Ottaako naiset useammin eron miehestä kuin päinvastoin, koska naisille on enemmän ottajia?
Minä uskon että jos miehille olisi yhtä paljon ottajia miehetkin haluaisivat erota yhtälailla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän olen elänyt, sitä enemmän olen huomannut, että naiset vaikuttavat kuitenkin lopulta olevan rohkeampia kuin miehet. Juuri näissä että jos ei koe oloaan tyytyväiseksi niin uskaltaa lähteä sitä muuttamaan - koskipa se työtä, puolisoa tai mitä tahansa. Miehet ei kauheasti tee mooveja, vaan kärvistelevät.
Miehet tyytyvät vähempään, näin eivät ole tuuliviirinä vaihtamassa. Naiset obat idealisoineet parisuhteensa miljoonaan kertaan ja ottavat eron jos se on jotakin muuta mitä ovat kuvitelleet.
Joo, myönnän että otin eron koska suhde ei ollut sitä mitä kuvittelin. En nimittäin missään vaiheessa haaveillut siitä että mies vaan pelaisi loputtomasti tietokonepelejään ja karjuisi mikrofoniin tiimikavereilleen tappokäskyjä ja että saisin sitä kuunnella illat pitkät vuosia peräjälkeen. Joten sori siitä että nyt sitten jätin sen. Lisää tämä info vaikka johonkin keräilemääsi naisten kollektiiviseen syntilistaan.
Otin eron miehestäni +20v liitto jossa en kertaakaan pettänyt. Jäin yksin lasten kanssa ja olen sinkku edelleen.
Mies ei halunnut mua vaikka silmin kirkkain niin väitti kun asiasta keskustelin. Teot eivät kohdanneet sanoja. Mielummin yksin kuin _askassa suhteessa.
miksi se tyytymätön mies ei uskalla valita yksin elämistä, mutta nainen uskaltaa?
Niitä yhteisiä lapsia niillä elatusmaksuilla kylläkin elätetään, eikä todellakaan mitään lopun ikää vaan lapsen täysi-ikäisyyteen asti. Vai minkä maan käytännöistä oikein puhuit, et Suomen ainakaan?