Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 v sinkku ja lapseton nainen - se masentaa minua

Vierailija
06.12.2019 |

Ympärilläni ihmiset pariutuvat, hehkuttavat perheonneaan ja itse vain selaan tinderiä enkä mitään löydä. Petyn vain entisestään maailmaan ja uskon, ettei minulle sopivaa miestä ole.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voisi olla huonomminkin. Voisit olla muuten samassa jamassa, mutta sukupuoleltasi mies, kuten minä. Naisena sinulla on aika suuri todennäköisyys löytää seuraa.

Nuorena miehenä ei käytännössä ole toivoa ellei ole rikas tai kuuluisa, esim. tubettaja.

Mistä ja miten nainen löytää seuraa?

Vaikka siten, että kaupassa pudotat ostamasi tuotteen lattialle ja lähellä seisova mies kiiruhtaa nostamaan sen sulle. Tämä keino tepsii aina yhtä hyvin:)

Mielikuva kun kipitän kaupassa jonkun miehen perässä että hän huomaa kun pudotan tuotteen jotta voi nostaa sen. :’D

Eri

Tuli muuten mieleen kun kerran tiputin vahingossa avaimeni kaksi vai jopa kolme kertaa jonkun miehen ollessa siinä. Hän rupes jo nauramaan, vähän hävetti. Toivottavasti ei luullut että yritin iskeä hahah.

:DDD Itse huomasin tuon tavaroidenpudotteluniksin ihan vahingossa. Mulla on nivelreuma ja toisinaan multa tippuvat tavarat käsistä ihan tuosta vain. Joka tapauksessa oikein mukavan oloinen mies tarjoutui sitten jopa kantamaan mun ostokset autoon ja lopuksi tarjosi mulle puhelinnumeroaan:DDD

On se naisilla helppoa.

Itse en naisena ole koskaan kokenut mitään tuollaista enkä koe. Älä yleistä tuota koskevaksi kaikkiin naisin. Prinsessakohtelua saa vain nätit naiset, me muut ollaan miehille ilmaa. T:eri

Jep, vähän kyrsii jo nämä "naisilla on niin helppoa" -jutut, kun en ole kyllä millään tavalla päässyt osalliseksi näistä muka naisena olemisen helppouksista. 

Olen itse ihan mukava ihminen joka pitää ovia toisille auki ja tarjoutuu auttamaan jos mahdollista ja joskus joku muukin sitten vastavuoroisesti saattaa auttaa, mutta harvemmin.

Vierailija
62/63 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saanti on sinulle ainakin suhteellisen helppoa vaikka et elämääsi vakituista parisuhdetta saisikaan. 

Entä jos ei halua sp-tautia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, ite olen 35v ja ollut pitkässä suhteessa mutta nyt yksin. Sun ikäisenä kuuluu mennä, reissata ja elää. Ne ketkä ovat nuorena perustaneet perheen etc tuntuvat nelikymppisenä elävän uutta nuoruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi