Kannattaako tinderiin mennä?
Löytääkö sieltä muuta kuin panoseuraa? Olen 35 vuotias nainen ja toiveissa löytää kumppani. Kahden kouluikäisen lapsen äiti olen, ja pelkään että se on turn off miehille. Onko kaikki miehet siellä vain seksin perässä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet menossa deitti palveluihin niin vilkaise piruttain jotain palvelua joka ei ole aivan yhtä pinnallinen kuin tinder. Jos arvot ovat tärkeät, katso okcupid (=tinderin omistama). Taas jos arvot eivät ole ihan niin tärkeät niin suomi24.. Ja jos olet itse pelkästään pinnallinen tai haluat saada itsetunto boostin niin mene tinderiin.
Onko tuosta okcupidista kokemuksia?
Nimenomaan parisuhdetta kaipaan, olen kyllästynyt sinkkuelämään. En jaksa juosta baareissa ym riennoissa, kun ei siellä ole vastaan tullut kuin seksin vonkaajia. Töissä on paljon miehiä, mutta eipä ole sielläkään mitään ilmassa.
-ap
Tinder kannattaa niille miehille joille se on kuin karkkikauppa.
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan se seksiseuran etsintäkin parisuhteen etsintää. Eihän näistä koskaan tiedä, minua enemmänkin naurattaa naisten esittelytekstit kun ei olla panon perässä vaan etsitään suhdetta. Ainahan se jostain alkaa vai onko se niin että suhteessa ei paljoa paneskella :)
Tämä käy kans joskus mielessä kun niitä lukee. Että saisko tuon naisen kanssa sitten koskaan seksiä, että olisiko elämä vain kurjempaa kun pitäs jatkuvasti etsiä omaa rauhaa, että saa seksuaaliset tarpeensa hoidettua.
Oletteko tosissanne? Onko teillä yleensä ottaen tapana ymmärtää tahallaan väärin? Koska kukaan tuskin on niin yksinkertainen että ymmärtää tuon tahattomasti noin pieleen.
Onhan niistä suhteista aina juttua, joissa ei saa kuin kerran parissa viikossa. Mutta se mikä noissa kaihertaa on se, että todennäköisesti edessä on uuvuttava väsytysdeittailu, jossa nähdään ja nähdään ja nähdään, ja homma ei siirry edes jomman kumman kotiin ikinä. Ei sillä, että sitten pitäs seksiä harrastaa, mutta siellä voisi asiat muuttua kaikella tavalla keskustelussa intiimimmäksi ja läheisemmäksi.
Toki tämä johtuu niistä, jotka haluavat vaan seksiä. Mutta minkäs me muut heille voidaan. Sinkkumiehenä joutuu aina kilpailemaan sekä pelimiehien ja vaimoaan pettävien ukkomiehien kanssa, ja nämä ovat siinä pelissä paljon parempia kuin me muut, siksihän he ovat ukkomiehiä ja pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei ole seksin perässä, mutta yleensä kaikki miehet jotka naisia kiinnostavat ovat seksin perässä.
Sulla on tuossa sovelluksessa se valinta joten valitse sieltä niitä ei-niin-komeita kilttejä ja kunnollisia luotettavia miehiä.
Ulkonäkö ei kyllä korreloi millään lailla kunnollisuuden ja aidon kilttiyden kanssa. Ne rumat voi olla ilkeitä pettäjiä ihan yhtä hyvin kuin komeatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet menossa deitti palveluihin niin vilkaise piruttain jotain palvelua joka ei ole aivan yhtä pinnallinen kuin tinder. Jos arvot ovat tärkeät, katso okcupid (=tinderin omistama). Taas jos arvot eivät ole ihan niin tärkeät niin suomi24.. Ja jos olet itse pelkästään pinnallinen tai haluat saada itsetunto boostin niin mene tinderiin.
Nimenomaan parisuhdetta kaipaan, olen kyllästynyt sinkkuelämään. En jaksa juosta baareissa ym riennoissa, kun ei siellä ole vastaan tullut kuin seksin vonkaajia. Töissä on paljon miehiä, mutta eipä ole sielläkään mitään ilmassa.-ap
Kyllä tälläkin palstalla monella on kokemuksia. Itsellä miehenä on kokemuksia yli puolen vuoden ajalta. Negatiivinen asia on että itse rankaan naisia aika rajusti pois noiden arvojen takia. Ainostaan yksi nainen tullut vastaan jonka kanssa olisin mieluusti tutustunut. Mutta koska hänellä oli vientiä sen verran paljon, niin kiitin ja siirryin takavasempaan.
Palvelussa on mukavaa että match ei ole pakko saada vaan voi yrittää ottaa yhteyttä aikaisemminkin. Ja miehenä ei ole tarvinnut ottaa kertaakaan yhteyttä ensimmäisenä (toistaiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan parisuhdetta kaipaan, olen kyllästynyt sinkkuelämään. En jaksa juosta baareissa ym riennoissa, kun ei siellä ole vastaan tullut kuin seksin vonkaajia. Töissä on paljon miehiä, mutta eipä ole sielläkään mitään ilmassa.-ap
Kyllä tälläkin palstalla monella on kokemuksia. Itsellä miehenä on kokemuksia yli puolen vuoden ajalta. Negatiivinen asia on että itse rankaan naisia aika rajusti pois noiden arvojen takia. Ainostaan yksi nainen tullut vastaan jonka kanssa olisin mieluusti tutustunut. Mutta koska hänellä oli vientiä sen verran paljon, niin kiitin ja siirryin takavasempaan.
Palvelussa on mukavaa että match ei ole pakko saada vaan voi yrittää ottaa yhteyttä aikaisemminkin. Ja miehenä ei ole tarvinnut ottaa kertaakaan yhteyttä ensimmäisenä (toistaiseksi).
Siis eikö se match ole siellä nykyään pakollinen? Silloin ei vielä ollut, kun itse sivustoa käytin (pari vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se match ole siellä nykyään pakollinen? Silloin ei vielä ollut, kun itse sivustoa käytin (pari vuotta sitten).
Ei ole pakollisia. Voit tykätä toisesta ja sen jälkeen laittaa viestiä. Toinen ei näe viestiä ennen kuin löytää sinut eikä voi vastata sinulle ennen kuin matchää teidät.
[/quote]Onko tuosta okcupidista kokemuksia?[/quote]
Huomattavasti vähemmän käyttäjiä kuin tindessä, mikä on käyttäjämääriltään suurin. Tindeen vaan profiilia luomaan, siellä on meitä muitakin.
Ole avoimin mielin ja keskity vain muutamaan ihmiseen kerrallaan, niin saat keskusteluistakin jotain irti. Laita tuoreet kuvat itsestäsi ja mielellään jotain profiilitekstiä, niin hyvä tulee. Tapaamiseen kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti, sellainen max. viikko kirjoittelua on hyvä. Näin ei tule luotua väärää ennakkokuvaa toisesta. :) Itse olen käynyt ihan kahveilla aakkosbaarissa tai lounastreffeillä, ei se sen kummempaa tarvitse olla. Eka tapaamisen jälkeen mennään sitten "oikeille" treffeille, jos halutaan nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakollisia. Voit tykätä toisesta ja sen jälkeen laittaa viestiä. Toinen ei näe viestiä ennen kuin löytää sinut eikä voi vastata sinulle ennen kuin matchää teidät.
Ennen siellä ei ollut pakko käyttää tuota match-toimintoa ollenkaan ja kaikki viestit näkyivät silti. Vaikuttaa siltä, että sivusto on muuttunut huonompaan suuntaan.
Mun kokemus Tinderistä kyllä on se, että 99 % miehistä hakee pelkkää seksiä. Itsekin haen seksiä, mutta osana tapailua ja seurustelua, enkä saa mitään irti yhden yön jutuista.
Matcheja tulee paljon, mutta keskustelu myös helposti tyssää. Harmittaa kerta toisensa jälkeen hukata aikaa. Olen ihan kivan näköinen, hauska, elämä kunnossa. Mutta ikää yli 40 ja lapsia kaksi. Seksiä haluavat pelimiehet hakee 15 v nuorempaa ja lapsetonta. Ne miehet, jotka ovat minut tavanneet kyllä sitten ovat kiinnostuneet, mutta itse en ole tuntenut vetoa.
Omalla kohdalla voi sanoa ettei kannattanut. Parisuhdetta etsin, ei löytynyt. Tiedä sitten onko parempi sovellus naisille.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus Tinderistä kyllä on se, että 99 % miehistä hakee pelkkää seksiä. Itsekin haen seksiä, mutta osana tapailua ja seurustelua, enkä saa mitään irti yhden yön jutuista.
Matcheja tulee paljon, mutta keskustelu myös helposti tyssää. Harmittaa kerta toisensa jälkeen hukata aikaa. Olen ihan kivan näköinen, hauska, elämä kunnossa. Mutta ikää yli 40 ja lapsia kaksi. Seksiä haluavat pelimiehet hakee 15 v nuorempaa ja lapsetonta. Ne miehet, jotka ovat minut tavanneet kyllä sitten ovat kiinnostuneet, mutta itse en ole tuntenut vetoa.
Miksi keskustelu tyssää? Kannattaa vain järjestää niitä tapaamisia, muuten keskustelut helposti tyssää, kun se nyt vain on sellaista hankalaa.
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelu tyssää? Kannattaa vain järjestää niitä tapaamisia, muuten keskustelut helposti tyssää, kun se nyt vain on sellaista hankalaa.
Itse olenkin nopeiden treffien kannalla. Mutta miehet pitivät pitkiä tyhjiä keskusteluita yllä. Ehkä sitten heti olisi pitänyt ehdottaa itse tapaamista. Mutta tuli fiilis, että näille miehille oli niin paljon tarjontaa, että jatkoivat muiden kanssa. Ne, jotka tapasin, halusivat juuri sitä seksiä. Yhden kanssa erehdyinkin sitä harrastamaan. Mikä paska fiilis, kun selvisi, ettei mies edes halunnut kenenkään kanssa mitään enempää. Paikkasi huonoa itsetuntoa ja lapsuuden traumoja pitämällä koko ajan useampaa naista, joille laittoi pitkin päivää viestejä. Toista tapaamista ei koskaan saatu aikaan. Hetken roikotti näillä epäsäännöllisillä tekstareilla varalla.
Tinder palvelee laajaa asiakaskuntaa. Niin seksi-, FWB- ja perinteisen parisuhteen etsijää plus kaikkea siltä väliltä. Hyvät kokemukset itsellä. M41 (kevytsuhteiden ystävä)
Ei kannata. Ei missään nimessä.
Pelkkää ulkonäköön perustuvaa hetken huuman hakua koko juttu.
Hyvää, pysyvää seuraa löytyy aivan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan se seksiseuran etsintäkin parisuhteen etsintää. Eihän näistä koskaan tiedä, minua enemmänkin naurattaa naisten esittelytekstit kun ei olla panon perässä vaan etsitään suhdetta. Ainahan se jostain alkaa vai onko se niin että suhteessa ei paljoa paneskella :)
Joo, mutta osa hakee pelkkiä panoja ja useimmat naiset haluavat parisuhteen, joka sisältää seksiä. Näissä kahdessa on valtava ero. Jos et tätä ymmärrä, kerro edes omassa esittelysssi, mitä haet, että naiset näkevät sen heti.
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olenkin nopeiden treffien kannalla. Mutta miehet pitivät pitkiä tyhjiä keskusteluita yllä. Ehkä sitten heti olisi pitänyt ehdottaa itse tapaamista. Mutta tuli fiilis, että näille miehille oli niin paljon tarjontaa, että jatkoivat muiden kanssa. Ne, jotka tapasin, halusivat juuri sitä seksiä. Yhden kanssa erehdyinkin sitä harrastamaan. Mikä paska fiilis, kun selvisi, ettei mies edes halunnut kenenkään kanssa mitään enempää. Paikkasi huonoa itsetuntoa ja lapsuuden traumoja pitämällä koko ajan useampaa naista, joille laittoi pitkin päivää viestejä. Toista tapaamista ei koskaan saatu aikaan. Hetken roikotti näillä epäsäännöllisillä tekstareilla varalla.
Minä kyllä ehdotin itse tapaamisia, mutta sitä haluttomuutta oli toisessa päässä aina. Oli varmaan parempiakin ehdokkaita.
M37
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikeaahan tämä on. Treffien järjestyminen on kaiken aikaa hankaloitunut, ja alkaa näimmä ihmiset loppumaan kesken tai jotain kun samat pyörii. Suomi24-ilmiö tulossa Tinderiin.
Tinderissä korostuu kaksi miesyyppiä, ja siihen on hyvät syyt.
Tinderin omien tilastojen mukaan vain n. 11,5% miehistä saa Tinderissä edes kohtuullisesti matcheja. Loput ovat käytännössä näkymättömiä - kirjaimellisesti koska heidän profiilejaan ei näytetä kuin pienelle osalle naisista.
Komeat ja suositut miehet harvemmin hakevat parisuhdetta Tinderistä, koska he löytävät sellaisen paremmin livenä ilman hakuammuntaa. Niinpä Tinderiin alikoituvat komeat ja suositut miehet jotka etsivät kevyttä hauskanpitoa, koska suosimalla Tinderiä välttyy pelimiehen maineelta (ver. seksin hakeminen kaveripiireistä tai paikallisbaareista).
Tavalliset mutta sosiaaliset miehet kyllästyvät Tinderiin koska eivät saa matcheja.
Niinpä Tinderiin jää komeat pelimiehet ja epätoivoiset miehet joilla ei ole mitään menetettävää.
Onko Tinderissä hyviä pariutumishaluisia miehiä? Kyllä, mutta he jäävät yleensä komeampien varjoon ja poistuvat takavasemmalle ennen pitkää.
Kun menet Tinderiin, sinullekin on tarjolla hyvännäköisiä ja kiinnostavia miehiä joille kelpaat panoksi tai varamatchiksi. Luultavasti valitsen yhden heistä mieluummin kuin vaatimattoman tavismiehen joka olisi kiinnostunut parisuhteesta.
Oletteko tosissanne? Onko teillä yleensä ottaen tapana ymmärtää tahallaan väärin? Koska kukaan tuskin on niin yksinkertainen että ymmärtää tuon tahattomasti noin pieleen.