saaneensa syövän jostain tietystä syystä. Esim. Kännykän runsas käyttö.
Pelkäätkö enemmän fyysistä kuolemaa, millainen prosessi se on vai sitä salattua fyysisen kuoleman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Sisältö ilmiannettu.
Tällasia trolliketjuja on aina muutama kuukauden aikana. Todella loukkaavaa oikeasti syöpää sairastavia kohtaan.
Sinulla kun tuntui olevan yli-inhimillisiä kykyjä havaita trolliketju oikeasta anonyymin vakavissaan tehdystä, niin kerrohan hieman lisää päättelyketjustasi. Miten päädyit tuohon "varmaan" tietoon.
Omata-sanasta jankkaamisen voi unohtaa selvennyksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältö ilmiannettu.
Tällasia trolliketjuja on aina muutama kuukauden aikana. Todella loukkaavaa oikeasti syöpää sairastavia kohtaan.
Sinulla kun tuntui olevan yli-inhimillisiä kykyjä havaita trolliketju oikeasta anonyymin vakavissaan tehdystä, niin kerrohan hieman lisää päättelyketjustasi. Miten päädyit tuohon "varmaan" tietoon.
Hahah, minä olen se omata-tyyppi enkä todellakaan ole kirjoittanut tuota viestiä enkä ilmiantanut mitään. Mutta onhan se nyt ihan selvä, että ap on trolli.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältö ilmiannettu.
Hahah, minä olen se omata-tyyppi enkä todellakaan ole kirjoittanut tuota viestiä enkä ilmiantanut mitään. Mutta onhan se nyt ihan selvä, että ap on trolli.
Uskon sinua heti, jos pystyt jotenkin osoittamaan väitteesi todeksi. Mutta et pysty. Olet siis itse trolli vailla perusteita. Mites se nyt näin?
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältö ilmiannettu.
Uskon sinua heti, jos pystyt jotenkin osoittamaan väitteesi todeksi. Mutta et pysty. Olet siis itse trolli vailla perusteita. Mites se nyt näin?
Jos ap ei olisi trolli, hän olisi täällä vastaamassa kysymyksiin. Hän ei ole vastannut yhteenkään. Eiköhän se kerro kaiken. Näitä on ollut täällä ennenkin.
Onhan velat maksettu/ jäämistöstä vastaavia sen verran, että velat saadaan kuitattua.
Kyllä tiedän, että syöpän kuoleminen ei ole oma valinta. Pl. jokun, tupakoitsijan, alkoholistin, auringonpalvojan, hiustenvärjääjän, nuohooja, grilliruoansyyöjän tai läskin kohdalla. Niin ajattele silti mihin asemaan jätätte mahdolliset velkojanne. Sitä lainaa kun on annettu siinä uskossa, että ne myös maksetaan takaisin. Velkojen maksamatta jättäminen on suoraan verrattavissa Varkauteen tms.