Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tinderiin mennä?

Vierailija
06.12.2019 |

Löytääkö sieltä muuta kuin panoseuraa? Olen 35 vuotias nainen ja toiveissa löytää kumppani. Kahden kouluikäisen lapsen äiti olen, ja pelkään että se on turn off miehille. Onko kaikki miehet siellä vain seksin perässä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus Tinderistä kyllä on se, että 99 % miehistä hakee pelkkää seksiä. Itsekin haen seksiä, mutta osana tapailua ja seurustelua, enkä saa mitään irti yhden yön jutuista.

Matcheja tulee paljon, mutta keskustelu myös helposti tyssää. Harmittaa kerta toisensa jälkeen hukata aikaa. Olen ihan kivan näköinen, hauska, elämä kunnossa. Mutta ikää yli 40 ja lapsia kaksi. Seksiä haluavat pelimiehet hakee 15 v nuorempaa ja lapsetonta. Ne miehet, jotka ovat minut tavanneet kyllä sitten ovat kiinnostuneet, mutta itse en ole tuntenut vetoa.

Tai 99% niistä miehistä joista tykkäät hakevat seksiä juuri sinulta. Tasosi ei riitä niille joista kiinnostut -> kelpaat vain seksiin.

Sanoithan itsekin ettei syty miehistä joita saisit = oman tasoisistasi.

Vierailija
42/55 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet nainen, jopa sillä ilmaisvetsiolla voi tärpätä. Suurin osa miehistä on siellä seksin perään, mutta ihan kohtuullinen vähemmistö (20%??) etsii muutakin. Eikä tuo turn-offisi läheskään kaikkia karkora.

Jos olisit mies, ilmaisversiolla profiilisi pysyisi näkymättömänä muille käyttäjille. Muutenkin minkäänlaisen seuran löytäminen ei hevin onnistuisi.

Mitenhän miehenä voit tietää, miten siellä tärppää? Olen nainen, perusnätti ja kiva. Harva mies kuitenkaan aloittaa keskustelua, vaikka tulisi match. Itse olen aktiivinen, mutta keskustelut kuivuvat nopeasti kasaan siten, että viimeisin kommentti on minun. Miehet vain jättävät vastaamatta. Ja tosiaan, olen ihan normaali, nätti, vaalea sporttinen. En tiedä tyrehtyykö kommunikointi sen takia, että haluaisin muutakin kuin satunnaista seksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet nainen, jopa sillä ilmaisvetsiolla voi tärpätä. Suurin osa miehistä on siellä seksin perään, mutta ihan kohtuullinen vähemmistö (20%??) etsii muutakin. Eikä tuo turn-offisi läheskään kaikkia karkora.

Jos olisit mies, ilmaisversiolla profiilisi pysyisi näkymättömänä muille käyttäjille. Muutenkin minkäänlaisen seuran löytäminen ei hevin onnistuisi.

Mitenhän miehenä voit tietää, miten siellä tärppää? Olen nainen, perusnätti ja kiva. Harva mies kuitenkaan aloittaa keskustelua, vaikka tulisi match. Itse olen aktiivinen, mutta keskustelut kuivuvat nopeasti kasaan siten, että viimeisin kommentti on minun. Miehet vain jättävät vastaamatta. Ja tosiaan, olen ihan normaali, nätti, vaalea sporttinen. En tiedä tyrehtyykö kommunikointi sen takia, että haluaisin muutakin kuin satunnaista seksiä...

Tinderin ja muidein match sovellusten vastuu viestistä on sillä joka aiheutti match (eli tykkää viimeisenä).

Tuo ghostaaminen on todella normaalia kaikkien kanssa. Kirjoitetteluissa tulee virhe joita toinen ei "anna anteeksi" tai toisella kestää liian kauan vastailla. Tai sitten vastailee parilla sanalla... Sekä tietenkin jos sekoittaa toisen kanssa käytyihin keskusteluihin... Jotkut ghostaa kun ei tajua että voi tulla kummitelemaan tulevaisuudessa työhaastatteluissa jne. Muutamat onneksi kirjoittavat suoraan ja ilmoittaa ettei kiinnosta enää.

Netti deittailu on armotonta niin miehille kuin naisille. Aina voi löytyä parempaa kulmantakaa jne.

Vierailija
44/55 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla voi aina, ilman suuria odotuksia. Käy profiileja läpi ajan kanssa, tykkää vain niistä joista sinulle tulee oikeasti jotenkin hyvä ja AITO fiilis. Uskon että monet feikit, pelimiehet tai oudot tyypit pystyy erottamaan normaaleista miehistä jo sen profiilin perusteella. Jos mies ei kirjoita itsestään mitään profiiliin, anna olla. Jos mies vaikuttaa leffatähden tasoiselta miljonääriltä, anna olla. Ei sellaisia hurmureita käytännössä ole olemassa- ainakaan tinderissä. Kun tulee match, ota rohkeasti yhteyttä. Ole aktiivinen keskustelussa, kysy tärkeitä kysymyksiä ja katso esittääkö mies sellaisia myös sinulle, tee jotenkin fiksusti selväksi mitä etsit ja arvostat. Jos mies vaikuttaa fiksulta ja teillä juttu luistaa viesteissä, sovi pikaiset treffit. Tapaile yhtä kerrallaan.

Kannattaa myös tehdä itselleen selväksi mitä haluaa ja mitä etsii ja mikä on realistista. Itse olen myös eronnut kahden lapsen äiti, enkä etsi seksisuhteita. Toisessa ääripäässä sitten on se avioliitto, eikä sekään kuitenkaan ole suurin tavoitteeni. Itse etsin miestä joka pystyy ymmärtämään tilanteeni (etten ole aina saatavilla), myös miehellä saa olla omaa elämää, mutta tapailla haluan yksinoikeudella, eli ei muita virityksiä samaan aikaan. Ja se sitten johtaa johonkin suurempaan jos on johtaakseen.

Jos mies osoittautuu k*sipääksi tai seksinvonkaajaksi niin älä syytä itseäsi, ei ole sinun vika jos joku kokee oikeudekseen vedättää muita ihmisiä. Hankkiudu tyypistä vain nopeasti eroon äläkä anna kenenkään roikuttaa itseäsi löysässä hirressä - vaikka mies olisi kuinka komea, ihana ja hyvä silloin kun sitä haluaa olla. Hyvä mies ottaa naisensa huomioon kaikenaikaa ja pitää sovitusta kiinni, eikä vain silloin kun hänelle sattuu sopimaan!

Vierailija
46/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Kokeilla voi aina, ilman suuria odotuksia. Käy profiileja läpi ajan kanssa, tykkää vain niistä joista sinulle tulee oikeasti jotenkin hyvä ja AITO fiilis. Uskon että monet feikit, pelimiehet tai oudot tyypit pystyy erottamaan normaaleista miehistä jo sen profiilin perusteella. Jos mies ei kirjoita itsestään mitään profiiliin, anna olla. Jos mies vaikuttaa leffatähden tasoiselta miljonääriltä, anna olla. Ei sellaisia hurmureita käytännössä ole olemassa- ainakaan tinderissä. Kun tulee match, ota rohkeasti yhteyttä. Ole aktiivinen keskustelussa, kysy tärkeitä kysymyksiä ja katso esittääkö mies sellaisia myös sinulle, tee jotenkin fiksusti selväksi mitä etsit ja arvostat. Jos mies vaikuttaa fiksulta ja teillä juttu luistaa viesteissä, sovi pikaiset treffit. Tapaile yhtä kerrallaan.

Kannattaa myös tehdä itselleen selväksi mitä haluaa ja mitä etsii ja mikä on realistista. Itse olen myös eronnut kahden lapsen äiti, enkä etsi seksisuhteita. Toisessa ääripäässä sitten on se avioliitto, eikä sekään kuitenkaan ole suurin tavoitteeni. Itse etsin miestä joka pystyy ymmärtämään tilanteeni (etten ole aina saatavilla), myös miehellä saa olla omaa elämää, mutta tapailla haluan yksinoikeudella, eli ei muita virityksiä samaan aikaan. Ja se sitten johtaa johonkin suurempaan jos on johtaakseen.

Jos mies osoittautuu k*sipääksi tai seksinvonkaajaksi niin älä syytä itseäsi, ei ole sinun vika jos joku kokee oikeudekseen vedättää muita ihmisiä. Hankkiudu tyypistä vain nopeasti eroon äläkä anna kenenkään roikuttaa itseäsi löysässä hirressä - vaikka mies olisi kuinka komea, ihana ja hyvä silloin kun sitä haluaa olla. Hyvä mies ottaa naisensa huomioon kaikenaikaa ja pitää sovitusta kiinni, eikä vain silloin kun hänelle sattuu sopimaan!

Tähän voin kommentoida, että sillä profiilitekstillä ei ole mitään merkitystä. Mulla eikä miehelläkään ollut mitään muuta kuin kuvat. Ja yhdessä olemme olleet jo pitkään. Joten älä yleistä kiitos.

Vierailija
47/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Tähän voin kommentoida, että sillä profiilitekstillä ei ole mitään merkitystä. Mulla eikä miehelläkään ollut mitään muuta kuin kuvat. Ja yhdessä olemme olleet jo pitkään. Joten älä yleistä kiitos.

Joo toki kirjoitin vaan siitä miten itse toimin. Oman kokemuksen mukaan tuollainen on niin hakuammuntaa, ettei kannata. Jos ihminen ei osaa tai viitsi muutamaa riviä kertoa itsestään jotakin, niin on suuri riski sille ettei tyyppi jaa samoja arvoja, omaa samoja kiinnostuksenkohteita tai elämänvaiheet ei kohtaa. Eikä välttämättä ole tosielämässäkään kovin hyvin kommunikoiva tyyppi.

Jos on aikaa kahlata näitä anonyymeja läpi niin antaa mennä vaan, tai jos sattuu munkki käymään niin löydät niistä heti sen elämänkumppanin.

Vierailija
48/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder kannattaa niille miehille joille se on kuin karkkikauppa.

Tinder on nimenomaan naisille karkkikauppa, kuten muutkin deittipalvelut.

Vierailija
49/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan Tinderille mahdollisuus, jos siltä tuntuu. Äläkä hetkeäkään mieti, ettet kelpaisi suhteeseen siksi, koska olet äiti! Aina löytyy toki (Tinderissä ainakin, varmaan muutenkin) niitä, jotka kammoaa ajatusta lapsista. Mutta ehkä itselleen kannattaa tehdä selväksi myös, että millaiseen rooliin parisuhteessa miestä hakee? Jos haet kiihkeästi isä/isähahmoa ja odotat mieheltä velvollisuuksia, voi mahdollisuus löytää tähän tarpeeseen miestä olla pienempi kuin se, että etsit vailla odotuksia miestä, joka haluaa sitoutua sinuun, mutta ei välttämättä yhteiseen asuntolainaan tai lasten kasvattamiseen. Se ei tarkoita, etteikö parisuhde voisi silti olla ihan toimiva, uskollinen ja rakkaudentäyteinen, vaikka ei lähdettäisi tekemään ydinperheen mallintamista uudelleen.

Onnea matkaan!

Vierailija
50/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta että huijaus profiilit tunnistaa helpoiten okcupid kautta, koska huijarit eivät näe aikaa profiilien täyttöön.

Tinderin rajoitteet auttavat että profiilit eivät erotu toisistaan.

Vierailija
51/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vastaus kuin muillekin.

Olet perusnätti, ne miehet joille viestittelet ovat keskivertoa tasokkaampia ja tietävät saavansa parempaakin.

Ne miehet jotka voisivat kiinnostua vakavamminkin, ovat harmaata massaa joka ei kiinnosta sinua (suosittujen miesten silmissä sinä olet harmaata massaa joka kelpaisi panoksi muttei mihinkään erityisempään).

Vierailija
52/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vastaus kuin muillekin.

Olet perusnätti, ne miehet joille viestittelet ovat keskivertoa tasokkaampia ja tietävät saavansa parempaakin.

Ne miehet jotka voisivat kiinnostua vakavamminkin, ovat harmaata massaa joka ei kiinnosta sinua (suosittujen miesten silmissä sinä olet harmaata massaa joka kelpaisi panoksi muttei mihinkään erityisempään).

Varmasti on noin. Ja kun tietää miten tinderissä miehet tykkäävät kaikista johon pystyisi kastamaan.....

Vierailija
53/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
54/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sanoisin, että kannattaa mennä. Miehille sanoisin, että ei kannata.

Vierailija
55/55 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sanoisin, että kannattaa mennä. Miehille sanoisin, että ei kannata.

vähän ristiriitaista, vai onko se vain lepakoille tarkoitettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi