Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 v sinkku ja lapseton nainen - se masentaa minua

Vierailija
06.12.2019 |

Ympärilläni ihmiset pariutuvat, hehkuttavat perheonneaan ja itse vain selaan tinderiä enkä mitään löydä. Petyn vain entisestään maailmaan ja uskon, ettei minulle sopivaa miestä ole.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voisi olla huonomminkin. Voisit olla muuten samassa jamassa, mutta sukupuoleltasi mies, kuten minä. Naisena sinulla on aika suuri todennäköisyys löytää seuraa.

Joo, jos sattuu olemaan kaunis tai edes keskiverto nainen, mutta voin kertoa että aika kylmää kyytiä tulee rumalle naiselle. Mulle siis ihan tuntemattomatkin miehet naureskelee tämän tästä, oon menettänyt itsetuntoni viimeistä murua myöden. Oon alistunut kohtalooni, että tällä naamalla ei mitään omaa perhettä saada

T: 32v ruma nainen

Taitaa olla asenteessa se vika. Minusta jokainen itsestään huolta pitävä on kaunis. Lihavaa naista en pidä kauniina, koska jos ei itseään kunnioita sen vertaa että liikkuisi ja katsoisi edes vähän mitä suuhunsa tunkee. Luuletko että tuntemattomat naiset ei naureskele minulle, vaikka olen ihan ok näköinen mies?

Vierailija
42/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to club. Ikisinkkuja on ollut maailman sivu, mutta sinä olet vielä todella nuori. Kehottaisin kuitenkin harkitsemaan, josko voisit kuvitella hankkivasi lapsia ilman miestäkin. Se saattaisi olla hyvinkin antoisaa, ja olisi melko tarpeellista että olisi jonkinlaisia tukijoukkoja kuitenkin. Itse tein sen virheen että roikuin ehdottomasti siinä ajatuksessa että haluan ensisijaisesti miehen. Toisaalta tajusin aika vahvasti etten halua lapsia yksin, mutta nyt vanhana on alkanut ymmärtää että kyllä sitä olisi nuorena jaksanut kuitenkin. Lapset on suuri rikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö masentua myös itse. 38v eikä kumppania tällähetkellä eikä jälkikasvua tullut edeltävien kanssa.

Ehkäpä ei..

Vierailija
44/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajatelleeni noin joskus epätoivoisena nuorena ja nyt kun olen parisuhteessa ja eka lapsi tulossa niin sanoisin silloiselle itselleni että nyt rauhoitut ja nautit päivä kerrallaan omasta elämästä. 

N30

Vierailija
45/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli tänäänkin kirjoituksia raskauteen perustuvasta syrjinnästä. Miksi haluat ottaa riskin köyhyyteen putoamisesta?

Vierailija
46/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää syyttää muita omista ongelmista. Kun ei ole kumppania, eikä lapsia, se on sinun oma vika, olettaen että olet biologisesti kykeneväinen saamaan lapsia.

Vierailija
47/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voisi olla huonomminkin. Voisit olla muuten samassa jamassa, mutta sukupuoleltasi mies, kuten minä. Naisena sinulla on aika suuri todennäköisyys löytää seuraa.

Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.

Mistä ja miten nainen löytää seuraa?

Vaikka siten, että kaupassa pudotat ostamasi tuotteen lattialle ja lähellä seisova mies kiiruhtaa nostamaan sen sulle. Tämä keino tepsii aina yhtä hyvin:)

Mielikuva kun kipitän kaupassa jonkun miehen perässä että hän huomaa kun pudotan tuotteen jotta voi nostaa sen. :’D

Eri

Tuli muuten mieleen kun kerran tiputin vahingossa avaimeni kaksi vai jopa kolme kertaa jonkun miehen ollessa siinä. Hän rupes jo nauramaan, vähän hävetti. Toivottavasti ei luullut että yritin iskeä hahah.

:DDD Itse huomasin tuon tavaroidenpudotteluniksin ihan vahingossa. Mulla on nivelreuma ja toisinaan multa tippuvat tavarat käsistä ihan tuosta vain. Joka tapauksessa oikein mukavan oloinen mies tarjoutui sitten jopa kantamaan mun ostokset autoon ja lopuksi tarjosi mulle puhelinnumeroaan:DDD

On se naisilla helppoa.

Minun kokemuksen mukaan mies vaan ojentaa tavaran, kiitän ja sitten lähdetään omille teillemme. Eli ei tuo välttämättä toimi.

Eri

Ehkäpä näytän sitten poikkeuksellisen avuttomalta, koska mulle on tapahtunut mainitsemallani tavalla useita kertoja. Toisaalta miehistä löytyy varmasti myös se ritarillinen puoli, että hädässä olevaa naista halutaan auttaa:)

Vierailija
48/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.

Onko pilleristit tosiaan aivopesseet teidät noin pahasti? Suosittelen että heräätte todellisuuteen.

En ole yhdenkään julkkiksen kanssa seurustellut, ihan tavallisia nuoria miehiä kyllä olivat kaikki.

Vierailija
49/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pilleristit tosiaan aivopesseet teidät noin pahasti? Suosittelen että heräätte todellisuuteen.

En ole yhdenkään julkkiksen kanssa seurustellut, ihan tavallisia nuoria miehiä kyllä olivat kaikki.

Kyse ei ollut sinusta yksilönä. Tutkimuksien mukaan naisia viehättää raha ja status.

Vierailija
50/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Welcome to club. Ikisinkkuja on ollut maailman sivu, mutta sinä olet vielä todella nuori. Kehottaisin kuitenkin harkitsemaan, josko voisit kuvitella hankkivasi lapsia ilman miestäkin. Se saattaisi olla hyvinkin antoisaa, ja olisi melko tarpeellista että olisi jonkinlaisia tukijoukkoja kuitenkin. Itse tein sen virheen että roikuin ehdottomasti siinä ajatuksessa että haluan ensisijaisesti miehen. Toisaalta tajusin aika vahvasti etten halua lapsia yksin, mutta nyt vanhana on alkanut ymmärtää että kyllä sitä olisi nuorena jaksanut kuitenkin. Lapset on suuri rikkaus.

Tämä ei ole edes vaihtoehto sellaiselle, joka  ajattelee lapsen olevan rakkauden hedelmä.

Vierailija
51/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ennätysmatalan syntyvyyden aikana voin sanoa, ettei suurimmalla osalla 25-vuotiaista naisista todellakaan ole lapsia! Sitäpaitsi ensisynnyttäjien keskimääräinen ikähän on jo yli 29 vuotta.

Vierailija
52/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku edes hankkisi lapsia alle 30-vuotiaana? Parikymppisten kuuluu elää nuoruuttaa ja sen ikäisillä sitä paitsi harvemmin on edes puitteet kunnossa lapsia varten. Asutaan jossain kerrostaloluukussa eikä ole vakitöitä vaan opiskellaan tai käydään pätkätöissä. Edes autoa ei ole monella.

Nykyään on kyllä esim. PK-seudulla jo suhteellisen yleistä se "kerrostaloluukussa" asuminen ja varsinkin autottomuus ihan yli kolmekymppisenä perheellisenäkin.

Vierailija
53/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans masentaa. Olen 24-vuotias nainen ja hyvin todennäköisesti en halua lapsia koskaan. Suurin osa miehistä tuntuu niitä haluavan. Sinkku olen ollut koko aikuisikäni, tuntuu olevan sopivan ihmisen löytäminen lottovoiton todennäköisyysluokkaa minun kohdallani.

Mä taas luin vähän aikaa sitten lehdestä jutun, jossa joku pitkästi yli kolmekymppinen nainen tuskaili, kun oli jo viidennen kerran parisuhteessa miehen kanssa, ja se(kään) mies ei halua lapsia, kuten ei halunnut kukaan niistä neljästä eksästäkään. Siinä kyseltiin, että mistä niitä lapsia haluavia miehiä voi ylipäätään löytää.

Vierailija
54/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26v kun löysin mieheni ja minua pidettiin jo epätoivoisena tyyppinä niin etten ketään saa. Kaikki muut ovat jo eronneita kaksikymppiset jotka perheen perustivat niin aikaisin. 

Vierailija
55/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että odottelin aika pitkään että sain sen oikean enkä vittu ottanut ihan ketä tahansa niin kuin muut ottivat. 

Vierailija
56/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ollut sinusta yksilönä. Tutkimuksien mukaan naisia viehättää raha ja status.

Tutkimuksien mukaan miehiä viehättää missien näköiset isotissiset naiset. Onko suurin osa pareista missi ja julkkis -pareja?

Edelleen, suosittelen heräämään todellisuuteen sieltä "tutkimusten" maailmasta.

Vierailija
57/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuon ikäisenä panikoitua tai märehtiä. Hanki ennemmin uusia sinkkuystöviä. Minä olin tuon ikäisenä vielä yksi monista sinkuista kaveripiirissäni ja vain yhdellä oli lapsia.

Niin ja kannattaa panostaa siihen omaan uraan ja tavotteisiin.

Vasta 35v löysin elämänkumppanini ja eka lapsi kohta syntymässä. Onneksi olin ehtinyt tehdä rahaa ja uraa pohjalle, nyt on varaa olla lapsen kanssa kotona❤️

Vierailija
58/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. No, tunnen myös 0 kappaletta julkkiksen kanssa seurustelevia naisia. Tuttavani ovat tässä parinkympin puolivälissä kuten miehensäkin, eikä ainakaan tässä iässä mitään rahaa ja statustakaan ole kellään. Moni näistä miehistä on ihan vain duunari.

Tällaista se on täällä tavallisten ihmisten maailmassa. Täytyy olla todella syvällä nettigurujen harhaisessa ideologisessa hapatuksessa ja saarnauksessa, että luulee sitä todellisuudeksi. Heti kun menisi tuonne ulos ja avaisi silmänsä, huomaisi ettei näillä statushölinöillä ole merkitystä. Ja jos miettisitte asiaa, tajuaisitte sen muutenkin.

Ette kai voi millään tosissanne kuvitella, että suurin osa miehistä on aina vain sinkkuja ja ne muutama harva rikas statuksellinen vain varattuja?

Vierailija
59/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans masentaa. Olen 24-vuotias nainen ja hyvin todennäköisesti en halua lapsia koskaan. Suurin osa miehistä tuntuu niitä haluavan. Sinkku olen ollut koko aikuisikäni, tuntuu olevan sopivan ihmisen löytäminen lottovoiton todennäköisyysluokkaa minun kohdallani.

Mä taas luin vähän aikaa sitten lehdestä jutun, jossa joku pitkästi yli kolmekymppinen nainen tuskaili, kun oli jo viidennen kerran parisuhteessa miehen kanssa, ja se(kään) mies ei halua lapsia, kuten ei halunnut kukaan niistä neljästä eksästäkään. Siinä kyseltiin, että mistä niitä lapsia haluavia miehiä voi ylipäätään löytää.

Tuntuu kyllä erikoiselta nämä jutut kun vertaa siihen mitä tuolla oikeassa elämässä tulee vastaan. Pakostakin tulee mieleen, että kyseinenkin nainen kiinnostuu aina tietyntyyppisistä miehistä joilla ei perheen perustaminen kiinnosta.

M37

Vierailija
60/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja miten nainen löytää seuraa?

Vaikka siten, että kaupassa pudotat ostamasi tuotteen lattialle ja lähellä seisova mies kiiruhtaa nostamaan sen sulle. Tämä keino tepsii aina yhtä hyvin:)

Mielikuva kun kipitän kaupassa jonkun miehen perässä että hän huomaa kun pudotan tuotteen jotta voi nostaa sen. :’D

Eri

Tuli muuten mieleen kun kerran tiputin vahingossa avaimeni kaksi vai jopa kolme kertaa jonkun miehen ollessa siinä. Hän rupes jo nauramaan, vähän hävetti. Toivottavasti ei luullut että yritin iskeä hahah.

:DDD Itse huomasin tuon tavaroidenpudotteluniksin ihan vahingossa. Mulla on nivelreuma ja toisinaan multa tippuvat tavarat käsistä ihan tuosta vain. Joka tapauksessa oikein mukavan oloinen mies tarjoutui sitten jopa kantamaan mun ostokset autoon ja lopuksi tarjosi mulle puhelinnumeroaan:DDD

On se naisilla helppoa.

Itse en naisena ole koskaan kokenut mitään tuollaista enkä koe. Älä yleistä tuota koskevaksi kaikkiin naisin. Prinsessakohtelua saa vain nätit naiset, me muut ollaan miehille ilmaa. T:eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi