Pihla Viitala puhuu tosi epäselvästi
En saa mitään selvää, mitä se tuolla TV:ssa juttelee. Näyttelijä, jonka työtä on välittää tuntoja ja sanoja katsojille. Ihmettelen suuresti mitä ne siellä teatterikorkeassa tekee ja millä kriteereillä sinne päästään. Riittääkö nätti naama ja seksikkyys? Muutenkin laittaisin teatterikorkean uusiksi, valinnat ja opetuksen. Kun miettii suomalaisten näyttelijöiden tasoa.. kataja, leppilampi, ja se munamies.. ei voi kuin ihmetellä kuka niitä valitsee.
Kaiholla muistelen esimerkisi Nyhjää tyhjästä näyttelijöitä Kari joku ja ketä silloin olikaan..ammattilaisia.
Kommentit (30)
Jospa sillä on kasvohalvus. Ei paljon ilmeile.
Entä tuo sen vieressä. "Suomessa ei ole kehä III jälkeen kuin tylsää näreikköä ja abc-asemia." "Minä kun olen Helsingistä, en tunne ollenkaan perussuomalaisia." :D Mikä nuija.
Myötähäpeä tuon ohjaajan sivistymättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Entä tuo sen vieressä. "Suomessa ei ole kehä III jälkeen kuin tylsää näreikköä ja abc-asemia." "Minä kun olen Helsingistä, en tunne ollenkaan perussuomalaisia." :D Mikä nuija.
En kuullut moista kommenttia. Kehä3 sisä-ja ulkopuolella asuneena voin todeta, että Helsingissä on suuret luulot. Sielläkään muuta ole kuin samaa näreikköä ja huoltiksia.
Säälittää lähinnä nuo ihmiset, jotka luulevat Helsingin olevan mitään muuta kuin samaa takapohjolan pussinperää kuin muukin Suomi. Ei ole paljon maailmaa nähty.
Parasta oli ku kesken abcmuijan puheen aikana ylelle tuli "teknisiä ongelmia" XD
Leffoissakin on kärsimys kuunnella sitä mökellystä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli ku kesken abcmuijan puheen aikana ylelle tuli "teknisiä ongelmia" XD
No eihän sellaiset puheet oikein istu tähän päivään. En ymmärrä sitäkään miksi jotain Pihla Viitalaa pitää tällaisena päivänä haastatella. Risuja Ylelle.
Täysin ilmeetön mumisija, todella huono näyttelijä.
Miksi kaikki ketjut joissa mainitaan PV, poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Täysin ilmeetön mumisija, todella huono näyttelijä.
Samaa mieltä. Aina sama tuima ilme ja kiristää suuta oudosti. Harvinaisen kapea-alainen näyttelijä ja siihen nähden saanut ihmeen paljon huomiota.
Ei ole erityisen kauniskaan, joten ihmettelen, miten hän on saanut niin hyvin rooleja.
Valittaa kaikesta ja jossain Annan haastattelussa selitteli sitä, kun ura Jenkeissä ei lähtenytkään nousukiitoon. Yritti selitellä sitä jotenkin että Jenkkilän kylmät arvot eivät ole häntä varten ja hän valitsi mieluummin perheen ja parisuhteen ja lässynlää.
Oisko ollut rehellisempää vaan myöntää, että ei ehkä ollut edellytyksiä kansainvälisen staran uralle?
🇺🇦🇮🇱
Pihlaviitala on puhdas metodinäytteliä.
Mä en pysty enää kattoon tai kuunteleen mitään, missä tää nainen on, en kyllä kauheesti ennenkään. Mulla meni maku siinä metoo-kampanjassa. Olen itsekin nainen, mutta tämä lyyli kavereineen päätti iskeä juuri kun tuntematon tuli leffateatteriin. Jotkuthan näistä naisista oli vähän ennen tätä kampanjaa pyytäneet Louhiniemeltä töitä, kaksinaismoralisteja. Olis tullut sit aiemmin ulos kaapeistaan, jos niin kauheita traumoja tuli. Naama on juu aina norsun v:lla tällä ihmisellä. Ei ole munkaan mielestä kaunis.
Samanlaista muminaa on myös Laura Birnillä, ei meinaa saada selvää puheesta. Hän on muuten ilmeikkäämpi, Pihla Viitala on samalla tavalla aika ilmeetön tai vihaisennäköinen lähes aina. Kerran olen nähnyt hänet livenä, samalta näytti, hänen perusilmeensä ehkä.
Viitala, Birn, Tola nyt ainakin samaa sakkia, selvää ei saa.
Mä tykkäsin tästä Karpin kakkoskaudesta kyllä kovasti :)
Vaikka samaistun vähän silti tuohon, että puheesta on vaikea saada selvää. Myös kuva oli välillä kovin pimeä, enkä saanut säädettyä kirkkaammaksi ruutua. Mutta se lienee kuului tehosteeksi?
Eipä ole "epäselvä" puhe estänyt Pihla Viitalaa nousemasta
Suomen
kansainvälisesti
kolmanneksi
tunnetuimmaksi
näyttelijättäreksi.
Piste.
Tahallaan puhuu epäselvästi. Ajattelee itse varmaan että se on osa hänen boheemi-näyttelijän karismaa.