Olen 25 v sinkku ja lapseton nainen - se masentaa minua
Ympärilläni ihmiset pariutuvat, hehkuttavat perheonneaan ja itse vain selaan tinderiä enkä mitään löydä. Petyn vain entisestään maailmaan ja uskon, ettei minulle sopivaa miestä ole.
Kommentit (63)
Sama, paitsi olen pari vuotta nuorempi enkä käytä tinderia mutta kuitenkin... ;(
Laita tinderi kiinni ja silmät auki livenä.
No, voisi olla huonomminkin. Voisit olla muuten samassa jamassa, mutta sukupuoleltasi mies, kuten minä. Naisena sinulla on aika suuri todennäköisyys löytää seuraa.
Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.
Rupea harrastamaan jotakin, voi löytyä sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
No, voisi olla huonomminkin. Voisit olla muuten samassa jamassa, mutta sukupuoleltasi mies, kuten minä. Naisena sinulla on aika suuri todennäköisyys löytää seuraa.
Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.
Mites ne muut löytää? Hohhoijaa..
Olen 45-vuotias lapseton nainen. Se masentaa minua.
Lapsen saanti on sinulle ainakin suhteellisen helppoa vaikka et elämääsi vakituista parisuhdetta saisikaan.
Muuta pois sieltä Pohjanmaalta niin helpottaa.
Mä voin sut täräyttää paksuks vanhanaikaisesti jos ei tartte elareita maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä oon 25v eikä todellakaan kellään mun ikäsistä kavereista oo lapsia. Suurimmalla osalla ei ole ees puolisoita. :D nuoria tässä ollaan! Älä stressaa liikoja :)
Ei kovin pitkään olla nuoria kyllä... ihan aikuisia jo ollaan. -kolmas 25 v
Minä taas olen 30-vuotias sinkkumies, jäin sinkuksi loppukeväästä. Se vähän masentaa. Lapsia tosin en halua, joten siinä mielessä tilanteeni poikkeaa omastasi.
27v mies sinkku - masentaa ajoittain. Lapsiakin tarkoitus tulevaisuudessa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja miten nainen löytää seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.Mistä ja miten nainen löytää seuraa?
Rakkaus ei tule pakottamalla, ellet sitten tee miehistä liikettä ja hae rakkautta. Hyvä parisuhde on verrattavissa lottopottiin jota etsiessä joudut todennäköisesti raaputtamaan monen monta arpaa ennen kuin löydät sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.Mistä ja miten nainen löytää seuraa?
Vaikka siten, että kaupassa pudotat ostamasi tuotteen lattialle ja lähellä seisova mies kiiruhtaa nostamaan sen sulle. Tämä keino tepsii aina yhtä hyvin:)
Täytän keväällä 28 ja ei tietoa mukuloista. Jooooo
Jos ap löytää itselleen kelpaavan miehen, niin minä säälin tuota miestä jo valmiiksi, sen verran on elämää ja parisuhdetta idealisoitu, että se kaatuu jo omaan mahdottomuutensa. Avoimin mielin ja odotukset maltillisina saattaa yllättyä positiivisesti vähän useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi itsesääli niin ehkä sinäkin löydät jonkun. Ei kukaan tuollaista vollottajaa halua, sinäkään.
Täh? Mä oon 25v eikä todellakaan kellään mun ikäsistä kavereista oo lapsia. Suurimmalla osalla ei ole ees puolisoita. :D nuoria tässä ollaan! Älä stressaa liikoja :)