Syövän omaava henkikö vastailee hetken. (N. 3kk elinaikaa)
Pahanlaatuinen aivosyöpä löytyy. Kuoleman kanssa kohtaaminen ei pelota, ainakaan vielä. Tiedä sitten kun h-hetki lähestyy. Ja jos ihmettelet, että miksi ihmeessä tuhlaan rajallista aikaani tänne, niin siksi että tykkää täällä käydä. Simple as that.
Kysy jos kiinnostaa.
Kommentit (58)
Mistä epäilet juuri aivosyövän saaneesi?
Miksi sanot omaavasi syövän, etkä vaikka sairastavasi syöpää? Kuka ihme puhuu noin?
Oletko rukoillut Jeesusta sydämeesi
Olisitko mieluummin minä? Elän kroonisen sairauden kanssa jatkuvan kivun kanssa ehkä vielä jopa 60-70 vuotta, jos ei satu mitään ekstraa ennen vanhuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä epäilet juuri aivosyövän saaneesi?
Täh? Minun siskoni sairastui aivokasvaimeen ollessaan vain 14 v, elänyt aina terveesti; liikkunut ja kotona syötiin terveellisesti jne. Mistäköhän hän sen sai? Niin, veikkaan ettei itse voinut asiaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot omaavasi syövän, etkä vaikka sairastavasi syöpää? Kuka ihme puhuu noin?
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää mitä omata tarkoittaa? Käytän itsekin aina silloin tällöin samaa sanaa ja ihan vaan sen vuoksi, että joku kaltaisesi epäihminen tulisi pätemään miten kamalaa suomenkieltä sen sanan käyttö on. Olet pelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä jeesusta kannattaisi rukoilla aivoihin tässä tapauksessa?
Minkä ikäinen olet? Milloin sait diagnoosin?
Aiotko tehdä mitään villejä juttuja vai elätkö loppuun asti ihan perusmeiningillä?
Pelottaako sinua kuolema ja miten valmistaudut siihen? Oletko uskova ihminen?
Toivottavasti saat elää virkeänä ja kivuttomana niin kauan kuin mahdollista. Sitten toivon sinulle nopeaa vaipumista horrokseen ja siitä ikiuneen.
Menetin ystävän nopeasti kasvaneen aivokasvaimen takia 2 viikkoa sitten. Elokuussa terve, huomenna haudataan.
Rauha myötä matkallasi.
Tuntuuko susta, että olet valmis kuolemaan? Että olet tehnyt, saanut tai saavuttanut sen, mitä elämältä halusit?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nimenomaan iankaikkisen kohtalosi tärkein asia, ilman Jeesusta joudut kadotukseen.
Et vissiin saanut sitten immunologisia hoitoja, mitä ei Suomessa vielä ole, eikä osata suositella. Ootko konsultoinut jo jenkkien syöpäjärjestöjä, jos et ole, niin konsultoi pari muutakin diagnoosia. Yhdellä ei kannata vielä kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme kommentoi tällaiseen ketjuun noin?
https://www.google.com/amp/turpaduunari.fi/syovasta-voi-selviytya/amp/
Mitä mietteitä herätti?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia? Olisitko halunnut elää pitempään?
On minulla 2 lasta. Molemmat ovat jo aikuisia. Kyllä minä oisin halunnut nähdä ainakin kun lapseni vielä kasvaa, saada lapsenlapsia ja nähdä minkälaisia heistä tulee. Mutta elämä on, se antaa ja se ottaa. Ei auta kun hyväksyä tämä kohtalo. Ilo siitä, että ehdin olla kuitenkin vanhempi lapsilleni ja saattaa heidät itsenäiseen elämään, se on kaikista tärkeintä.
Ap
Onko sulla lapsia? Olisitko halunnut elää pitempään?